Schakelflippers aan het stuur: vast of meedraaiend?
- Macboy
Schakelflippers aan het stuur: vast of meedraaiend?
Ik loop al een tijdje met dit gegeven. Wat is nu handiger? Leek me een leuke poll. Heb de poll ook gesplitst omdat ik ook de mening wil van mensen die echt ervaring hebben.
Ik heb geen ervaring, maar denk dat meedraaiend handiger is. Je kunt zeggen vast is beter, want in een bocht schakel je niet, maar als je nu een lange doordraaier hebt? Met je handen aan het stuur? Dan kun je niet flipperen als je handen op 45 graden liggen ! Dan loop je te zoeken.
Als het vast is, recht voor je, dan is het ook bij meedraaiend recht voor je als je je stuur recht houdt.
Maar ik heb dus geen ervaring. Ben benieuwd !
Ik heb geen ervaring, maar denk dat meedraaiend handiger is. Je kunt zeggen vast is beter, want in een bocht schakel je niet, maar als je nu een lange doordraaier hebt? Met je handen aan het stuur? Dan kun je niet flipperen als je handen op 45 graden liggen ! Dan loop je te zoeken.
Als het vast is, recht voor je, dan is het ook bij meedraaiend recht voor je als je je stuur recht houdt.
Maar ik heb dus geen ervaring. Ben benieuwd !
- Bert ///M3
Meedraaiend.
Meestal heb je niet meer als 90 graden stuuruitslag in lange bochten, dus je handen verplaatsen is niet nodig. Plus met semi-automatische systemen is opschakelen of terugschakelen in bochten helemaal geen probleem door automatisch tussengas. Je hebt dus geen last van blokkerende wielen enz.
Meestal heb je niet meer als 90 graden stuuruitslag in lange bochten, dus je handen verplaatsen is niet nodig. Plus met semi-automatische systemen is opschakelen of terugschakelen in bochten helemaal geen probleem door automatisch tussengas. Je hebt dus geen last van blokkerende wielen enz.
- Stéphane