Malmedy 17 oktober (foto's en verhalen)
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Malmedy 17 oktober (foto's en verhalen)
Laat maar komen!!
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Wat een dag hé!
De zaterdagavond eindigde voor mij om 03:30 na het aftanken van beide BMW's.
Toen even gauw de ogen dicht gedaan en vervolgens van 05:30 tot 06:15 bezig geweest de wekker die op snooze functie stond alle hoeken van de kamer in te smijten.
Eigenlijk zou een vriendin van me vandaag haar circuitdebuut maken, maar die bleek nog in een te comateuze toestand te verkeren om wakker te worden.
Even gauw twee druppels water onder de douche gevangen, een paar verhuisdozen vol troep in de e30 laden en ik was nog niet klaar of daar verschenen Hans, Ion en Peer al, perfecte timing.
Hans moest nog even tanken, dus daar nog mooi even kunnen ontbijten (koffie!) en daarna door naar Malmedy, daar ruim op tijd aangekomen (jaja, gij ongelovigen
).
Begonnen met het e30 gedeelte en het viel me weer op hoe ontzettend verschillend e30's kunnen rijden.
De verschillen tussen de e30 van Ton, mij en Michel zijn zo groot dat het eigenlijk al verwonderlijk is dat ze uit dezelfde fabriek komen, laat staan dat ze van hetzelfde model zijn. Maar toch alledrie erg leuk om mee te rijden en glijden.
Na het ondertekenen van de nodige papieren al snel begonnen met het e30 gedeelte en dat verliep deze keer eigenlijk perfect; de auto gaf geen krimp ondanks de zeer goede pogingen van deze en gene om de stukken er vanaf te rijden en na de eerste getimede ronde waren er eigenlijk nog drie kanshebbers op de eindoverwinning dacht ik, Dennis die een ongelofelijk snelle tijd neer had gezet, Michel die verrassend de tweede plaats innam en Ton die maar liefst twee seconden goed moest maken op Dennis. Elmar had zichzelf toen al met een paar kleine foutjes uit de competitie gereden evenals ondergetekende die een erg slordig rondje reed. Peer en Hans zaten hier weer niet ver achter, terwijl Ion de enige was die spinde in zijn getimede ronde. Onbekendheid met achterwielaandrijving dachten we nog, later zou blijken dat er nog meer mensen daar last van hadden.
De tweede serie rondjes begon met Ton en die deed precies wat hij moest doen, een snelle en vrijwel foutloze ronde rijden en laat de rest maar bewijzen dat ze dat ook kunnen.
Ion reed een erg goede ronde en gaf daarmee aan binnen enkele rondjes van iedere bocht spinnen tot een snelle, goede ronde te kunnen komen, geef hem een dag een e30 om mee te spelen en hij maakt het iedereen lastig denk ik, net als Peer die ook erg snel aan de verandering van aandrijving gewend was.
Michel bleek te eerste te zijn die onder de druk bezweek, een hele snelle ronde kwam tot een abrupt einde toen iedereen vol spanning naar de laatste bocht aan het kijken was wanneer hij vanachter de tent zou verschijnen en men eerst getrakteerd werd op een luid bandengepiep waarna een e30 achterstevoren het beeld in verscheen. Tot zover zijn kansen op het eigendom van een zescilinder E30.
Daarna mocht yours truly het proberen en die verrommelde zijn start zo enorm (wegrijden vanaf 700rpm is niet zo heel snel) dat van boosheid de rest van het rondje best redelijk ging, zeker niet perfect, maar wel zonder grote fouten.
Nadat Elmar nog even de Jos Verstappen lijn genomen had en zichzelf daarmee definitief buiten het erepodium gereden had kwam in de laatste ronde dan de definitieve ontknoping: Ton of Dennis?
Beide erg snelle rijders met veel ervaring met BMW's. De vlag ging omhoog en Dennis vloog perfect uit de startblokken. De hele ronde leek vanaf de start-finish streep foutloos, strak en beheerst te gaan, hier reed de eerste King of Track. Tot de laatste bocht, een hoop bandengepiep, gekraak van bandenstapels en begroeiïng en Dennis & E30 verdwenen ins Grüne hinein. Te veel geprobeerd dachten we eerst, te voorzichtig door de laatste bocht willen gaan vond Dennis later.
Hoe dan ook, E30 vast op de bandenstapel en Ton de eerste DF King of Track!
Daarna nog 7 uur circuittijd over en die gevuld met rijden, meerijden, slap ouwehoeren, tussendoor wat eten bij de Quick, driften, achterstevoren staan, gras ploegen en proberen tractie te vinden nadat het was gaan regenen.
Erg gave dag, erg leuk circuit, volgend jaar gewoon weer een paar keer!
De zaterdagavond eindigde voor mij om 03:30 na het aftanken van beide BMW's.
Toen even gauw de ogen dicht gedaan en vervolgens van 05:30 tot 06:15 bezig geweest de wekker die op snooze functie stond alle hoeken van de kamer in te smijten.
Eigenlijk zou een vriendin van me vandaag haar circuitdebuut maken, maar die bleek nog in een te comateuze toestand te verkeren om wakker te worden.
Even gauw twee druppels water onder de douche gevangen, een paar verhuisdozen vol troep in de e30 laden en ik was nog niet klaar of daar verschenen Hans, Ion en Peer al, perfecte timing.
Hans moest nog even tanken, dus daar nog mooi even kunnen ontbijten (koffie!) en daarna door naar Malmedy, daar ruim op tijd aangekomen (jaja, gij ongelovigen

