Champ Cars op Assen, inclusief DSC
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Champ Cars op Assen, inclusief DSC
Gisteren geweest en een topdag gehad. Eerlijk gezegd waren de Historische Amerikaanse GT's* en de Dutch Supercar Challenge de moeite van het bekijken waard. Wij keken vanaf de DSC tribune uit op de oude Noordlus, wat volgens mij wel de beste plek is. Maar we zagen in de Champ Cars niet echt veel actie, helaas. Regen had het kunnen verbeteren, maar nu vielen de inhaalacties tegen, maar dat kwam ook vooral door de baan die niet echt geschikt is voor deze auto's. Laat ze maar rijden op een (straten)circuit met beroerd asfalt of beton, dan gaan ze mooi schuin.
In het DSC was dat veel gaver, door de verschillende lijnen van de coureurs en auto's, waardoor je meer race acties kon zien. Ook vond ik het deelnemersveld van de Champ Cars met 17 auto's wel erg magertjes. Maar toch ben ik blij dit een keer live gezien te hebben. De klasse is wel leuk door dezelfde auto's en je zag dat totaal verschillende tactieken niets zeggen tot de laatste ronde. Zo had Doornbos in het begin een pitstop gemaakt en die ging 4 a 5 rondjes erna tijdens een pacecar weer naar binnen. Toen had 'ie gewoon moeten doorrijden en zijn eigen tactiek blijven volgen. Er was iemand die soms laatste en soms eerste lag, door niet telkens tijdens de pace car de pits op te zoeken.
Ook Bourdais maakte zijn fout in de pits, toen de motor afsloeg, weer goed met een goede pitstopstrategie waarbij hij tijdens de pace car iedere ronde ging tanken (lag toch laatste) en zo de race uit kon rijden. Doornbos moest in de ena laatste ronde alsnog tanken. Erg suf en jammer. Hij heeft totaal geen indruk kunnen maken, want hij kwam maar weinig mensen voorbij, harder ging gewoon niet, kennelijk.
De historische GT's gingen mooi schuin. Vooral in de laatste ronden zag je de auto's bijna synchroon driftend over de 'noordlus' glijden, zij aan zij. Hans Hugenholtz jr. reed in een fraaie Mustang GT 350 van Racing Team Holland. Vanaf de laatste startpositie haalde hij snel een hoop mensen in. Achteraf heb ik hem nog heel kort gesproken, want hij ging alweer terug. Kwam letterlijk binnengevlogen, reed zijn race en ging weer. De rest van de deelnemers zijn bekende mensen uit de Nederlandse autosport. Ik hoop dat deze klasse kan uitgroeien tot iets blijvends. Want het is erg mooi om te zien.
Een JR Motorsport BMW ging ook telkens driftend de bocht uit tijdens de DSC race. André of Richard reed daarentegen snaarstrak, ook mooi om te zien. Ik zat echt te genieten van alle race lijnen die werden gereden. Veel leuker dan de Champ Cars. Maar eigenlijk was de hele race 1 groot spectakel voor ons als toeschouwers. Je wist niet of je voor je op de baan, of op het beeldscherm te kijken. Er gebeurde gewoon vrij veel, mede door de regen die nooit echt heel erg doorzette, maar wel de baan in één keer zeiknat maakte. Wat een mooie wisseling gaf in het deelnemersveld.
Helaas viel het geluid van alle klasses erg tegen door de restricties. Echt onzin dat die protesterende 'omwonenden' gesubsidieerd kunnen blijven klagen. Nu hebben we de Champ cars niet goed kunnen horen (geluid is in niets met F1 te vergelijken), maar vooral de Amerikaanse V8-en had ik voluit wel willen horen.
Het was stampend druk. Wij werden gelukkig per touring car vervoerd, maar overal waren files op de terugweg. Assen was perfect geregeld, maar tot aan Zwolle was het kruipen. Nederland is totaal niet berekend op 100.000 man die naar Assen gaan.
Al met al een leuke dag gehad. Nog wat bekenden gezien en 's avonds best lekker gegeten in Apeldoorn. Na Le Mans was dit de eerste race die ik live heb bezocht en het was absoluut de moeite waard. Volgend jaar probeer ik er weer bij te zijn. Ze hebben een topevenement neergezet in mijn ogen. De Duitse Formule 3 heb ik gemist helaas.
*auto's met amerikaanse V8, dus ook TVR, Bizzarrini, Iso Rivolta, maar vooral veel Mustangs en een Corvette.
