JD Rollerbank Meeting
- Sjoerd
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05
JD Rollerbank Meeting
Al weer terug van een gezellige ochtend in Lochem!
De Audi mocht ook op de pijnbank en het resultaat viel alles behalve tegen; 256 pk en 405 nm. Volgens het boekje van OCT zou er na tuning 250 pk en 350 nm overblijven.
Er zit een piek in de koppelkromme waar Jeroen waarschijnlijk wel wat aan kan doen. Dat overweeg ik nog!
[img:1000:833]http://img36.picoodle.com/img/img36/6/1 ... f6e814.jpg[/img]
Ben benieuwd naar de overige resultaten!
Edit: Heb een poll toegevoegd of het meetresultaat beneden, conform of boven verwachting was. In mijn geval boven, vooral het koppel!
De Audi mocht ook op de pijnbank en het resultaat viel alles behalve tegen; 256 pk en 405 nm. Volgens het boekje van OCT zou er na tuning 250 pk en 350 nm overblijven.
Er zit een piek in de koppelkromme waar Jeroen waarschijnlijk wel wat aan kan doen. Dat overweeg ik nog!
[img:1000:833]http://img36.picoodle.com/img/img36/6/1 ... f6e814.jpg[/img]
Ben benieuwd naar de overige resultaten!
Edit: Heb een poll toegevoegd of het meetresultaat beneden, conform of boven verwachting was. In mijn geval boven, vooral het koppel!
Laatst gewijzigd door Sjoerd op 20 okt 2007, 18:19, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 09 okt 2007, 21:32
- Locatie: Ergens in het oosten....
Ben ook alweer thuis gearriveerd 8)
Was wel ff leerzaam en gezellig daggie zo, mijn dank, aan de organisatie en de heren van JD
[img:640:591]http://img229.imageshack.us/img229/9018 ... pradj9.jpg[/img]
en wel 2 pk rijker geworden sinds de laatste keer vermogensbank
Was wel ff leerzaam en gezellig daggie zo, mijn dank, aan de organisatie en de heren van JD

[img:640:591]http://img229.imageshack.us/img229/9018 ... pradj9.jpg[/img]
en wel 2 pk rijker geworden sinds de laatste keer vermogensbank

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
ook net terug van ff koekeloeren aangezien het toch maar 42km bij mij verwijderd was, en er waren nog veel mensen, verder lekker zonnetje erbij 8) dus leuk omdat je toch ook best veel buiten stond.
Weer lekker praten en oude bekenden ontmoeten met hun bolide's...
verder stond er een leuke Spyker cabrio V8 die getuned werd? en wat dikke RS4 modellen en ik moet zeggen dat ik die JD RS4 sedan dikker? mooier vind dan de nwe M3, gaaf ding.
Verder ff met Nicole gesproken en natuurlijk Erik M3 en Tristan en nog wat anderen die er nog waren zoals Rene hazé enz enz...
verder een mooie rollerbank ook voor 4wd , zag er goed uit allemaal, was een lekker uitje, en onderweg af en toe wat driving-fun gehad met de Hartge 8) heerlijke kar is het ook :twisted:
Weer lekker praten en oude bekenden ontmoeten met hun bolide's...
verder stond er een leuke Spyker cabrio V8 die getuned werd? en wat dikke RS4 modellen en ik moet zeggen dat ik die JD RS4 sedan dikker? mooier vind dan de nwe M3, gaaf ding.
Verder ff met Nicole gesproken en natuurlijk Erik M3 en Tristan en nog wat anderen die er nog waren zoals Rene hazé enz enz...
verder een mooie rollerbank ook voor 4wd , zag er goed uit allemaal, was een lekker uitje, en onderweg af en toe wat driving-fun gehad met de Hartge 8) heerlijke kar is het ook :twisted:
Laatst gewijzigd door GTRene op 20 okt 2007, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 14 sep 2007, 21:21
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Voila:Tristan schreef:Bij mij 280pk en 415Nm.
Ben erg tevreden. Zeer vlakke koppelkromme en mooie vermogensopbouw.
Grafiek volgt nog.
Bedankt @ Rene voor deze geslaagde dag.
[img:640:462]http://img258.imageshack.us/img258/3638 ... 000ec4.jpg[/img]
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
De B10 3.2 deed 274pk op Super Plus en 262pk op LPG. In beide gevallen meer dan het opgegeven vermogen van 260pk en dat na negen jaar en 130.000km. Ik ben dus wel tevreden
.
Super Plus:
[img=600,554:600:554]http://tweakers.net/ext/f/22feb0992023b ... a/full.png[/img]
LPG:
[img=600,554:600:554]http://tweakers.net/ext/f/449472c71653c ... b/full.png[/img]
Gecombineerd:
[img=600,554:600:554]http://tweakers.net/ext/f/d3dce7548560b ... f/full.png[/img]
Ik vind het verder super geregeld (thanks Rene!) en het pand van JD was ook erg netjes ingericht.
Hoewel de Spyker qua vormgeving niet mijn ding is produceerd het apparaat wel een gaaf geluid, vooral met de schakelaar voor de kleppen in het uitlaatsysteem in standje 'sociaal onacceptabel'.