Begonnen met het e30 gedeelte en het viel me weer op hoe ontzettend verschillend e30's kunnen rijden.
De verschillen tussen de e30 van Ton, mij en Michel zijn zo groot dat het eigenlijk al verwonderlijk is dat ze uit dezelfde fabriek komen, laat staan dat ze van hetzelfde model zijn. Maar toch alledrie erg leuk om mee te rijden en glijden.
Na het ondertekenen van de nodige papieren al snel begonnen met het e30 gedeelte en dat verliep deze keer eigenlijk perfect; de auto gaf geen krimp ondanks de zeer goede pogingen van deze en gene om de stukken er vanaf te rijden en na de eerste getimede ronde waren er eigenlijk nog drie kanshebbers op de eindoverwinning dacht ik, Dennis die een ongelofelijk snelle tijd neer had gezet, Michel die verrassend de tweede plaats innam en Ton die maar liefst twee seconden goed moest maken op Dennis. Elmar had zichzelf toen al met een paar kleine foutjes uit de competitie gereden evenals ondergetekende die een erg slordig rondje reed. Peer en Hans zaten hier weer niet ver achter, terwijl Ion de enige was die spinde in zijn getimede ronde. Onbekendheid met achterwielaandrijving dachten we nog, later zou blijken dat er nog meer mensen daar last van hadden.

De tweede serie rondjes begon met Ton en die deed precies wat hij moest doen, een snelle en vrijwel foutloze ronde rijden en laat de rest maar bewijzen dat ze dat ook kunnen.
Ion reed een erg goede ronde en gaf daarmee aan binnen enkele rondjes van iedere bocht spinnen tot een snelle, goede ronde te kunnen komen, geef hem een dag een e30 om mee te spelen en hij maakt het iedereen lastig denk ik, net als Peer die ook erg snel aan de verandering van aandrijving gewend was.
Michel bleek te eerste te zijn die onder de druk bezweek, een hele snelle ronde kwam tot een abrupt einde toen iedereen vol spanning naar de laatste bocht aan het kijken was wanneer hij vanachter de tent zou verschijnen en men eerst getrakteerd werd op een luid bandengepiep waarna een e30 achterstevoren het beeld in verscheen. Tot zover zijn kansen op het eigendom van een zescilinder E30.

Daarna mocht yours truly het proberen en die verrommelde zijn start zo enorm (wegrijden vanaf 700rpm is niet zo heel snel) dat van boosheid de rest van het rondje best redelijk ging, zeker niet perfect, maar wel zonder grote fouten.
Nadat Elmar nog even de Jos Verstappen lijn genomen had en zichzelf daarmee definitief buiten het erepodium gereden had kwam in de laatste ronde dan de definitieve ontknoping: Ton of Dennis?
Beide erg snelle rijders met veel ervaring met BMW's. De vlag ging omhoog en Dennis vloog perfect uit de startblokken. De hele ronde leek vanaf de start-finish streep foutloos, strak en beheerst te gaan, hier reed de eerste King of Track. Tot de laatste bocht, een hoop bandengepiep, gekraak van bandenstapels en begroeiïng en Dennis & E30 verdwenen ins Grüne hinein. Te veel geprobeerd dachten we eerst, te voorzichtig door de laatste bocht willen gaan vond Dennis later.
Hoe dan ook, E30 vast op de bandenstapel en Ton de eerste DF King of Track!
Daarna nog 7 uur circuittijd over en die gevuld met rijden, meerijden, slap ouwehoeren, tussendoor wat eten bij de Quick, driften, achterstevoren staan, gras ploegen en proberen tractie te vinden nadat het was gaan regenen.
Erg gave dag, erg leuk circuit, volgend jaar gewoon weer een paar keer!

- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
Leuke dag gehad!
De 320i hield zich weer lekker. M'n vrees om rijdende chicane te worden bleek gelukkig reuze mee te vallen
Enige waar de 320 wel te kort schoot is power om de bochten uit te katapulteren.
Ben nu even op m'n big screen m'n video opnames aan het bekijken.
Het is eindelijk gelukt m'n HDD cam werkend te houden in de auto ,dus binnenkort een hoop geknip om eea te kunnen plaatsen.
Leuk baantje en met nattigheid erg geschikt om ook het overstuur eens goed te testen zonder banden te slopen. Op droog ook verrassend glad
Het onderstel moet drastisch aangepakt worden, de 300000 km oude fietspompen zijn niet echt ideaal
Genoten heb ik wel, ding glibberde en gleed alle kanten op.
Ook Peter bedankt voor het toevertrouwen van je E30M5, wat een aparte wagen is dat, total hooligan! Het is een handful op droog, zeker als je zitpositie zodanig is dat je nog 30 cm arm nodig hebt om de bovenkant van het stuur te halen
De 320i hield zich weer lekker. M'n vrees om rijdende chicane te worden bleek gelukkig reuze mee te vallen

Ben nu even op m'n big screen m'n video opnames aan het bekijken.
Het is eindelijk gelukt m'n HDD cam werkend te houden in de auto ,dus binnenkort een hoop geknip om eea te kunnen plaatsen.
Leuk baantje en met nattigheid erg geschikt om ook het overstuur eens goed te testen zonder banden te slopen. Op droog ook verrassend glad

Het onderstel moet drastisch aangepakt worden, de 300000 km oude fietspompen zijn niet echt ideaal

Ook Peter bedankt voor het toevertrouwen van je E30M5, wat een aparte wagen is dat, total hooligan! Het is een handful op droog, zeker als je zitpositie zodanig is dat je nog 30 cm arm nodig hebt om de bovenkant van het stuur te halen

- Gerrit Vrugteveen
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 29 apr 2007, 21:08
- Locatie: Deventer
Hallo allemaal,
inderdaad geweldige dag, en een geweldige baan om foto's te maken, dus hierbij maar een kleine selectie van wat ik gemaakt heb vandaag, en nu dan jullie verhalen graag.[IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210604.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210663.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210664.jpg[/img][IMG:1024:685]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 9JPG-a.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210688.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210694.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210662.jpg[/img][img]http:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210671.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210720.jpg[/img] Gr Gerrit
inderdaad geweldige dag, en een geweldige baan om foto's te maken, dus hierbij maar een kleine selectie van wat ik gemaakt heb vandaag, en nu dan jullie verhalen graag.[IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210604.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210663.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210664.jpg[/img][IMG:1024:685]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 9JPG-a.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210688.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210694.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210662.jpg[/img][img]http:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210671.jpg[/img][IMG:1024:768]http://i165.photobucket.com/albums/u52/ ... 210720.jpg[/img] Gr Gerrit
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Wat een fantastisch dagje is het geworden. Gisteren de auto opgehaald bij Bas en bij thuiskomst alweer direct een half uur onder de wagen gelegen. Hem weer gebeld, een en ander op aanwijzing weer lopen hannesen en besloten om gewoon te gaan. Afgezien van de olie waar ik meer dan 3 liter van heb weggebrand (daar moet dus echt nodig naar gekeken worden) heeft de auto het verder wel goed uitgehouden.
Een keer een stukje Rally van Corsica nadat ik het even niet meer kon aanremmen maar verder dikke pret! Ik kan niet begrijpen dat er maar zo weinig mensen heen gegaan zijn. Maar blijf maar weg ook! Des te meer ik kan blijven rijden.
De rit naar huis duurde een eeuwigheid omdat we eerst nog even m'n auto in Oss moesten dumpen. Bij de volgende trackday hoop ik dan toch eindelijk met een gefixte en afgestelde auto te kunnen trappen.
Een keer een stukje Rally van Corsica nadat ik het even niet meer kon aanremmen maar verder dikke pret! Ik kan niet begrijpen dat er maar zo weinig mensen heen gegaan zijn. Maar blijf maar weg ook! Des te meer ik kan blijven rijden.

