Nou, je moeder is trots op je!
- GTRene
-
- Pescatore
Hier kwam ik hem tegen: http://www.dumpert.nl/mediabase/27671/6 ... leuk_.html
Wat een sufkutterig wijf. De penshoer geniet er gewoon van. Waar is de insteek dat veiligheid voorop ligt?
België is al net zo erg dus
Wat een sufkutterig wijf. De penshoer geniet er gewoon van. Waar is de insteek dat veiligheid voorop ligt?
België is al net zo erg dus

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik ben voor invoering van het vuurpeleton.
Wat een achterbakse takke teef!!!
Is toch niet normaal zoeits. Weet zeker dat dit in NL ook gebeurd. Zoals Pescatore al zei, dit heeft compleet niets met verkeersveiligeid te maken. Maar dat is wat me de laatste tijd wel eens vaker opvalt. Er wordt regelmatig ook gecontroleerd op plaatsen waar in mijn ogen de verkeersveiligheid een stuk hoger ligt dan op de meeste plaatsen. Waarom dan daar nog gaan flitsen. Is dat nu gewoon weer ouderwets automobielistje pesten....
Wat een achterbakse takke teef!!!
Is toch niet normaal zoeits. Weet zeker dat dit in NL ook gebeurd. Zoals Pescatore al zei, dit heeft compleet niets met verkeersveiligeid te maken. Maar dat is wat me de laatste tijd wel eens vaker opvalt. Er wordt regelmatig ook gecontroleerd op plaatsen waar in mijn ogen de verkeersveiligheid een stuk hoger ligt dan op de meeste plaatsen. Waarom dan daar nog gaan flitsen. Is dat nu gewoon weer ouderwets automobielistje pesten....
- Sander S.
- Elmar
Vergelijk het uitoefenen van hun flitstaak als vissen. Als je gaat vissen, doe je dat om wat te vangen, liefst veel en vooral lekker groot. Als je met vissen op een stek zit waar ze niet bijten, ga je ook een stukkie verderop proberen.
Dus hun insteek kan ik wel begrijpen, echter of je het wil doen?

Dus hun insteek kan ik wel begrijpen, echter of je het wil doen?

- RVV
Precies zoiets bedoelde ik ook..Elmar schreef:Vergelijk het uitoefenen van hun flitstaak als vissen. Als je gaat vissen, doe je dat om wat te vangen, liefst veel en vooral lekker groot. Als je met vissen op een stek zit waar ze niet bijten, ga je ook een stukkie verderop proberen.
Dus hun insteek kan ik wel begrijpen, echter of je het wil doen?![]()
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
[img:36:26]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... softof.gif[/img]