Super Plus:
[img=600,554:600:554]http://tweakers.net/ext/f/22feb0992023b ... a/full.png[/img]
LPG:
[img=600,554:600:554]http://tweakers.net/ext/f/449472c71653c ... b/full.png[/img]
Gecombineerd:
[img=600,554:600:554]http://tweakers.net/ext/f/d3dce7548560b ... f/full.png[/img]
Ik vind het verder super geregeld (thanks Rene!) en het pand van JD was ook erg netjes ingericht.
Ik kreeg te horen dat de Spyker door een Amerikaanse klant op verzoek af fabriek werd geleverd met een compressor van MTM. Het vermogen was minder dan de door MTM opgegeven 500pk. Bij JD hadden ze hem al van 455 naar 485pk geholpen. Het vermogen van het blok in standaard uitvoering viel nogal tegen. Spyker claimt 400pk waar er in de praktijk vaak niet meer dan 340pk uitkomt.GTRene schreef:Weer lekker praten en oude bekenden ontmoeten met hun bolide's...
verder stond er een leuke Spyker cabrio V8 die getuned werd? en wat dikke RS4 modellen en ik moet zeggen dat ik die JD RS4 sedan dikker? mooier vind dan de nwe M3, gaaf ding.
Hoewel de Spyker qua vormgeving niet mijn ding is produceerd het apparaat wel een gaaf geluid, vooral met de schakelaar voor de kleppen in het uitlaatsysteem in standje 'sociaal onacceptabel'.
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
De A8 W12 is ook gechiptuned door JD. Standaard heeft hij 450pk en 580nM. Na de tuning zit ik op 460pk en 600nM. Niet een noemenswaardig verschil, maar dat zat er in met een atmosferische motor. Maar nu..
Door de aanpassing van het motormanagement reageert het gaspedaal sneller, EN HOE! Jeeeuzes wat een verschil zeg! In de sportstand is dat ding niet te houden, hij spuit echt vooruit, heerlijk
De begrenzer is overigens ook afgehaald. Nadat de begrenzer er af ging, de eerste run een "lullige" 260 echte kms/u. Er zou nog een begrenzer op zitten, die er ook even af moest. Jeroen kwam een half uur later en 9 begrenzers verder (er zitten er dus 9 op!) voor een tweede run. Ik schrok me dood
320 echte kms/u en hij steeg nog redelijk snel. Jeroen hield het voor gezien, maar volgens mij zit er 330, misschien nog wel 340 in. Dat zijn zo'n 370 tellerkilometers per uur
Niet vergeten dat de auto op de weg ook te maken heeft met veel luchtweerstand natuurlijk. Ik ben benieuwd! Zodra er banden op zitten harder dan 280 mogen.. 
Thanks voor de gezelligheid heren! Veel nieuwe mensen weer leren kennen
En rene voor het regelen en JD voor het veranderen van een monster in iets euh.. zeg het maar!
Door de aanpassing van het motormanagement reageert het gaspedaal sneller, EN HOE! Jeeeuzes wat een verschil zeg! In de sportstand is dat ding niet te houden, hij spuit echt vooruit, heerlijk