De rit naar huis duurde een eeuwigheid omdat we eerst nog even m'n auto in Oss moesten dumpen. Bij de volgende trackday hoop ik dan toch eindelijk met een gefixte en afgestelde auto te kunnen trappen.
- Pa Hans
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 17 jul 2007, 23:41
- Locatie: Brabant
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Ik was niet de snelste maar ............degene met het meeste geluk
Peter zette de absoluut beste tijd op de klokken maar was (slechts) iets minder constant. Zoals vermoed zitten de snelsten slechts op een paar tienden van elkaar, maar omdat enkele keren te doen is niet simpel.
Ik was ook bevoordeeld door de organisator doordat ik mijn getimede ronden achter elkaar mocht rijden
Straks meer analyse.............eerst eten........ik ben zeer blij met de E30.........en mijn zoon van 22 die hem overneemt nog meer (hij doet het toch beter dan ik vroeger nu al rondrijden in een 1050 kg auto met 170 pk tegenover ik met mijn kever met 34 pk en (door de roest) minder dan 760 kg Rolling Eyes )
Er zijn met dit soort evenementen vele personen die een meer dan noodzakelijk en meestal belangeloos aandeel leveren om het tot het verhoopte succes te maken......en dat is meer dan gelukt
Dit evenement is uiteindelijk mogelijk geworden doordat Peter zijn rol als initiator en karretrekker goed deed, dat Marc een prima auto beschikbaar stelde (jammer dat je er niet bij was) welke nog even door Elmar op punt werd gezet. Uiteraard waren er ook deelnemers nodig die het aandurfden om ook als verliezer uit de strijd te komen............en over de verliezers valt meestal het meeste te schrijven omdat er slechts één winnaar kan zijn.
Over de winnaar kan ik kort zijn: hij was niet de snelste, maakte in zijn eerste getimede rijbeurt de fout om naar de laatste en snelste bocht toe te vroeg over te schakelen naar de derde versnelling om te voorkomen door teveel wielspin in de toerenbegrenzer te hakken, mede door de lichte stijging kwam er geen echte versnelling meer en was een 50+ tijd het resultaat....vrij stom dus, teveel gereden in diesels de laatste jaren. Gelukkig heb ik al wel wat meters in een rwd gereden maar bij DF voor het eerst met een E30. De toekomst voor de E30 is dat hij in handen komt van "de jeugd" en die heeft uiteindelijk de toekomst, onder één voorwaarde dat de E30, met fatsoenlijke banden, door vader en zoon ook op de Nordschleife gebruikt gaat worden. Het is uiteindelijk toch een leuke auto met naar schatting een pk/gewichtsverhouding van net boven de 6 (mijn snelste voormalige rallyauto een Ford Escort MK1 zat op 5,5) Ik zal nog even met Dennis over zijn Nordschleife-onderstel moeten spreken
Dus Marc of deze auto een lang leven is beschoren kan ik niet garanderen gezien mijn rijcapaciteiten, om nog maar te zwijgen over die van mijn nazaat, maar we gaan hem wel gebruiken waar die voor bedoelt is
De verliezers
Ilja ......hij kwam niet voor op de lijst van rijders want......bezigheden in het nachtelijke Spa verhinderden zijn tijdige optreden, waardoor we nooit zullen weten of er een groot rijtalent aan hem verloren is gegaan, van interieurs schijnt hij alles te weten dat dan weer wel (welke ?)
Peter; na zoveel gedoe met 0,1 sekonde 2e worden.......lijkt me vervelend maar de oorzaak is door hem genadeloos blootgelegd. Volgende keer vol in de toerenbegrenzer en dan voet van de koppeling af laten glijden, als ie in de juiste versnelling staat geeft dat in ieder geval veel rook
Ter info van Marc; hij kan inderdaad flink sturen die Peter, talent of oefening kan alleen hijzelf vertellen maar gang zat er wel in toen ik naast hem in dat E30/M5-kanon zat
Wordt vervolgd
Peter zette de absoluut beste tijd op de klokken maar was (slechts) iets minder constant. Zoals vermoed zitten de snelsten slechts op een paar tienden van elkaar, maar omdat enkele keren te doen is niet simpel.
Ik was ook bevoordeeld door de organisator doordat ik mijn getimede ronden achter elkaar mocht rijden
Straks meer analyse.............eerst eten........ik ben zeer blij met de E30.........en mijn zoon van 22 die hem overneemt nog meer (hij doet het toch beter dan ik vroeger nu al rondrijden in een 1050 kg auto met 170 pk tegenover ik met mijn kever met 34 pk en (door de roest) minder dan 760 kg Rolling Eyes )
Er zijn met dit soort evenementen vele personen die een meer dan noodzakelijk en meestal belangeloos aandeel leveren om het tot het verhoopte succes te maken......en dat is meer dan gelukt
Dit evenement is uiteindelijk mogelijk geworden doordat Peter zijn rol als initiator en karretrekker goed deed, dat Marc een prima auto beschikbaar stelde (jammer dat je er niet bij was) welke nog even door Elmar op punt werd gezet. Uiteraard waren er ook deelnemers nodig die het aandurfden om ook als verliezer uit de strijd te komen............en over de verliezers valt meestal het meeste te schrijven omdat er slechts één winnaar kan zijn.
Over de winnaar kan ik kort zijn: hij was niet de snelste, maakte in zijn eerste getimede rijbeurt de fout om naar de laatste en snelste bocht toe te vroeg over te schakelen naar de derde versnelling om te voorkomen door teveel wielspin in de toerenbegrenzer te hakken, mede door de lichte stijging kwam er geen echte versnelling meer en was een 50+ tijd het resultaat....vrij stom dus, teveel gereden in diesels de laatste jaren. Gelukkig heb ik al wel wat meters in een rwd gereden maar bij DF voor het eerst met een E30. De toekomst voor de E30 is dat hij in handen komt van "de jeugd" en die heeft uiteindelijk de toekomst, onder één voorwaarde dat de E30, met fatsoenlijke banden, door vader en zoon ook op de Nordschleife gebruikt gaat worden. Het is uiteindelijk toch een leuke auto met naar schatting een pk/gewichtsverhouding van net boven de 6 (mijn snelste voormalige rallyauto een Ford Escort MK1 zat op 5,5) Ik zal nog even met Dennis over zijn Nordschleife-onderstel moeten spreken

