Blik op de weg, zo op NED 1
- Joy
Blik op de weg, zo op NED 1
Zo op NED 1, nieuwe aflevering van Blik op de weg.
Wist niet dat die weer op tv was ?
Wist niet dat die weer op tv was ?
- Joop
Zo te zien heeft Blik op de Weg ook weer de beschikking over recent videomateriaal. Want driekwart van het videomateriaal was van eind 2006 tot begin 2007.
Zou Koos Spee het bijgelegd hebben met BodW?
Voor mij nog steeds het betere programma. Lekker kritsisch blijven op het beleid van de politie/KLPD/Koos Spee kan in mijn ogen geen kwaad.
Zou Koos Spee het bijgelegd hebben met BodW?
Voor mij nog steeds het betere programma. Lekker kritsisch blijven op het beleid van de politie/KLPD/Koos Spee kan in mijn ogen geen kwaad.
- Ben_968CS
-
Re: Blik op de weg, zo op NED 1
Ze gaan zometeen achter een 430 Stradale aan. Ben benieuwd naar hun reactie; maar meneer dat is toch niet verantwoord zo hard te rijden in Nederland?!
Rot op! Hoop dat ie ze het snot voor de ogen rijdt, al was het maar voor korte tijd 8)
Rot op! Hoop dat ie ze het snot voor de ogen rijdt, al was het maar voor korte tijd 8)

-
Onlinebartje325i
Nou ben benieuwd. Zo is ff kijken.
- Fernando
was dat niet dhr. (ahum) easylife Johnnie Wolbers? Leek er wel veel op althans....
Wel bruut geluid en mooie bak!!!! :banaan:
Wel bruut geluid en mooie bak!!!! :banaan:
-
Onlinebartje325i
Zo'n F430 scuderia is gaaf, maar dat was dan ook het enige leuke aan het hele programma 

-
Was inderdaad erg mooie auto, maar om daar nu een heel programma voor te kijken
Jammer dat je voor dit soort dingen je rijbewijs kan kwijtraken in NL.

-
vrijdag nacht nog gepakt door de politie in Engeland. reed ongeveer 110 op een landweg waar je 70 mag.
De politie begint al meteen met te vragen hoe het met je gaat. Daarna vragen ze zeer vriendelijk of je gedronken hebt en of je weet waarom je aangehouden wordt. Ik vroeg ''foreign plates?''. Nee, u reed motorway speeds waar je dat niet hoort te rijden. U heeft gelijk zei ik. Be careful, You seem like a decent enough fellow and you don't want to be involved in any accidents. Have a nice evening , en de politieagent ging verder.
Kijk zo kan het ook, denk ik dan. Ik krijg een reprimande over mijn gedrag welke volledig terecht is. Daarnaast wist de agent ook een realistische inschatting te maken van de situatie en weet dus dat er verder niks aan de hand was. Hulde
De politie begint al meteen met te vragen hoe het met je gaat. Daarna vragen ze zeer vriendelijk of je gedronken hebt en of je weet waarom je aangehouden wordt. Ik vroeg ''foreign plates?''. Nee, u reed motorway speeds waar je dat niet hoort te rijden. U heeft gelijk zei ik. Be careful, You seem like a decent enough fellow and you don't want to be involved in any accidents. Have a nice evening , en de politieagent ging verder.
Kijk zo kan het ook, denk ik dan. Ik krijg een reprimande over mijn gedrag welke volledig terecht is. Daarnaast wist de agent ook een realistische inschatting te maken van de situatie en weet dus dat er verder niks aan de hand was. Hulde

- Fernando
dat Hugo is iets wat gewoon ondenkbaar is hier in Nederland, hier stormen ze met een stijve l*l die auto uit om je een prent aan te smeren.... 

- RJay
Jup, en hun nepvagina tonen ze ook gewoon, je weet wel, dat bonnenboekje wat om de een of andere reden zo'n koeienprint heeft.Fernando schreef:dat Hugo is iets wat gewoon ondenkbaar is hier in Nederland, hier stormen ze met een stijve l*l die auto uit om je een prent aan te smeren....
Weet nog dat ik in 2005 aangereden werd op een rotonde, eerste wat ze vroegen was niet "gaat het met je (heup gekneusd, dank u zeer)" maar "waar is dat paspoort?"
- Niels v D
Hier in Nederland lopen ze er ook wel hoor..Je moet alleen net geluk hebben...Ben met de brommer regelmatig na een vriendelijk woord en en het verzoek of ik het niet meer wil doen weggestuurd..
Ook wel eens andersom natuurlijk.
Ook wel eens andersom natuurlijk.

- Tristan
LOL....die John Wolbers. Ach, die heeft voorlopig z'n rijbewijs toch niet nodig. 

-
Wat mij wel opviel bij de Scuderia...
Als je naar Wegmisbruikers kijkt, zou de bestuurder gelijk als de grootste crimineel aangesproken worden.
Deze heren deden het gewoon "netjes", waardoor de bestuurder het ook "sportief" oppakt.
Als je naar Wegmisbruikers kijkt, zou de bestuurder gelijk als de grootste crimineel aangesproken worden.
Deze heren deden het gewoon "netjes", waardoor de bestuurder het ook "sportief" oppakt.
-
In Nederland kan het ook op een leuke manier, ik heb een keer gehad dat een S60 "in burger" na een kwartier snelheden boven de 170 naast me kwam rijden en me met een glimlach gebaarde langzaam te rijden waarna hij vol wegtrok.
- Paskal
- Auto: meerdere
Vond dat hij het inderdaad wel sportief oppakte....
Wat ik alleen niet begrijp dat ze die 360 op de vluchtstrook van de A67 stil zetten
Als er iets gevaarlijk is, dan is het wel stil gaan staan op een vluchtstrook. In dit geval dan ook nog eens op een weg waar enorm veel vrachtverkeer overheen gaat. Die lui zouden toch beter moeten weten lijkt me....
Wat ik alleen niet begrijp dat ze die 360 op de vluchtstrook van de A67 stil zetten

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ook ik ben wel eens sportieve agenten tegengekomen op de A15.
Moest, om het overige verkeer niet te hinderen, even een rare manouvre maken, en daarbij mijn snelheid even opvoeren tot boven de toegestande...
( ivm een heerlijke vrachtwagen chauffeur die besloot om "eventjes" in te gaan halen, en daarbij zijn 16 meter lange combinatie even voor mijn neus "pleurde" )
Toen ik vervolgens mijn snelheid weer minderde en weer een baantje naar rechts opschoof, kwam er een KLPD V70 naast me rijden.....
Gebarend met het handje dat het wat minder kon, maar wel met een glimlach erbij.
Dus, echt waar, ze bestaan......
Moest, om het overige verkeer niet te hinderen, even een rare manouvre maken, en daarbij mijn snelheid even opvoeren tot boven de toegestande...
( ivm een heerlijke vrachtwagen chauffeur die besloot om "eventjes" in te gaan halen, en daarbij zijn 16 meter lange combinatie even voor mijn neus "pleurde" )
Toen ik vervolgens mijn snelheid weer minderde en weer een baantje naar rechts opschoof, kwam er een KLPD V70 naast me rijden.....
Gebarend met het handje dat het wat minder kon, maar wel met een glimlach erbij.
Dus, echt waar, ze bestaan......
-
Vooral 's nachts kom je de "normale" tegen...
Dan gaat de binnenverlichting aan en het handje "ietsje langzamer" voor het zijraam.
Al werd ik laatst met de C wel aan de kant gezet, maar dat was om te zeggen dat m'n kofferbak openstond..
Dan gaat de binnenverlichting aan en het handje "ietsje langzamer" voor het zijraam.
Al werd ik laatst met de C wel aan de kant gezet, maar dat was om te zeggen dat m'n kofferbak openstond..

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Filmpje en lees ook die commentaren even.......................
http://www.autogespot.com/item/2760/430 ... op-de-weg/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autogespot.com/item/2760/430 ... op-de-weg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- MartijnGizmo
Mooie vent... "het was wel spannend he!" 

- Michel P
Dat ging hem EASY af
andermans knaken opmaken waarvan 40% zwartgeld........
Michel

Michel
- Jelmer850i
wie reed weg in dat ding? ging ook niet echt langzaam..