Mijn auto kennen jullie al want G en M hebben al een uitgebreide test gemaakt van de sublieme wegligging en de grip van de banden.
Steverink was er blij mee, er konden meteen 2 nieuwe achterbanden op.
Tot ziens bij een meeting.
Greetz, Vince[IMG
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 2 gasten