Beslaat 50% van de discussies hier

hmm, beter dan niets, is dat achteraf in te bouwen?Tommy schreef:ja da's weer een goede reden om een E39 te pakken ipv E46.. de bekerhoudersDe E90 heeft ze weer wel. In de E46 zijn ze optioneel, maar dan krijg je die lelijke houders tussen de stoelen in.
Tom ik weet niet wat jij in de middenconsole heb zitten ? standaard zit er een vakje met schuifklepje, OF een telefoonhouder.. maar beide kun je voor een gering bedrag vervangen door een nieuwe inzet met 2 bekerhouders (origineel BMW) kost een paar tientjes maar je hebt perfecte bekerhouders, heb ik ook in de touring.Tom van Hezewijk schreef:
Wat mis ik het meest in de bmw, wat ik in de audi wel had:
- De bekerhouder!! (als fervent mc-driver en lange-afstandrijder vind ik dit echt een gemis bij de bmw)
Zit nu een soort telefoonvoorbereiding met een knopje. Is niet voor een bepaald model telefoon ofzo, maar meer een soort bakje wat je er geloof ik ook uit kan klikken. Zou inderdaad misschien wel een bekerhouder voor in de plaats geklikt kunnen worden. Maar hoe ik het tot nu toe heb gezien (auto vergeleken met bekerhouder plaatjes) komt dan 1 van de 2 bekerhouders onder je armsteun (heb je dus weinig aan) en de andere pal ervoor, waardoor je met je arm op je beker/flesje zit als je de armleuning gebruikt of wil schakelen. Correct me if I'm wrong....Rico v Velzen schreef:Tom ik weet niet wat jij in de middenconsole heb zitten ? standaard zit er een vakje met schuifklepje, OF een telefoonhouder.. maar beide kun je voor een gering bedrag vervangen door een nieuwe inzet met 2 bekerhouders (origineel BMW) kost een paar tientjes maar je hebt perfecte bekerhouders, heb ik ook in de touring.Tom van Hezewijk schreef:
Wat mis ik het meest in de bmw, wat ik in de audi wel had:
- De bekerhouder!! (als fervent mc-driver en lange-afstandrijder vind ik dit echt een gemis bij de bmw)