Gaat weer nergens over........................................man man, ik ben al weer aan vakantie toe...............................wat een F.cking, K U T tering zooi..............................
Mijn idee!GTRene schreef:Klote Romo...daarom zet ik een auto ook nooit in zo'n soort garage waar ie een paar dagen of langer staat...
Schiphol pak ik met de trein, 7 min lopen van m'n huis en de trein stopt onder schiphol, ideaal(niet dat ik vaak op vakantie ga haha maar toch)
Hopelijk hebben ze je lak niet beschadigt...dat deden ze wel eens bij een porsche 911 van mij met een dikke schroevendraaier dat embleem eraf breken(was gewoon notabene bij me thuis voor het huis! toen ik nog in Wierden woonde)
Geen verdere schade, zelfs geen lakschade, bijna professioneel verwijderd zou je haast zeggen, vanochtend een nieuwe besteld en gelijk nieuwe Bridgestones RE 050A eronder, komen we de winter ook weer door..........................................Tom944 schreef:Klote man, zo jammere figuren die zoiets doen. Is er veel schade verder?