Dus Marc of deze auto een lang leven is beschoren kan ik niet garanderen gezien mijn rijcapaciteiten, om nog maar te zwijgen over die van mijn nazaat, maar we gaan hem wel gebruiken waar die voor bedoelt is

De verliezers
Ilja ......hij kwam niet voor op de lijst van rijders want......bezigheden in het nachtelijke Spa verhinderden zijn tijdige optreden, waardoor we nooit zullen weten of er een groot rijtalent aan hem verloren is gegaan, van interieurs schijnt hij alles te weten dat dan weer wel (welke ?)
Peter; na zoveel gedoe met 0,1 sekonde 2e worden.......lijkt me vervelend maar de oorzaak is door hem genadeloos blootgelegd. Volgende keer vol in de toerenbegrenzer en dan voet van de koppeling af laten glijden, als ie in de juiste versnelling staat geeft dat in ieder geval veel rook
Ter info van Marc; hij kan inderdaad flink sturen die Peter, talent of oefening kan alleen hijzelf vertellen maar gang zat er wel in toen ik naast hem in dat E30/M5-kanon zat
Wordt vervolgd
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
youtube filmpjes!!!!
rondje in de 320i met rond 47 sec op droog met natte vlekken:
http://www.youtube.com/watch?v=LaG4W4boxGM
Dan een rondje wat meer tempo, 45 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=ny1Gth2Xqfk
rondje reverse lap met daarin de witte M3 E36:
http://www.youtube.com/watch?v=hdNXme9-mMA
Dan nog een rondje reverse met regen, rond 50 sec rondje:
http://www.youtube.com/watch?v=GynUxQAUAd8
Het filmpje starring Elmar volgt zo hieronder
Die is wat groter, dus youtube heeft nog even tijd nodig om hem te verwerken 
rondje in de 320i met rond 47 sec op droog met natte vlekken:
http://www.youtube.com/watch?v=LaG4W4boxGM
Dan een rondje wat meer tempo, 45 seconden:
http://www.youtube.com/watch?v=ny1Gth2Xqfk
rondje reverse lap met daarin de witte M3 E36:
http://www.youtube.com/watch?v=hdNXme9-mMA
Dan nog een rondje reverse met regen, rond 50 sec rondje:
http://www.youtube.com/watch?v=GynUxQAUAd8
Het filmpje starring Elmar volgt zo hieronder


- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
- E30-Amateur
- Berichten: 100
- Lid geworden op: 22 okt 2007, 00:14
- Auto: BMW E36 325i
- Locatie: Eindhoven
Ik ben blij dat ik een leuke auto kan gaan overnemen om zodoende wat snelheid en ervaring over te nemen maar ik lees nu net iets spectaculairs....
De jeugd heeft inderdaad de toekomst en ik ben er nu toch een stukje meer op gebrand om mijn " oude vadertje ", voorbij te rijden. Leuk dat ie een keertje iets wint hoor, maar 1 helft van het gezinnetje ontbrak nog haha
Ik besef wel dat het me niet binnen een jaar of korter zal gaan lukken, aangezien ik niet de goede genen heb gekregen haha, of het lef...noem het zoals je wilt maar 1 ding heb ik al, en dat is 1 overwinning op mijn pa en dat is met karten...
Momenteel mijn enigste hoogtepunt qua " racecarriere", maar ik zal het toch nog even koesteren!!
Volgende meeting ben ik erbij!
(Ik hoop niet aan deze reactie herrinerd te worden mocht ik falen!!)

Bespeur ik hier nu enige twijfel over mijn rijcapaciteiten?Dus Marc of deze auto een lang leven is beschoren kan ik niet garanderen gezien mijn rijcapaciteiten, om nog maar te zwijgen over die van mijn nazaat, maar we gaan hem wel gebruiken waar die voor bedoelt is

De jeugd heeft inderdaad de toekomst en ik ben er nu toch een stukje meer op gebrand om mijn " oude vadertje ", voorbij te rijden. Leuk dat ie een keertje iets wint hoor, maar 1 helft van het gezinnetje ontbrak nog haha
Ik besef wel dat het me niet binnen een jaar of korter zal gaan lukken, aangezien ik niet de goede genen heb gekregen haha, of het lef...noem het zoals je wilt maar 1 ding heb ik al, en dat is 1 overwinning op mijn pa en dat is met karten...
Momenteel mijn enigste hoogtepunt qua " racecarriere", maar ik zal het toch nog even koesteren!!
Volgende meeting ben ik erbij!
(Ik hoop niet aan deze reactie herrinerd te worden mocht ik falen!!)
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
oh en nog wat... circuitmeubels rangschikken en grasmaaien 
http://www.youtube.com/watch?v=Ftv7WZAntzE
more to come

http://www.youtube.com/watch?v=Ftv7WZAntzE
more to come
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Peter bedankt, was weer eens top. Het scheelde qua temperatuur ca 25 a 30 graden.........brrrrrrrr koud. Maar de pret was er niet minder om.
Mannen bedankt voor de pret! Peter het was even wennen in je E30 M5, maar oefening baart kunst, thanks for the ride
Het geweld van Gerhard zijn EVO6 was uiteraard prachtig, wat een bullitproof hok is dat! Ook mee met de rallymaster Hans was erg gaaf, zijn 4AGEtje in een MR2 staat garant voor pret, en wel low budget pret. Mensen vergapen zich vaak aan dikke trackcars voor hoofdprijzen, maar juist de el cheapo auto's geven big bang for the buck. Ofwel heren een Volvo 360, een 318is in e30 of e36 trim, een MR2tje, RWD pret voor heel weinig knaken. En op Malmedy de plek om je skils te ontdekken, en een zeer snelle learningcurve te realiseren. Kans op schade is mits er respect is voor elkaars materiaal nihil. Alhoewel Dennis denk ik binnenkort een hoveniersbedrijf gaat starten genaamd, turbo snoeiwerken
Michel
Mannen bedankt voor de pret! Peter het was even wennen in je E30 M5, maar oefening baart kunst, thanks for the ride


Michel
- Carl Coussens
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 10 jun 2007, 09:37
- Locatie: Moerbeke (Geraardsbergen)
Peter bedankt voor de fijne dag. Heb er van genoten.
Behoorlijk wat members irl gezien en gesproken oa Michel met de mooie cecotto en Elmar met zebra M3 E36.
Behoorlijke wat foto's genomen van jullie driftende acties, zijn aan het uploaden op mijn site.
Straks post ik er hier wat.
Leuk dag dus voor mij en toffe sfeer met autosport als middelpunt. Wat wil een mens nog meer.
Groetjes uit België.
Carl.
Behoorlijk wat members irl gezien en gesproken oa Michel met de mooie cecotto en Elmar met zebra M3 E36.
Behoorlijke wat foto's genomen van jullie driftende acties, zijn aan het uploaden op mijn site.
Straks post ik er hier wat.
Leuk dag dus voor mij en toffe sfeer met autosport als middelpunt. Wat wil een mens nog meer.
Groetjes uit België.
Carl.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- Carl Coussens
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 10 jun 2007, 09:37
- Locatie: Moerbeke (Geraardsbergen)
Michel,
Ik heb hem daar al eens de sporen gegeven. Wordt wel gebruikt hoor.
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_4462.jpg[/img]
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_4473.jpg[/img]
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_3342.jpg[/img]
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_4462.jpg[/img]
Ik heb hem daar al eens de sporen gegeven. Wordt wel gebruikt hoor.
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_4462.jpg[/img]
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_4473.jpg[/img]
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_3342.jpg[/img]
[IMG:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_4462.jpg[/img]
- Frits
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:09
- Locatie: Ham, België
Ik heb ook een heel toffe dag gehad gisteren! In tegenstelling tot de noorderburen, moest ik maar een klein uurtje rijden, dus dat zat al snor.
In het begin van de dag, toen het nog volledig droog was, kwam ik goed weg met mijn Wanli driftbandjes. Ik kon moeiteloos sideways gaan op het droog, zalig! Maar toen de baan nat gemaakt werd, had ik gewoon niks grip meer. Bij momenten kon ik stilstaand driften
Ik beleefde er eigelijk nog wel lol aan, maar ik had de indruk dat ik wat in de weg reed voor de andere deelnemers.
Rond 16:00 heb ik achteraan de PS2's terug gelegd. Man! wat een verschil. Geweldig! Ik wist dat PS2's goed waren, en ik wist dat Wanli's slecht waren. Maar dat het verschil zo groot was, dat had ik nooit durven vermoeden. Ik denk dat ik op de kletsnatte baan met de PS2's sneller was dan op de droge baan met de Wanli's. In de eerste rondjes was het echt wennen dat ik moest doorduwen om de auto te laten uitbreken met die goeie banden.
Ik heb vanmorgen de wagen nog eens bekeken, hij ziet er veel minder smerig uit dan de M5 na een dagje Malmedy met de Lancer Evo Club. Die zag er toen uit alsof ze hem in een bad mortel gesopt hadden tot aan de ramen.
Volgende keer ben ik zeker terug van de partij. Hopelijk is het dan een beetje warmer...
In het begin van de dag, toen het nog volledig droog was, kwam ik goed weg met mijn Wanli driftbandjes. Ik kon moeiteloos sideways gaan op het droog, zalig! Maar toen de baan nat gemaakt werd, had ik gewoon niks grip meer. Bij momenten kon ik stilstaand driften

Rond 16:00 heb ik achteraan de PS2's terug gelegd. Man! wat een verschil. Geweldig! Ik wist dat PS2's goed waren, en ik wist dat Wanli's slecht waren. Maar dat het verschil zo groot was, dat had ik nooit durven vermoeden. Ik denk dat ik op de kletsnatte baan met de PS2's sneller was dan op de droge baan met de Wanli's. In de eerste rondjes was het echt wennen dat ik moest doorduwen om de auto te laten uitbreken met die goeie banden.
Ik heb vanmorgen de wagen nog eens bekeken, hij ziet er veel minder smerig uit dan de M5 na een dagje Malmedy met de Lancer Evo Club. Die zag er toen uit alsof ze hem in een bad mortel gesopt hadden tot aan de ramen.
Volgende keer ben ik zeker terug van de partij. Hopelijk is het dan een beetje warmer...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast