Wel een heel dik apparaat. Wat me opvalt is de "relatief" lage prijs
(en nee ik hoef hem niet als familycar

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je veel van beweegredenen snapt om een duurdere auto aan te schaffen. heeft niets met patsen van doenEG schreef:Als je een dikke wagen voor jezelf zoekt kan je zoeits kopen.
Als je wilt patsen bij de buren dat je een dikke Merc of BMW hebt niet.
Dat zie je terug in de afschrijving, niemand gaat een Phaeton kopen om ermee te patsten, dingen zijn ook echt slecht verkocht, schrijven ook keihard af.
Als je een dikke limo zoekt voor jzelf, gewoon eentje halen waarvan heel veel euri's van is afgeschreven, rij je bijna voor nop in een van de dikste wagens van het moment, trouwens door de lage prijs zijn ze ook populairder geworden als taxi (geen wegenbelasting, teruggave BTW en BPM), als de prijzen nog harder gaan kelderen ga je ze wel vaker zien met blauwe platen
Als family-car zou ik deze wel prive willen kopen.wjn schreef:Tja wie wil zo'n Passat / Volkswagen hebben?
Meest ondergewaardeerde auto van dit moment trouwens ??
Nouja, die kwamen er dus wel achter bij de inruil...........................als ze tenminste de hartverzakking hebben overleefd..........................Mike schreef:Niet iedereenromo schreef:Zo denkt iedereen er over getuige de verkoopcijfers.................Dennis Cavallino schreef:Liever een A8/S8 dan een Pheaton. Zijn prima reisauto's, maar meer voordelen kan ik er niet aan ontdekken. Ik vind het verder echt 3 keer niets. Maar het reist dus wel goed.
same herepartyondude schreef:Vind het een prachtige auto 8)
Mwahh op een hoger niveau wil ik zeker niet zeggen Sander. Goed je kunt het interieur van de A8 mooier qua design vinden en de gekozen materialen prefereren maar qua afwerking en materiaal is het van een Pheaton net zo goed top. Bij de Pheaton is echt helemaal niets bespaard aan het ontwikkelen ervan tenminste. Ze knipogen echter wel naar de rest van de familie door kunstoffen met hetzelfde relief/print te gebruiken (wat overigens niet hetzelfde materiaal is) te gebruiken hetgeen je misschien een ander afwerkingsniveau doet vermoedenSander Spoolder schreef:
Interieur van een A8 is mooier en staat op een hoger niveau dan de Pheaton, maar ook de pheaton is echt een geweldig mooie wagen.
Ik wil ook niet zeggen dat er een groot verschil tussen zit hoor .. heb eens een weekje in een Pheaton 3.0 v6 gereden ( waardeloze combinatie trouwens)Niels schreef:Mwahh op een hoger niveau wil ik zeker niet zeggen Sander. Goed je kunt het interieur van de A8 mooier qua design vinden en de gekozen materialen prefereren maar qua afwerking en materiaal is het van een Pheaton net zo goed top. Bij de Pheaton is echt helemaal niets bespaard aan het ontwikkelen ervan tenminste. Ze knipogen echter wel naar de rest van de familie door kunstoffen met hetzelfde relief/print te gebruiken (wat overigens niet hetzelfde materiaal is) te gebruiken hetgeen je misschien een ander afwerkingsniveau doet vermoedenSander Spoolder schreef:
Interieur van een A8 is mooier en staat op een hoger niveau dan de Pheaton, maar ook de pheaton is echt een geweldig mooie wagen.
![]()
Een eenzame topper imo 8)
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bokkepoot, Joost H., SlowCo en 13 gasten