De begrenzer is overigens ook afgehaald. Nadat de begrenzer er af ging, de eerste run een "lullige" 260 echte kms/u. Er zou nog een begrenzer op zitten, die er ook even af moest. Jeroen kwam een half uur later en 9 begrenzers verder (er zitten er dus 9 op!) voor een tweede run. Ik schrok me dood

320 echte kms/u en hij steeg nog redelijk snel. Jeroen hield het voor gezien, maar volgens mij zit er 330, misschien nog wel 340 in. Dat zijn zo'n 370 tellerkilometers per uur


Thanks voor de gezelligheid heren! Veel nieuwe mensen weer leren kennen

Laatst gewijzigd door Maus335i op 20 okt 2007, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Davy MR2DRIFT
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:12
- Locatie: Ausfahrt
Zo ook wij zijn net terug van de meeting. Was weer een gezellige dag. Complimenten Rene.
Wat een vermogen zit er in de RS4 van Wim? zeg. En dat geluid... Ook de zilveren Seat Ibiza was een leuke verrassing. Standaard 156 pk en nu dik 270!!
Ik was samen met Jörgen in zijn oer-Impreza GTT. Hij heeft de Impreza al een hele tijd en het is voor hem een sport geworden om de auto zo goedkoop mogelijk te tunen. Hij heeft een bleedvalve en een HKS uitlaat gemonteerd. Om te controleren of dit goed gaat zit er ook een knocklink en mengselmeter op. Het resultaat was 286 pk en 382 Nm. Niet slecht voor een dergelijke manier van tunen. Standaard heeft de auto 211 pk.
[img:640:591]http://img140.imageshack.us/img140/2478/pnfb78vq4.jpg[/img]
Wat een vermogen zit er in de RS4 van Wim? zeg. En dat geluid... Ook de zilveren Seat Ibiza was een leuke verrassing. Standaard 156 pk en nu dik 270!!
Ik was samen met Jörgen in zijn oer-Impreza GTT. Hij heeft de Impreza al een hele tijd en het is voor hem een sport geworden om de auto zo goedkoop mogelijk te tunen. Hij heeft een bleedvalve en een HKS uitlaat gemonteerd. Om te controleren of dit goed gaat zit er ook een knocklink en mengselmeter op. Het resultaat was 286 pk en 382 Nm. Niet slecht voor een dergelijke manier van tunen. Standaard heeft de auto 211 pk.
[img:640:591]http://img140.imageshack.us/img140/2478/pnfb78vq4.jpg[/img]
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Leuk om te horen dat het goed bevalt. Chippen is niet alleen het vermogen opkrikken, maar o.a gasrepons e.d.Maurice Graber schreef:De A8 W12 is ook gechiptuned door JD. Standaard heeft hij 450pk en 580nM. Na de tuning zit ik op 460pk en 600nM. Niet een noemenswaardig verschil, maar dat zat er in met een atmosferische motor. Maar nu..
Door de aanpassing van het motormanagement reageert het gaspedaal sneller, EN HOE! Jeeeuzes wat een verschil zeg! In de sportstand is dat ding niet te houden, hij spuit echt vooruit, heerlijk![]()
Je W12 ziet er super uit (ondanks dat hij vies was), en loopt verschrikkelijk mooi.
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
-
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:34
Was een erg gezellige en interessante dag, complimenten voor de organisatie!
De Audi A8 L 6.0 W12 was toch wel echt iets aparts, m.n. toen JD ging checken of de begrenzer daadwerkelijk opgeheven was. Bij 320 km/u op de rollenbank leek het even of Lochem op zijn grondvesten aan het trillen was
.
Wat een bruut geluid van die Spyker overigens!
De Audi A8 L 6.0 W12 was toch wel echt iets aparts, m.n. toen JD ging checken of de begrenzer daadwerkelijk opgeheven was. Bij 320 km/u op de rollenbank leek het even of Lochem op zijn grondvesten aan het trillen was

Wat een bruut geluid van die Spyker overigens!
- Manfred
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 21:02
Was een leuke dag vandaag, weer een paar mensen achter de namen en auto's leren kennen. Mooie auto's gezien en gehoord
vandaag. Mijn vrouw heeft nog wat foto's geschoten:
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9311K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9310K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9309K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9308K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9307K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9305K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9304K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9302K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9301K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9300K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9299K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9298K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9297K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9296K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9295K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9294K.jpg[/img]

[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9311K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9310K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9309K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9308K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9307K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9305K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9304K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9302K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9301K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9300K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9299K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9298K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9297K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9296K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9295K.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _9294K.jpg[/img]
-
- Berichten: 120
- Lid geworden op: 02 okt 2007, 08:58
- Locatie: Lochem
Leuke dag gehad!
Getest en gebleken: gulf octaan 100 benzine geeft wat meer vermogen:
Voorheen (vd zomer) (esso 98):
[IMG:920:753]http://i46.photobucket.com/albums/f138/ ... 20x753.jpg[/img]
Nu (gulf challenger octaan 100 benzine):
[IMG:920:766]http://i46.photobucket.com/albums/f138/ ... 20x766.jpg[/img]
Getest en gebleken: gulf octaan 100 benzine geeft wat meer vermogen:
Voorheen (vd zomer) (esso 98):
[IMG:920:753]http://i46.photobucket.com/albums/f138/ ... 20x753.jpg[/img]
Nu (gulf challenger octaan 100 benzine):
[IMG:920:766]http://i46.photobucket.com/albums/f138/ ... 20x766.jpg[/img]
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 09 okt 2007, 21:32
- Locatie: Ergens in het oosten....
Hier nog even de paar foto's en filmpjes die ik gemaakt heb...
Mark:
http://www.youtube.com/watch?v=HXzwwvfyw2c
[img:640:480]http://img218.imageshack.us/img218/9301 ... nd2rg3.jpg[/img]
Met zijn stoere eend!
[img:640:480]http://img153.imageshack.us/img153/8721/raceeendgw7.jpg[/img]
En mijn beessie:
http://www.youtube.com/watch?v=fm9xB47KM6Q
Mark:
http://www.youtube.com/watch?v=HXzwwvfyw2c
[img:640:480]http://img218.imageshack.us/img218/9301 ... nd2rg3.jpg[/img]
Met zijn stoere eend!

[img:640:480]http://img153.imageshack.us/img153/8721/raceeendgw7.jpg[/img]
En mijn beessie:
http://www.youtube.com/watch?v=fm9xB47KM6Q
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Heel gaaf dagje gehad. Erg gezellig, alles verliep soepel en het vermogen viel niet tegen. Mag dus niet klagen. Scan 'm nog wel es in.
Zonet nog even over de afsluitdijk heen en weer geweest, leuk sprintje gedaan: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 366#163366
Zonet nog even over de afsluitdijk heen en weer geweest, leuk sprintje gedaan: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 366#163366
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Vanmorgen vroeg uit de veren, 6:15 de wekker -> 7:00 in de auto en rijden maar. Marc met zijn super RS4 opgewacht onderweg en verderop aangehaakt bij Tristan en zijn selle Leon. Rustig naar JD gereden en kwamen mooi om 8:50 aan 'rollen'
Al snel volgende er meerde en ging de garagedeur open en kon er gerold worden. Ik had mij niet op gegeven, maar ja als er tig mensen aan je kop gaan 'zeuren'
dat de auto toch even op de bank moet, nou ja dan moet het maar! Ik was zelf toch eigenlijk ook wel een beetje benieuwd natuurlijk.
En het resulaat mag er best wezen voor de 12jaar 'oude' ///M3:
325pk & 358Nm en een koppelverloop waar de auto zich niet voor hoeft te schamen.
[IMG:1000:833]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 36M3-3.jpg[/img]
Verder heerlijk genoten van al het moois wat voorbij kwam.
Erg gezellige mooie dag gehad!
Foto's : http://smg.photobucket.com/albums/v445/ ... 020102007/
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3000.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3007.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1614-2.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1593-2.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3021.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3023.jpg[/img]
Audi A8 W12:
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1650-2.jpg[/img]
Ik heb nog even met Jeroen over de div. brandstoffen gepraat. Zijn ervaring is dat ESSO het beste geschikt is voor Turbo motoren.
Shell V-Power of liever BP Ultimate voor N/A motoren.
Overigens aardig mensen allemaal bij JD en het zag er allemaal even netjes en brandschoon uit!
O ja deze kwamen we onderweg nog tegen toen we met de SilentKiller richting huis reden!
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1653-2.jpg[/img]
Heb er ook nog een kort filmpje van.
De beste man ging even flink op het gas staan, helaas was ik wat laat met reageren en zat in de 4e versnelling ipv 3, maar goed mocht de pret niet drukken
Click here to watch DF-JD-meeting-10202007-1
http://www.youtube.com/watch?v=twu4KbR_jsk
Al snel volgende er meerde en ging de garagedeur open en kon er gerold worden. Ik had mij niet op gegeven, maar ja als er tig mensen aan je kop gaan 'zeuren'

