Oeps!

Martijn Koevoets schreef:Zo kreeg ik na het breken van mijn patella (knieschijf) een dikke naald in het gewricht om het bloed eruit te halen, was helemaal volgelopen. Uiteindelijk bleek het niet te helpen, maar los van wat mompelend gevloek gaf ik geen kick.
Toen ik opstond stonden wel mooi mijn handafdrukken in de behandeltafel geperst, en de arts gaf eerlijk toe dattie verwacht had dat ik van m'n stokkie zou gaan.
Ja, helaas was het in mijn geval zo'n 5 uur na de breuk door het lange wachten op de SEH.romo schreef:Martijn Koevoets schreef:Zo kreeg ik na het breken van mijn patella (knieschijf) een dikke naald in het gewricht om het bloed eruit te halen, was helemaal volgelopen. Uiteindelijk bleek het niet te helpen, maar los van wat mompelend gevloek gaf ik geen kick.
Toen ik opstond stonden wel mooi mijn handafdrukken in de behandeltafel geperst, en de arts gaf eerlijk toe dattie verwacht had dat ik van m'n stokkie zou gaan.
Puncteren van het gewricht is normaliter een zeer adequate therapie......................
Wat een geweldige triage daar zo, nooit van urgentie gehoord, of gingen ze in de 5 voorafgaande uren allemaal de pijp uit?? Zal wel niet want dan was je wel gelijk aan de beurt geweest....................................Martijn Koevoets schreef:Ja, helaas was het in mijn geval zo'n 5 uur na de breuk door het lange wachten op de SEH.romo schreef:Martijn Koevoets schreef:Zo kreeg ik na het breken van mijn patella (knieschijf) een dikke naald in het gewricht om het bloed eruit te halen, was helemaal volgelopen. Uiteindelijk bleek het niet te helpen, maar los van wat mompelend gevloek gaf ik geen kick.
Puncteren van het gewricht is normaliter een zeer adequate therapie......................
Volgende keer gewoon even flauw vallen simuleren..........................direkt aan de beurt natuurlijk....................Martijn Koevoets schreef:Het feit dat ik zelf binnen kwam lopen/hinkelen hielp misschien ook niet.
Het was zegmaar zoiets:
13:00 knie gebroken
14:00 naar ziekenhuis gefietst/gelopen
15:00 bij verpleegster
15:30 radiologie
16:30 co-assistente
17:00 assistente
18:00 arts
19:00 gewrichtspunctie
20:00 professor
21:30 in een bed
Martijn Koevoets schreef:Net zoiets als in je broek pissen bij de arbo-arts die je hernia niet serieus neemt.romo schreef:Volgende keer gewoon even flauw vallen simuleren..........................direkt aan de beurt natuurlijk....................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten