Job Talks (topic over je werk/werkzaamheden)
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Tristan
Beroep:
Student HBO Business Engineering op InHolland Haarlem (ga november afstuderen in Perth, Australie)
En werkzaam bij NMT International Project Shipping & Transport BV.
www.nmtprojects.com
Wij zijn een scheepsvaartskantoor die gericht is op het vervoer van zwaar, groot en/of moeilijk te vervoeren lading, zowel over de weg als over zee.
Ik vervul een commerciele/operationele/technische functie. Ik zorg ervoor dat de lading van de klant van A naar B geregeld wordt. Onze sectoren zijn olie- en gasindustrie, jacht/schepenbouw, mijnbouw, windmolens, transformatoren, tunnelboormachines, kraanindustrie en baggerindustrie.
Wij hebben op elke continent 1 of meerdere kantoren. Op de site zijn genoeg foto's te vinden van projecten die wij gedaan hebben.
Student HBO Business Engineering op InHolland Haarlem (ga november afstuderen in Perth, Australie)
En werkzaam bij NMT International Project Shipping & Transport BV.
www.nmtprojects.com
Wij zijn een scheepsvaartskantoor die gericht is op het vervoer van zwaar, groot en/of moeilijk te vervoeren lading, zowel over de weg als over zee.
Ik vervul een commerciele/operationele/technische functie. Ik zorg ervoor dat de lading van de klant van A naar B geregeld wordt. Onze sectoren zijn olie- en gasindustrie, jacht/schepenbouw, mijnbouw, windmolens, transformatoren, tunnelboormachines, kraanindustrie en baggerindustrie.
Wij hebben op elke continent 1 of meerdere kantoren. Op de site zijn genoeg foto's te vinden van projecten die wij gedaan hebben.
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
Student International Business and Management.
Ben werkachtig als enqeteur en regel arrestanten zorg bij de kit. Samen met mijn broer coordineren wij vastgoedbeleggingen.
Verder heel druk bezig met het regelen van een 6maanden durende stage in het buitenland. Dus als iemand nog wat kan regelen, Tristan?
Ben werkachtig als enqeteur en regel arrestanten zorg bij de kit. Samen met mijn broer coordineren wij vastgoedbeleggingen.
Verder heel druk bezig met het regelen van een 6maanden durende stage in het buitenland. Dus als iemand nog wat kan regelen, Tristan?

-
Ik werk op Schiphol-centrum bij een klein vliegtuigonderhoudsbedrijf.
Wij doen voornamelijk alles voor KLM Cityhopper, dus lijnonderhoud aan de Fokker 50/70 en 100 voor klm, EN DE aIRBUS a320'S van Martinair.
Dit betekent het opvangen van de vlliegtuigen, contact met de buschaufeurs voorin, verhelpen van klachten, en daarna het vrijgeven van de kist eb het weglaten.
Wij doen met 4 man in onze pleog ongeveer 50 afhandelingen per dag, best druk dus
grt Martin
Wij doen voornamelijk alles voor KLM Cityhopper, dus lijnonderhoud aan de Fokker 50/70 en 100 voor klm, EN DE aIRBUS a320'S van Martinair.
Dit betekent het opvangen van de vlliegtuigen, contact met de buschaufeurs voorin, verhelpen van klachten, en daarna het vrijgeven van de kist eb het weglaten.
Wij doen met 4 man in onze pleog ongeveer 50 afhandelingen per dag, best druk dus

grt Martin
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Een maat van mij doet meen ik globaal hetzelfde, werkt nu nog bij de KLM.Martin schreef:Ik werk op Schiphol-centrum bij een klein vliegtuigonderhoudsbedrijf.
Wij doen met 4 man in onze pleog ongeveer 50 afhandelingen per dag, best druk dus![]()
grt Martin
- MartijnGizmo
- Sjoerd
Export Manager bij Zwanenberg Food Group; een van de grotere vleesverwerkers in Europa. Focus voor export vanuit mijn kant is met name ons eigen merk (Zwan) verkoop in het Midden Oosten en Caribisch gebied. Voor mijn werk ben ik +- 40% van mijn tijd in het buitenland, vandaar dat de auto hobby wat in de verdrukking is gekomen 
Groeten uit Panama! (Erg mooi hier trouwens)

Groeten uit Panama! (Erg mooi hier trouwens)
- Niels
- Auto: Prius+
Sinds 2 jaar Dispatcher bij NAM (Shell Exploration & Production). Een 24/7 baan in een controle kamer omgeving. Bij ons komen alle productiecijfers samen van Groningen, Land en Offshore en ik zit dan ook achter een monitor of 7 waarvan er een aantal allerlei flow charts laten zien. We stellen aan de hand van bestellingen en transport de setpoints van offshore pijpleiding kleppen, voeren gas contracten uit, matchen productie- met transport capaciteit en hebben contact met derde partijen w.o. Chevron, Maersk enz.
Met name het "operaten" van de NOGAT pipeline vergt veel van onze tijd. Deze is een kilometertje of 300 lang en voor het proces op Den Helder hebben we een bepaalde voordruk nodig waarbij achterin een maximum geldt van 120bar. Ook zijn de transport penalties hier hoog voor als we niet flowen wat met Gasunie Transport is afgesproken. Af en toe leuk puzzelen als er weer een groot platform down gaat
Al met al niet echt een doorsnee functie zeg maar
Voordat ik bij NAM kwam heb ik zeven jaar bij Auto Century in Groningen gewerkt waarvan het merendeel naast mijn studies. Eerst als auto schoonmaker, aftanker en haler/brenger, later op kantoor bij de verhuur.
Studie achtergrond:
LTS bouwkunde
MTS motorvoertuigen
HTS werktuigbouwkunde (afgestudeerd bij Gasunie Research)
HTS technische bedrijfskunde (afgestudeerd bij Century)
Cursus van Shell University welke bestaat uit een halfjaar elke week een opracht te maken. Vanaf volgende week heb ik twee weken lang workshop heb in Rijswijk ter afsluiting........nog ergens een minimeet in de buurt daar??
Verder nog vragen
: 
Met name het "operaten" van de NOGAT pipeline vergt veel van onze tijd. Deze is een kilometertje of 300 lang en voor het proces op Den Helder hebben we een bepaalde voordruk nodig waarbij achterin een maximum geldt van 120bar. Ook zijn de transport penalties hier hoog voor als we niet flowen wat met Gasunie Transport is afgesproken. Af en toe leuk puzzelen als er weer een groot platform down gaat

Al met al niet echt een doorsnee functie zeg maar

Voordat ik bij NAM kwam heb ik zeven jaar bij Auto Century in Groningen gewerkt waarvan het merendeel naast mijn studies. Eerst als auto schoonmaker, aftanker en haler/brenger, later op kantoor bij de verhuur.
Studie achtergrond:
LTS bouwkunde
MTS motorvoertuigen
HTS werktuigbouwkunde (afgestudeerd bij Gasunie Research)
HTS technische bedrijfskunde (afgestudeerd bij Century)
Cursus van Shell University welke bestaat uit een halfjaar elke week een opracht te maken. Vanaf volgende week heb ik twee weken lang workshop heb in Rijswijk ter afsluiting........nog ergens een minimeet in de buurt daar??
Verder nog vragen

- Ed vd Werken
- Auto: Subaru wrx
Hallo,
Ik ben zelfstandig ondernemer in het zand en grond vervoer.
Ik lever vooral zand en alle soorten grint, grond en andere tuinbenodigdheden voor particulieren.
Zie ook: www.zandengrond.nl
Grtz Edje wrx
Ik ben zelfstandig ondernemer in het zand en grond vervoer.
Ik lever vooral zand en alle soorten grint, grond en andere tuinbenodigdheden voor particulieren.
Zie ook: www.zandengrond.nl
Grtz Edje wrx
- Peric
- Nick Laarman
Rij met overmaatse ladingen voornamelijk naar Italie en af en toe Griekenland.
Hier paar filmpjes (kwaliteit niet top) met windmolenvleugels van 37 mtr lang (totale lengte 41mtr) op een windmolenpark ten oosten van Rome.
Het 1e klimmetje naar boven konden we nog zonder buldozer af
http://www.youtube.com/watch?v=CMxvkxBKdb4
Het 2e klimmetje achter de buldozer
http://www.youtube.com/watch?v=F3ZwkgG4ZD8
En nog rondje lopend om de hele combinatie
http://www.youtube.com/watch?v=XS60UI5nOA8
Hier paar filmpjes (kwaliteit niet top) met windmolenvleugels van 37 mtr lang (totale lengte 41mtr) op een windmolenpark ten oosten van Rome.
Het 1e klimmetje naar boven konden we nog zonder buldozer af
http://www.youtube.com/watch?v=CMxvkxBKdb4
Het 2e klimmetje achter de buldozer
http://www.youtube.com/watch?v=F3ZwkgG4ZD8
En nog rondje lopend om de hele combinatie
http://www.youtube.com/watch?v=XS60UI5nOA8
- Ed vd Werken
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Zelfstandig ondernemer in de woninginrichting www.vandergoeswonen.nl
Ik ben zo'n pisnicht die met ouwe rijken vrouwen hun slaapkamers opnieuw moet inrichten
Verder doen we natuurlijk ook aan projektinrichting.
En ben ik bezig met een groothandel op te zetten in zeg maar 65+ tapijt!
Daar zit nog geld en zeker voor tapijt :idea:
Ik ben zo'n pisnicht die met ouwe rijken vrouwen hun slaapkamers opnieuw moet inrichten

Verder doen we natuurlijk ook aan projektinrichting.
En ben ik bezig met een groothandel op te zetten in zeg maar 65+ tapijt!
Daar zit nog geld en zeker voor tapijt :idea:
- Ed vd Werken
- Ed vd Werken