me dan ook maar even voorstellen hier

Ik ken een flink aantal mensen van hier via de Nordschleife en via het driften georgansieert door Frank. Ben zelf helaas momenteel niet in het bezit van een Ring-waardige of driftwaardige auto

27 jaar oud. Ben volledig verslaafd aan auto's en motoren en de Nordschleife. Werk bij een der grote leasemaatschappijen. Heb daar eerst 2 jaar als chauffeur gewerkt. Auto's halen en brengen door het land en in Europa. Ik reed toen ongeveer 150000km per jaar. Dat werd gedurende die 2 jaar ook directiechauffeur werk. BMW was een goede klant (we transporteerden alle demo's door NL) en daar dus met elke BMW kennis gemaakt die er bestond. Fantastisch als BMW-fanaat natuurlijk 8). Ook andere importeurs deden we zaken mee, en ikk heb dus echt bijna alles gereden wat er in die tijd bestond. Ongelooflijk gave tijd was dat. Daarna 4 jaar op de inkoop gezeten, beetje de hele dag auto's inkopen (kleine 400 tot 500 per week). Sinds 8 maanden zit ik op de onderhoudsafdeling en accodeer ik het onderhoud aan ons wagenpark en probeer daar goede besparingen te creeren. Daarnaast ben ik zeer actief lid van de Ondernemingsraad.
Zelf begonnen met een '85-er Kadett 1.2 toen ik mn rijbewijs heb gehaald. Daarna een '91-er VW Polo 1,3 GT Coupe, ow wat was ik er trots op toen. Daarna heel kort een '89-er Peugeot 205 1.1 Accent en toen kon ik eindelijk een BMW aanschaffen. Het werd een '87-er 730iA, volledig origineel. Zo moet een BMW zijn vind ik, zeker een 7-serie. Jaar van genoten, toen verhuisde mijn bedrijf naar Breda en moest er goedkoper gereden worden. Tevens heb ik toen het vervoer gecombineerd met mn hobby (motorrijden/racen) en dus een Vito gekocht. 1,5 jaar mee gereden en toen MOEST er gewoon weer een BMW komen. Dus toen een '97-er 725TDS Executive Automaat gekocht. Ook volledig origineel en in top-staat. Toen verhuisd naar Breda, dus een dure km-vreter was niet meer noodzakelijk. Deze paar weken geleden verkocht (rijdt nu als taxi in A'dam

Ben dus helemaal krankjorem wat betreft de Nordschleife en rij daar elk weekend met de motor (Honda CBR 600 RR). Een kleine 600 rondjes per jaar, afhankelijk van de hoeveelheid werk die ik daar als vrijwillige Marshall uitvoer. Hoe minder er crashen, hoe meer ik tenminste kan rijden

Qua driften 2x meegeweest naar Papenburg. 1x met JeroenW en 1x met Albert. Met de auto's van beide heren ook ongeremd heerlijk mogen vegen daar, en dat ging me heeeeeeerlijk af. Alleen met de dikke dame van Dick was het echt vegen, maar dan met een bezem

Ook 1x meegedaan op venray met een BMW 118d, was een erg lekkere dag.
Mocht er weer geld zijn voor een fun-auto (wat ik binnenkort niet verwacht), dan komt er hoogstwaarschijnlijk een Z3 Coupe. Het liefste de M, want dat was voor mij de heftigste belevenis ooit. Top-auto :!: Maar het zal dan wel een 2.8-tje worden

Sja, heel verhaal dus weer, maar je kan t maar gehad hebben

groeten,
Fabian