Het is net of er een bord boven mijn auto's hangt met "BESCHADIG ME BESCHADIG ME!!!!!"
Vandaag na mijn werk loop ik richting mijn auto en wat zie ik.......... SCHADE...........
Waarschijnlijk heeft er 1 of andere idioot bij het achteruit rijden mijn auto geraakt.........

Met als resultaat een kras en lakschade.........

Thuis meteen gaan poetsen! Kras is te verwijderen alleen blijft er een plek over waar de lak is verwijderd (net een groot steenslag plekje)
Dus niet echt heel veel en groot maar weer te veel om te laten zitten. Dus vervolgens maar WEER eens bij mijn "huis" spuiter....... (kan bijna abonnement nemen......

Gezien er reeds 2 plekjes steenslag aanwezig waren (nu 2 + 1 grote.......)wilde ik de bumper laten spuiten.
Gelukkig maakt Theo (de spuiter) hier geen misbruik van en gaat eerst aan de slag met de plekjes zelf. Spuiten kan altijd nog. Volgende week maandag maar weer 8) eens de auto brengen........ 8)
Heb de afgelopen 13 maanden 5 auto's gehad met uiteindelijk allemaal schade.......... Is toch niet te geloven........ (nog nooit zelf schade gereden 8) )
Hoe gekker je bent met je auto hoe groter de kans op "problemen"/schade..................... heb ik tenminste.......
Heb eigenlijk zoveel "pech" gehad met auto's dat ik er niet echt meer van wakker lig........... Begint bijna normaal te worden.....

Had trouwens een lakstiftje besteld (via seat dealer) om de steenslagplekjes bij te werken. Ga je het bijwerken en dan merk je dat het er niet uit ziet................