Koos Spee toch te slim af ?
- RVV
- GTRene
me too, kost wat maar wel goedkoper dan de nieuwe stinger en dus eigenlijk valt het wel weer mee en het zal relaxter rijden zijn lijkt me 8) mooie techniek, helaas is koos ons al een stapje voor met de digitale flitspalen en mobile flitsers! ze zijn er nog niet veel maar zullen zich rasend snel uitbreiden helaas, maar daar zal ook wel weer wat voor komen lijkt me.Tom schreef:Zag het vandaag op TV.
Wel leuk, alleen al om Koos te pesten!
- Hans
Die zijn met een gewone radar detector gewoon te detecteren, dat digitaal slaat alleen op de camara die erin zit, en die heeft niets met de meetapparatuur te maken. Laser, trajectcontrole en VROS auto's zijn dan nog de dingen waar je je ogen voor open moet houden.digitale flitspalen en mobile flitsers!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Goed verhaal.Sinds 1 januari 2004 geldt er in Nederland het radardetectorverbod. Nederland, het land waar je achter elk Centraal Station wel aan je harddrugs komt, waar coffeeshops geen coffee serveren, waar tuig de dienst op straat uitmaakt. Maar waag het eens om een paar kilometer per uur te hard te gaan. Harder dan een limiet, bedacht door een ambtenaar, die steeds lager wordt.
- Bert ///M3
-