En het resulaat mag er best wezen voor de 12jaar 'oude' ///M3:
325pk & 358Nm en een koppelverloop waar de auto zich niet voor hoeft te schamen.
[IMG:1000:833]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 36M3-3.jpg[/img]
Verder heerlijk genoten van al het moois wat voorbij kwam.
Erg gezellige mooie dag gehad!
Foto's : http://smg.photobucket.com/albums/v445/ ... 020102007/
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3000.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3007.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1614-2.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1593-2.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3021.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... G_3023.jpg[/img]
Audi A8 W12:
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1650-2.jpg[/img]
Erg indrukwekkend, stond er zeker 15m vanaf met trillende tegels onder mijn voetenMarcF schreef:Was een erg gezellige en interessante dag, complimenten voor de organisatie!
De Audi A8 L 6.0 W12 was toch wel echt iets aparts, m.n. toen JD ging checken of de begrenzer daadwerkelijk opgeheven was. Bij 320 km/u op de rollenbank leek het even of Lochem op zijn grondvesten aan het trillen was.
Wat een bruut geluid van die Spyker overigens!

Juig niet te vroeg, de paarse Leon liep er niet bepaald beter op, maar is misschien afhankelijk op welke brandstof de auto is afgesteld.DDX schreef:nou laat die gulf100 maar snel bij alle gulfs verkrijgbaar zijn
Ik heb nog even met Jeroen over de div. brandstoffen gepraat. Zijn ervaring is dat ESSO het beste geschikt is voor Turbo motoren.
Shell V-Power of liever BP Ultimate voor N/A motoren.
Overigens aardig mensen allemaal bij JD en het zag er allemaal even netjes en brandschoon uit!
O ja deze kwamen we onderweg nog tegen toen we met de SilentKiller richting huis reden!
[IMG:1024:768]http://img.photobucket.com/albums/v445/ ... 1653-2.jpg[/img]
Heb er ook nog een kort filmpje van.
De beste man ging even flink op het gas staan, helaas was ik wat laat met reageren en zat in de 4e versnelling ipv 3, maar goed mocht de pret niet drukken

Click here to watch DF-JD-meeting-10202007-1
http://www.youtube.com/watch?v=twu4KbR_jsk
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Erminio
- Berichten: 768
- Lid geworden op: 23 aug 2007, 16:52
- Locatie: W-Town
Was inderdaad een leuke gezellige dag..., mooi weer en heel wat mensen gesproken die je normaal alleen via nicknamen van het forum kent
Resultaat viel tegen (kwam al een beetje uit de Performance meting naar boven), ben 10% vermogen en koppel kwijt
JD heeft een log gemaakt (en zag direct 2 error meldingen) die ie volgende week goed gaat bekijken..., ben wel benieuwd naar de oorzaak en de oplossing ervan

Resultaat viel tegen (kwam al een beetje uit de Performance meting naar boven), ben 10% vermogen en koppel kwijt

JD heeft een log gemaakt (en zag direct 2 error meldingen) die ie volgende week goed gaat bekijken..., ben wel benieuwd naar de oorzaak en de oplossing ervan

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast