Kortom allemaal aan de Haagen Dasz. Punt.
Hadden ze eens moeten proberen, hadden ze op film kunen zien hoe je de chauffeur van de misselijke actie z'n truck uitgetrokken ziet worden, de suv weer afgeladen wordt en de truck z'n blok volledig in puin gedraaid kan worden in 10 seconden.
Zeer matige actie, kan het niet waarderen.
echt PC hoofdstraat publiek, van die dikke grote tassen(shopping bags) overal als een dure nette dame in dure kleding sjiek uitstappen en neus in de lucht shoppen...en dan komen ze aan de auto hun kijk mij hier eens rijden veilige wereldje auto en dan moet je ze eens horen(zou ik ook doen hoor ) in Engeland schijnt het erg te zijn met die clampers en dan vooral de grondeigenaren ofzo, scary daar lekker in een vrij land leven euhm...
Ok, even deze kinderen weggelaten. Je staat werkelijk waar verkeerd geparkeerd in Amsterdam. Je wordt weggesleept en houdt daaraan transmissieschade over. Is het dan je eigen schuld omdat je verkeerd geparkeerd stond of kun je de schade verhalen?
Hoe zetten ze dat ding eigenlijk in z'n vrij? Want m'n sleutel kan er pas uit als de automaat in P staat. Knallen ze een setje rollerskates onder de achteras?
K. Hippies....maar wel wiet roken.....dat is goed voor het milieu.
En dan die oude VW busjes....met een kampvuur op de avond, en maar ijs eten.
Ijs waar veel energie in gepompd wordt om het te maken, transporteren en te verkopen.
Prima, dat is duidelijk. Mijn vrouw haalt af en toe met mijn bloedjes van kinderen een ijsje met haar KJN bij B&J. Bij dezen staan deze heren op de zwarte lijst, die ontvangen geen Eu meer van mijn gezin. Voor hetzelfde geld had mijn vrouw daar gestaan met een baby en een peuter. Volgens mij is dit diefstal cq. een onrechtmatige daad (de civiele versie van een misdrijf). F**ckrs.
Leuk filmpje. Betwijfel of het niet in scene gezet is.
Mijn vrouw zou echt niet zo hysterisch achter die sleper aanrennen.
Enige waar ik mijn vrouw zo hysterisch mee zou krijgen.....is als ik mijn "flurk" aan de woonkamer-gordijnen zou afvegen.