voor stellen, integra type r turbo
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 05 okt 2007, 18:30
- Locatie: leeuwarden
voor stellen, integra type r turbo
bij deze , ik ben leon ik kom uit leeuwarden
ik ben 24 jaar en mijn hobby's zijn auto's voornamelijk honda
ik rij nu zelf ook in een honda
een honda integra type r met turbo
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01338.jpg[/img]
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01339.jpg[/img]
spec list
motorblok b18c6 standart cilinderbussen 81.5
cilinderkop b18c6 standart van fabriek af geflowd
kleppen , SUPERTECH
klepveren ,SUPERTECH
titanium schotels ,SUPERTECH
nokkenassen b18c6
inlaat edelbrock victor x
AEM feulrial brandstof druk regellaar van aem komt nog
ARP kopbouten
zuigers van CP
drijfstangen van EAGLE H BEAM
GOLDEN EAGLE vacum manifold
injectoren van PRESICION 880CC
obd1 conversie harnas
chrome pro motormangement op p28 ecu
AEM wideband
turbo
t3/t4 turbo met stage 3wheel goed voor 450pk
RLD spruitstuk
TIAL waste gate
fmic
65mm inlaat buizen
forge dump valve
3 inch downpijp
2,5 inch uitlaat
APEXI v-afc boostcontroler
versnellingsbak
S9B met lsd
competition vliegwiel 3.6kg
ACT extrme kopling
ik rij nu op 0.6 bar en gaat binnen kort naar 1.2bar
ik ben 24 jaar en mijn hobby's zijn auto's voornamelijk honda
ik rij nu zelf ook in een honda
een honda integra type r met turbo
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01338.jpg[/img]
[img:640:480]http://gallery.erikv.nl/albums/leon/DSC01339.jpg[/img]
spec list
motorblok b18c6 standart cilinderbussen 81.5
cilinderkop b18c6 standart van fabriek af geflowd
kleppen , SUPERTECH
klepveren ,SUPERTECH
titanium schotels ,SUPERTECH
nokkenassen b18c6
inlaat edelbrock victor x
AEM feulrial brandstof druk regellaar van aem komt nog
ARP kopbouten
zuigers van CP
drijfstangen van EAGLE H BEAM
GOLDEN EAGLE vacum manifold
injectoren van PRESICION 880CC
obd1 conversie harnas
chrome pro motormangement op p28 ecu
AEM wideband
turbo
t3/t4 turbo met stage 3wheel goed voor 450pk
RLD spruitstuk
TIAL waste gate
fmic
65mm inlaat buizen
forge dump valve
3 inch downpijp
2,5 inch uitlaat
APEXI v-afc boostcontroler
versnellingsbak
S9B met lsd
competition vliegwiel 3.6kg
ACT extrme kopling
ik rij nu op 0.6 bar en gaat binnen kort naar 1.2bar
Laatst gewijzigd door leon op 05 okt 2007, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
leuke wagen al vind ik het vermogen echt overkill op alleen de voorwielen....
Begrijp me niet verkeerd, want het project en het resultaat vindt ik geweldig, maar ik kan helaas niet begrijpen waarom iemand zoveel geld in een FWD steekt, met 300-350PK heb je volgens mij meer dan voldoende..
Veel succes met de toekomsplannen!! Hou ons op de hoogte
Begrijp me niet verkeerd, want het project en het resultaat vindt ik geweldig, maar ik kan helaas niet begrijpen waarom iemand zoveel geld in een FWD steekt, met 300-350PK heb je volgens mij meer dan voldoende..
Veel succes met de toekomsplannen!! Hou ons op de hoogte
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 05 okt 2007, 18:30
- Locatie: leeuwarden
ik denk dat je er raar van op kijkt hoe hard dit nog van 0 naar honderd doet en van nul naar 200Flatline schreef:leuke wagen al vind ik het vermogen echt overkill op alleen de voorwielen....
Begrijp me niet verkeerd, want het project en het resultaat vindt ik geweldig, maar ik kan helaas niet begrijpen waarom iemand zoveel geld in een FWD steekt, met 300-350PK heb je volgens mij meer dan voldoende..
Veel succes met de toekomsplannen!! Hou ons op de hoogte
laatst gemeten met gtech 0 naar 200 in 13.8 sec
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 14:45
- Cupra R
- Berichten: 429
- Lid geworden op: 16 jul 2006, 11:04
- frank de jonge
- Berichten: 9742
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten