Iemand al in het bezit van meetgegevens?
http://www.youtube.com/watch?v=mKEGFUWBekA
Dit vind ik altijd zo'n onzin. Het gaat om de totale package. Stel dat MB deze C ook nog eens fijner laat sturen dan de M3, dan heeft MB deze auto dus technisch beter voor elkaar dan BMW. Dan maakt het niet uit wat voor motor erin hangt. Prijs is hetzelfde.romo schreef:Gaat hard, maar ja, mag het ook met zo`n motor?? Vind het appels en peren vergelijken met een M3/RS4/R8, gwoon vanwege de grotere motorinhoud. Maar bruut is ie, zonder twijfel![]()
Tevens is de schaalverdeling op de KM teller in de Merc en de BMW niet vergelijkbaar, dit geeft ook een "verkeerde"indruk.
Das helemaal geen onzin; van een dikke vette grote motor, met dito PK`s en koppel is het natuurlijk een duidelijk verhaal. Even kort; Een M3 met een 4,0 l en een Merc met een 6,3 L, ik vind dat je dat op basis van dat concept niet goed kan vergelijken. Net als een Turbo vs een NA motor, daar heeft toch ook iedereen de mond van vol dat dat geen "zuivere" vergelijking is, nou das hier niet anders IMO. Of zie jij auto testen van 1,6 L tegen een 3,2 L of zo?? Ik niet in elk geval.Maik schreef:Dit vind ik altijd zo'n onzin. Het gaat om de totale package. Stel dat MB deze C ook nog eens fijner laat sturen dan de M3, dan heeft MB deze auto dus technisch beter voor elkaar dan BMW. Dan maakt het niet uit wat voor motor erin hangt. Prijs is hetzelfde.romo schreef:Gaat hard, maar ja, mag het ook met zo`n motor?? Vind het appels en peren vergelijken met een M3/RS4/R8, gwoon vanwege de grotere motorinhoud. Maar bruut is ie, zonder twijfel![]()
Tevens is de schaalverdeling op de KM teller in de Merc en de BMW niet vergelijkbaar, dit geeft ook een "verkeerde"indruk.
Je maakt de fout door de auto`s financieel te vergelijken.Macboy schreef:Super die C63 AMG. Erg snel. En Mercedes snapt tenminste nog hoe je tellerschalen moet ontwerpen (itt BMW (M) en Audi).
En 15,2 of 15,6 tot 200 zou me rotzorg wezen. In de praktijk ben ik met mijn 2.0TDI diesel al sneller dan 90% van het wagenpark dus de kans dat je i en een M3 tegenkomt en ii ook nog eens gaat racen is vrij klein.
Zou nul argument zijn, ook zeker voor de kopers.
En wat Romo zegt over niet te vergelijken is zoals Maik terecht aangeeft natuurlijk onzin. Je shopt niet zo groot als de motorinhoud is, maar zo diep als je portemonnee is.
Geld speelt altijd de grootste rol, de rest is bijzaak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten