Voor de mensen die mee willen rijden op Zandvoort 19/09/07
- Elmar
Voor de mensen die mee willen rijden op Zandvoort 19/09/07
Er zullen best mensen zijn die graag eens bij iemand een aantal rondjes mee willen rijden. En aangezien er veel leuk spul komt en er mensen tussen zitten die aardig kunnen sturen is dat natuurlijk ook leuk.
Mijn voorstel is om degene die mensen mee willen nemen, zich op te stellen einde pitstraat, aan de rechterkant. Ter hoogte van Mickey's. Als daar dan de mensen staan die mee willen rijden, kan alles snel verlopen, zodat de rijders niet te veel van hun rijtijd verliezen.
Mijn voorstel is om degene die mensen mee willen nemen, zich op te stellen einde pitstraat, aan de rechterkant. Ter hoogte van Mickey's. Als daar dan de mensen staan die mee willen rijden, kan alles snel verlopen, zodat de rijders niet te veel van hun rijtijd verliezen.
- Corvette
- Bert ///M3
Kan je beter een half uur les nemen bij Andre IMHO.
Punt met achter anderen aan rijden is dat je jezelf dingen aanleert die die ander ook fout doet. En degenen die het wel goed doen ala Andre kan je weer niet bijhouden.
Of je moet het in elk geval afspreken met degene die je volgt zodat die wat inhoud.
Punt met achter anderen aan rijden is dat je jezelf dingen aanleert die die ander ook fout doet. En degenen die het wel goed doen ala Andre kan je weer niet bijhouden.
Of je moet het in elk geval afspreken met degene die je volgt zodat die wat inhoud.
- GTRene
Ik rij maar een 2 uur sessie, en de bedoeling is de laatste 2 uur, maar ligt ook aan het weer, als ik denk dat hiet niet zo lang meer droog blijft kan het zijn dat ik eerder ga, verder vind de Hartge niet echt geschikt om limieten oid op te zoeken, ik ga gewoon zo hard als het goed voelt en kan inschatten, eerste ronde toch sowieso rustig an alles een beetje warm laten worden, dus zijn de eventuele eerste 2 uur handig om met 1 of 2 lui een paar rondjes te doen, das voldoende om lekker vrij te rijden als ik maar weet hoe de bochten lopen en hoe snel of langzaam ze zijn, dan rij ik m'n eigen rit, misschien niet de ideale lijnen, maar wel veel fun.
Verder rij ik misschien wel een aantal ronden achter jou aan Cor...maar alleen als ik er niet voorbij komen kan
lol.
Verder rij ik misschien wel een aantal ronden achter jou aan Cor...maar alleen als ik er niet voorbij komen kan

- RobS
Als je 2 uur rijdt dan sta je die andere 2 uur te vlaggen, althans, als ik het goed begrepen heb. Mee rijden met andere etc tijdens het vlaggen lijkt me niet handigGTRene schreef:Ik rij maar een 2 uur sessie, en de bedoeling is de laatste 2 uur, dus zijn de eventuele eerste 2 uur handig om met 1 of 2 lui een paar rondjes te doen

- GTRene
geloof me jij wilt niet hebben dat ik vlagMex schreef:Als je 2 uur rijdt dan sta je die andere 2 uur te vlaggen, althans, als ik het goed begrepen heb. Mee rijden met andere etc tijdens het vlaggen lijkt me niet handigGTRene schreef:Ik rij maar een 2 uur sessie, en de bedoeling is de laatste 2 uur, dus zijn de eventuele eerste 2 uur handig om met 1 of 2 lui een paar rondjes te doen

- RobS
GTRene schreef:geloof me jij wilt niet hebben dat ik vlagMex schreef:Als je 2 uur rijdt dan sta je die andere 2 uur te vlaggen, althans, als ik het goed begrepen heb. Mee rijden met andere etc tijdens het vlaggen lijkt me niet handigGTRene schreef:Ik rij maar een 2 uur sessie, en de bedoeling is de laatste 2 uur, dus zijn de eventuele eerste 2 uur handig om met 1 of 2 lui een paar rondjes te doenik hang de vlag nog niet eens buitenmet koninginnedag
Het gaat er niet om of ik wel/niet wil dat je gaat vlaggen. Als je voor 2 uur gekozen hebt ben je automatisch marshall voor die andere 2 uur. Het is niet fair tegenover de andere marshall's als jij relaxed langs de kant gaat staan en met iedereen mee gaat rijden ipv zelf marshallen. Als je dat wil dan moet je gewoon voor de 4 uurs optie kiezen.Peter Tunissen schreef:Belangrijke update:
Naast de mogelijkheid om 4 uur te rijden voor €160, zal er ook een mogelijkheid zijn om 2 uur te rijden en 2 uur marshall te zijn voor maar €80!
- Bert ///M3
Je kan dingen onderling ook gewoon afspreken.
Weet niet hoe DF het regelt, maar bij de BDC bijvoorbeeld sta je altijd met zijn 2en op een baanpost. Dat is sowieso wat gezelliger maar op die manier kan er altijd wel 1 weg om even mee te rijden. Bij DF verwacht ik dat de meesten het wel weten maar bij BDC vlaggen er ook nog wel eens mensen die nog nooit op een circuit gereden hebben of wat dan ook, dan kan je die vrij makkelijk naast iemand zetten die dat vaker doet. Laat ze dan ook nog even een paar rondjes meerijden in een racer en dan is hun dag ook weer compleet
Weet niet hoe DF het regelt, maar bij de BDC bijvoorbeeld sta je altijd met zijn 2en op een baanpost. Dat is sowieso wat gezelliger maar op die manier kan er altijd wel 1 weg om even mee te rijden. Bij DF verwacht ik dat de meesten het wel weten maar bij BDC vlaggen er ook nog wel eens mensen die nog nooit op een circuit gereden hebben of wat dan ook, dan kan je die vrij makkelijk naast iemand zetten die dat vaker doet. Laat ze dan ook nog even een paar rondjes meerijden in een racer en dan is hun dag ook weer compleet

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Corvette
Ha die Bert,
natuurlijk is het een betere keus om een instructeur naast je in de auto te hebben, want dan wordt je continu gecorrigeerd. Beter kun je het niet hebben en dan ook vooral als de instructeur tijden de rondjes het een en ander weet te onderbouwen.
Tijdens het volgen aap je inderdaad alleen maar je voorganger na. Laten we zeggen ..... BOKITO-style...
Zeg Bert....waarom prijs je nou die Andre zo aan joh.......die gozer kan amper sturen man.
Ik heb 'm een keer in mijn Z06 laten rijden en ik moest 'm echt alles vertellen.
'K was blij dat we weer de pitstraat in gingen.
Vr. Gr.
Corvette
natuurlijk is het een betere keus om een instructeur naast je in de auto te hebben, want dan wordt je continu gecorrigeerd. Beter kun je het niet hebben en dan ook vooral als de instructeur tijden de rondjes het een en ander weet te onderbouwen.
Tijdens het volgen aap je inderdaad alleen maar je voorganger na. Laten we zeggen ..... BOKITO-style...

Zeg Bert....waarom prijs je nou die Andre zo aan joh.......die gozer kan amper sturen man.

Ik heb 'm een keer in mijn Z06 laten rijden en ik moest 'm echt alles vertellen.
'K was blij dat we weer de pitstraat in gingen.

Vr. Gr.
Corvette
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik zit ook nog even te dubben..
Kom er net achter dat mijn achterremmen aan vervanging toe zijn en weet nog niet of ik dan wel moet gaan racen... even wat navraag gaan doen her en der.
Hoe zit het eigenlijk met vlaggen. Ik begrijp dat als je 2 uur wilt rijden, je verplicht de andere 2 uur moet vlaggen. Wanneer is er dan de mogelijkheid om met iemand anders mee te rijden? Moet dat dan in de tijd dat je hebt betaald om zelf te mogen rijden??? Zou namelijk best graag eens met iemand anders mee willen, maar vind het ook zonde om dat te doen terwijl ik zelf ook kan rijden...... Al moet de auto natuurlijk ook af en toe even af koelen
Ik ga er morgen even achteraan om te kijken of het veel kwaad kan mbt mijn achterremmen en anders ben ik er wel bij, maar dan als publiek.
Kom er net achter dat mijn achterremmen aan vervanging toe zijn en weet nog niet of ik dan wel moet gaan racen... even wat navraag gaan doen her en der.
Hoe zit het eigenlijk met vlaggen. Ik begrijp dat als je 2 uur wilt rijden, je verplicht de andere 2 uur moet vlaggen. Wanneer is er dan de mogelijkheid om met iemand anders mee te rijden? Moet dat dan in de tijd dat je hebt betaald om zelf te mogen rijden??? Zou namelijk best graag eens met iemand anders mee willen, maar vind het ook zonde om dat te doen terwijl ik zelf ook kan rijden...... Al moet de auto natuurlijk ook af en toe even af koelen

Ik ga er morgen even achteraan om te kijken of het veel kwaad kan mbt mijn achterremmen en anders ben ik er wel bij, maar dan als publiek.

-
Ik zou ook nog wel een tijdje met iemand mee willen rijden, maar als ik ook moet vlaggen dan wordt dat idd moeilijk (nooit gedaan ook trouwensMex schreef: Als je 2 uur rijdt dan sta je die andere 2 uur te vlaggen, althans, als ik het goed begrepen heb. Mee rijden met andere etc tijdens het vlaggen lijkt me niet handig

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Toen kon je tenminste op een fatsoenlijke plaats nekken bedoel jeCor Dame schreef:Ha die Bert,
Tijdens het volgen aap je inderdaad alleen maar je voorganger na. Laten we zeggen ..... BOKITO-style...![]()
Zeg Bert....waarom prijs je nou die Andre zo aan joh.......die gozer kan amper sturen man.![]()
'K was blij dat we weer de pitstraat in gingen.![]()
Vr. Gr.
Corvette

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ben ik benieuwd naar.Flatline schreef:Hoe zit het eigenlijk met vlaggen. Ik begrijp dat als je 2 uur wilt rijden, je verplicht de andere 2 uur moet vlaggen. Wanneer is er dan de mogelijkheid om met iemand anders mee te rijden? Moet dat dan in de tijd dat je hebt betaald om zelf te mogen rijden??? Zou namelijk best graag eens met iemand anders mee willen, maar vind het ook zonde om dat te doen terwijl ik zelf ook kan rijden...... Al moet de auto natuurlijk ook af en toe even af koelen![]()
Trouwens Kees, wordt er ook verzameld in Winkel? Ligt weer aardig op de route. PB maar anders.
- GTRene
Wat mankeert er aan je remmen dan? Toevallig heb ik een paar weken geleden ook nieuwe blokken achter gedaan, in het begin soms iets piepen omdat ze zich nog iets moesten zetten, nu echter perfect 8)Flatline schreef:Ik zit ook nog even te dubben..
Als het nog niet op het ijzer zit kun je nog wel rijden, maar als het al 1 of 2 mm is dan beter snel nieuw spul erop, is niet veel werk en de dealer heeft ze meestal wel op voorraad neem ik aan, jij hebt dezelfde als mij achter.
Succes en snel vervangen anders zie ik zo'n slinger kontje als ik je volg over CPZ

- GTRene
-