In het DSC was dat veel gaver, door de verschillende lijnen van de coureurs en auto's, waardoor je meer race acties kon zien. Ook vond ik het deelnemersveld van de Champ Cars met 17 auto's wel erg magertjes. Maar toch ben ik blij dit een keer live gezien te hebben. De klasse is wel leuk door dezelfde auto's en je zag dat totaal verschillende tactieken niets zeggen tot de laatste ronde. Zo had Doornbos in het begin een pitstop gemaakt en die ging 4 a 5 rondjes erna tijdens een pacecar weer naar binnen. Toen had 'ie gewoon moeten doorrijden en zijn eigen tactiek blijven volgen. Er was iemand die soms laatste en soms eerste lag, door niet telkens tijdens de pace car de pits op te zoeken.
Ook Bourdais maakte zijn fout in de pits, toen de motor afsloeg, weer goed met een goede pitstopstrategie waarbij hij tijdens de pace car iedere ronde ging tanken (lag toch laatste) en zo de race uit kon rijden. Doornbos moest in de ena laatste ronde alsnog tanken. Erg suf en jammer. Hij heeft totaal geen indruk kunnen maken, want hij kwam maar weinig mensen voorbij, harder ging gewoon niet, kennelijk.
De historische GT's gingen mooi schuin. Vooral in de laatste ronden zag je de auto's bijna synchroon driftend over de 'noordlus' glijden, zij aan zij. Hans Hugenholtz jr. reed in een fraaie Mustang GT 350 van Racing Team Holland. Vanaf de laatste startpositie haalde hij snel een hoop mensen in. Achteraf heb ik hem nog heel kort gesproken, want hij ging alweer terug. Kwam letterlijk binnengevlogen, reed zijn race en ging weer. De rest van de deelnemers zijn bekende mensen uit de Nederlandse autosport. Ik hoop dat deze klasse kan uitgroeien tot iets blijvends. Want het is erg mooi om te zien.
Een JR Motorsport BMW ging ook telkens driftend de bocht uit tijdens de DSC race. André of Richard reed daarentegen snaarstrak, ook mooi om te zien. Ik zat echt te genieten van alle race lijnen die werden gereden. Veel leuker dan de Champ Cars. Maar eigenlijk was de hele race 1 groot spectakel voor ons als toeschouwers. Je wist niet of je voor je op de baan, of op het beeldscherm te kijken. Er gebeurde gewoon vrij veel, mede door de regen die nooit echt heel erg doorzette, maar wel de baan in één keer zeiknat maakte. Wat een mooie wisseling gaf in het deelnemersveld.
Helaas viel het geluid van alle klasses erg tegen door de restricties. Echt onzin dat die protesterende 'omwonenden' gesubsidieerd kunnen blijven klagen. Nu hebben we de Champ cars niet goed kunnen horen (geluid is in niets met F1 te vergelijken), maar vooral de Amerikaanse V8-en had ik voluit wel willen horen.
Het was stampend druk. Wij werden gelukkig per touring car vervoerd, maar overal waren files op de terugweg. Assen was perfect geregeld, maar tot aan Zwolle was het kruipen. Nederland is totaal niet berekend op 100.000 man die naar Assen gaan.
Al met al een leuke dag gehad. Nog wat bekenden gezien en 's avonds best lekker gegeten in Apeldoorn. Na Le Mans was dit de eerste race die ik live heb bezocht en het was absoluut de moeite waard. Volgend jaar probeer ik er weer bij te zijn. Ze hebben een topevenement neergezet in mijn ogen. De Duitse Formule 3 heb ik gemist helaas.
*auto's met amerikaanse V8, dus ook TVR, Bizzarrini, Iso Rivolta, maar vooral veel Mustangs en een Corvette.
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
Re: Champ Cars op Assen, inclusief DSC
Vond ik ook!Gisteren geweest en een topdag gehad. Eerlijk gezegd waren de Historische Amerikaanse GT's* en de Dutch Supercar Challenge de moeite van het bekijken waard.
Helemaal mee eens, maar de baan is misschien ook iets te smal voor grote monoposto's.Maar we zagen in de Champ Cars niet echt veel actie, helaas. Regen had het kunnen verbeteren, maar nu vielen de inhaalacties tegen, maar dat kwam ook vooral door de baan die niet echt geschikt is voor deze auto's. Laat ze maar rijden op een (straten)circuit met beroerd asfalt of beton, dan gaan ze mooi schuin.
Inderdaad weinig wagens in de Champ Cars en het geluid viel me ook nog wat tegen. Niet diep genoeg. DSC was zoals altijd weer pure porno(die maakten trouwens wèl een lekker dik geluid). Ik vind het ook mooier om 'echte' auto's te zien trouwens.In het DSC was dat veel gaver, door de verschillende lijnen van de coureurs en auto's, waardoor je meer race acties kon zien. Ook vond ik het deelnemersveld van de Champ Cars met 17 auto's wel erg magertjes.
De strategie van Robert was inderdaad niet helemaal lekker. Die ander was trouwens Junqueira en die is 3e geworden :!: Grappig om te zien dat ie van de staart naar de kop ging en weer terug.Maar toch ben ik blij dit een keer live gezien te hebben. De klasse is wel leuk door dezelfde auto's en je zag dat totaal verschillende tactieken niets zeggen tot de laatste ronde. Zo had Doornbos in het begin een pitstop gemaakt en die ging 4 a 5 rondjes erna tijdens een pacecar weer naar binnen. Toen had 'ie gewoon moeten doorrijden en zijn eigen tactiek blijven volgen. Er was iemand die soms laatste en soms eerste lag, door niet telkens tijdens de pace car de pits op te zoeken.
Was inderdaad zooo gaaf, maar jammer dat de wagens gecastreerd rondreden. De DSC's waren veel luider. Was wel een genot voor het oog, ook de rijstijl. Wij zaten voor de krappen chicane voor de Stekkenwal en het was echt gaaf om te zien hoe de meesten hem de bocht insmeten.De historische GT's gingen mooi schuin. Vooral in de laatste ronden zag je de auto's bijna synchroon driftend over de 'noordlus' glijden, zij aan zij. Hans Hugenholtz jr. reed in een fraaie Mustang GT 350 van Racing Team Holland. Vanaf de laatste startpositie haalde hij snel een hoop mensen in. Achteraf heb ik hem nog heel kort gesproken, want hij ging alweer terug. Kwam letterlijk binnengevlogen, reed zijn race en ging weer. De rest van de deelnemers zijn bekende mensen uit de Nederlandse autosport. Ik hoop dat deze klasse kan uitgroeien tot iets blijvends. Want het is erg mooi om te zien.
De afsluiter was voor mij inderdaad ook de topper, al was de US Hist. V8 een betere concurrent geweest met een voller veld en authentiek geluid. Ik heb echt genoten van de diversiteit en de akties bij de DSC.Een JR Motorsport BMW ging ook telkens driftend de bocht uit tijdens de DSC race. André of Richard reed daarentegen snaarstrak, ook mooi om te zien. Ik zat echt te genieten van alle race lijnen die werden gereden. Veel leuker dan de Champ Cars. Maar eigenlijk was de hele race 1 groot spectakel voor ons als toeschouwers. Je wist niet of je voor je op de baan, of op het beeldscherm te kijken. Er gebeurde gewoon vrij veel, mede door de regen die nooit echt heel erg doorzette, maar wel de baan in één keer zeiknat maakte. Wat een mooie wisseling gaf in het deelnemersveld.
Breek me de bek niet open. Ik vond de AM V8 en Champ Cars vervelend stil. Soms heb ik zin om een aktie te starten om met raceliefhebbers in die wijk te gaan wonen. Kansloos idee natuurlijk want alle klagers krijg je toch nooit weg. Wel balen dat een groepje(zoveel zijn het er nou ook weer niet) plaatsgenoten zo weinig over hebben voor toch ook een stukje historie en anderen zo dwars willen zitten terwijl de oplossing toch vrij simpel is.Helaas viel het geluid van alle klasses erg tegen door de restricties. Echt onzin dat die protesterende 'omwonenden' gesubsidieerd kunnen blijven klagen. Nu hebben we de Champ cars niet goed kunnen horen (geluid is in niets met F1 te vergelijken), maar vooral de Amerikaanse V8-en had ik voluit wel willen horen.
Binnen Assen ging het perfect heen en terug. Geen centje pijn. Is weleens anders geweest met Duitse dagen e/d. We zijn een aantal keren meer dan een uur kwijt geweest om alleen al van het terrein af te komenHet was stampend druk. Wij werden gelukkig per touring car vervoerd, maar overal waren files op de terugweg. Assen was perfect geregeld, maar tot aan Zwolle was het kruipen. Nederland is totaal niet berekend op 100.000 man die naar Assen gaan.
Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Verreweg het saaiste deel van de dag. De BRL's daarvoor waren wel weer gaaf(behalve de lights danDe Duitse Formule 3 heb ik gemist helaas.


Al met al hebben GF en ik het ook erg naar onze zin gehad.
- Jurriaan
- Berichten: 1267
- Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
- Locatie: Rotterdam
Kan het alleen maar met jullie eens zijn heren. Prima vermaakt die dag. Lekker in het paddock rondgelopen, en vooral de DSC race was erg leuk.
Iemand nog foto's gemaakt trouwens?
Ja, we waren net Assen aan het complimenteren met de situatie in de auto, totdat heel de TMC-kaart rood kleurde tot aan Zwolle....Dennis Cavallino schreef: Het was stampend druk. Wij werden gelukkig per touring car vervoerd, maar overal waren files op de terugweg. Assen was perfect geregeld, maar tot aan Zwolle was het kruipen. Nederland is totaal niet berekend op 100.000 man die naar Assen gaan.
Iemand nog foto's gemaakt trouwens?
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ik zag Martijn Feller (www.boathousemedia.nl) en Patrick Savalle met fotocamera's lopen (www.patricksavalle.com en www.vkmag.com ??). Jordy filmde uiteraard voor het DSC, volgende week zaterdag op tv zag ik net tijdens een aankondiging daarvan op RTL 7.
- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Leuke dag gehad! De Champs vond ik wel lekker klinken en ook mooi om te zien 8) Alleen is het uiteindelijk onduidelijk wie er nog op kop rijdt en zag je de snelheid er niet helemaal vanaf helaas.
De Classic U.S. was een heerlijkheid en gelukkig werd ook steeds maar weer door de speaker benadrukt hoeveel er gezeurd wordt over het geluid
Het DSC was super en zoniet het mooist
We waren nog even de hoofdtribune opgesneakt zodat we lekker droog zaten. Sommige wagens klonken echt te erg zoals de Passat V8 mijn god wat een herrie 8)
Ik zal nog ff wat foto's plaatsen binnenkort.
De Classic U.S. was een heerlijkheid en gelukkig werd ook steeds maar weer door de speaker benadrukt hoeveel er gezeurd wordt over het geluid

Het DSC was super en zoniet het mooist

Ik zal nog ff wat foto's plaatsen binnenkort.
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
- Lars Bouten
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 16:45
- Locatie: Den Haag
Maria. bedoel je dat het geluid de Champcars gedept was speciaal voor Assen?
Daar geloof ik weinig van, want bij de Demo op het terrein van de Ahoy Rotterdam en in de binnenstad van Rotterdam klonk de Champcar van Doornbos ook niet super. Wel lekker, maar niet meer dan dat.
A1 en GP2 klinken een stuk beter. F1 is natuurlijk helemaal niet te vergelijken.
Had gisteren niet het gevoel naar de "Amerikaanse tegenhanger" van de F1 gekeken te hebben. Het was het net niet allemaal.
Lag ook wel voor een deel aan het circuit dat gewoon niet breed genoeg is en het te korte rechte stuk.
Nee, geef mij maar lekker F1 op Spa over 2 weken. Daar heb je echt het gevoel dat je naar iets bijzonder kijkt. Veel en veel gaver en niet te vergelijken met de Champcars.
Daar geloof ik weinig van, want bij de Demo op het terrein van de Ahoy Rotterdam en in de binnenstad van Rotterdam klonk de Champcar van Doornbos ook niet super. Wel lekker, maar niet meer dan dat.
A1 en GP2 klinken een stuk beter. F1 is natuurlijk helemaal niet te vergelijken.
Had gisteren niet het gevoel naar de "Amerikaanse tegenhanger" van de F1 gekeken te hebben. Het was het net niet allemaal.
Lag ook wel voor een deel aan het circuit dat gewoon niet breed genoeg is en het te korte rechte stuk.
Nee, geef mij maar lekker F1 op Spa over 2 weken. Daar heb je echt het gevoel dat je naar iets bijzonder kijkt. Veel en veel gaver en niet te vergelijken met de Champcars.
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
MariO
Ik had het over de American V8's en die waren wel degelijk zwaar geknepen qua geluid. Cav had het over de Champ Cars en ik dacht ook niet dat ze geknepen rondreden al kan het best zijn dat ze zich op sommige plekken inhielden. Mij viel trouwens vooral het klankbeeld tegen, geluidsterkte op zich vind ik niet zo erg. Jankend als de F1 bij 18000(10.000 vond ik meer dan genoeg) hoeft het van mij echt niet, maar een wat zwaardere brul zoals sommige DSC's had wel gemogen. Qua uiterlijk vond ik ze overigens zeker fijner dan de huidige F1's met de rare torens en andere fratsen.

- Wilbert
- Berichten: 429
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:34
www.autoblog.nlDennis Cavallino schreef:Ik zag Martijn Feller (www.boathousemedia.nl) en Patrick Savalle met fotocamera's lopen (www.patricksavalle.com en www.vkmag.com ??). Jordy filmde uiteraard voor het DSC, volgende week zaterdag op tv zag ik net tijdens een aankondiging daarvan op RTL 7.
Mensen het was een super weekend. Dennis heeft het goed verwordt.
Ik ben blij dat de ETEC viper na het opblazen van de motor weer zijn rondjes reed en nog goed ook zaterdag zijn ze eerste geworden en gister jammer genoeg tweede eerste plekkie had er in gezeten.
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
- Wilbert
- Berichten: 429
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:34
8) Ik had het gelukkig door..Tristan schreef:Onze PIMP:
[img:450:300]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/20 ... 4V0650.JPG[/img]
-
Online
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
Hoe bedoel je merkgeilWilbert schreef:8) Ik had het gelukkig door..Tristan schreef:Onze PIMP:
[img:450:300]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/20 ... 4V0650.JPG[/img]

-
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 07 mar 2006, 14:51
- Locatie: Oosterhout
Hey Dennis, gelukkig dat je je nog goed vermaakt hebt!
Helaas, zoals altijd, was ik weer te druk om even leuk bij te praten, maar met mijn griepje moest je ook niet te lang in de buurt blijven
DSC race van zaterdag was veruit de mooiste van dit seizoen. Jammer genoeg liep het veld op zondag iets teveel uit elkaar, maar het was (blijkbaar) ook zeer vermakelijk.
Terugblik van beide DSC races is aanstaande zondag 8 september op RTL7 rond 13.00u. Je kunt de vorige races en specials (inside stories) ook terugkijken op www.marlinmedia.nl tabje DSC.
Onboard video van de start e.d. staat hier:
http://www.petervdkolk.nl/multimedia.php
Helaas, zoals altijd, was ik weer te druk om even leuk bij te praten, maar met mijn griepje moest je ook niet te lang in de buurt blijven

DSC race van zaterdag was veruit de mooiste van dit seizoen. Jammer genoeg liep het veld op zondag iets teveel uit elkaar, maar het was (blijkbaar) ook zeer vermakelijk.
Terugblik van beide DSC races is aanstaande zondag 8 september op RTL7 rond 13.00u. Je kunt de vorige races en specials (inside stories) ook terugkijken op www.marlinmedia.nl tabje DSC.
Onboard video van de start e.d. staat hier:
http://www.petervdkolk.nl/multimedia.php
- Wilbert
- Berichten: 429
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:34
En dat moet jij zeggen mister BOSSk33z schreef:Hoe bedoel je merkgeilWilbert schreef:8) Ik had het gelukkig door..Tristan schreef:Onze PIMP:
[img:450:300]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/20 ... 4V0650.JPG[/img]
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Lars Bouten
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 16:45
- Locatie: Den Haag
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ik verbeeld me niets hoor, maar ik zie het helemaal voor me!
Sponsor/Coureurs//Monteurs/Team gezocht:
http://www.classicdriver.com/uk/find/41 ... ID=1713491
8) Echt vet. Ik zie mezelf wel rijden/glijden in die Historic GT klasse. Die blauwe Iso Rivolta die ook meedeed dit weekend kon ik vorig jaar op Spa al aan in de 325. Gewoon allebei volgas door Eau Rouge, daarna naast elkaar op het rechte stuk omhoog en gewoon niet toegeven bij insturen. Hij in een auto van een paar ton en ik in een auto van een paar knaken. Geweldig. Jammer dat ik toen temperatuurproblemen en een losse wielbout kreeg, anders was ik heel de dag achter die V8 aan blijven rijden. Wat een gaaf geluid als je de berg opknalt naast elkaar. Ik hoorde echt niets van de BMW.


Sponsor/Coureurs//Monteurs/Team gezocht:
http://www.classicdriver.com/uk/find/41 ... ID=1713491
8) Echt vet. Ik zie mezelf wel rijden/glijden in die Historic GT klasse. Die blauwe Iso Rivolta die ook meedeed dit weekend kon ik vorig jaar op Spa al aan in de 325. Gewoon allebei volgas door Eau Rouge, daarna naast elkaar op het rechte stuk omhoog en gewoon niet toegeven bij insturen. Hij in een auto van een paar ton en ik in een auto van een paar knaken. Geweldig. Jammer dat ik toen temperatuurproblemen en een losse wielbout kreeg, anders was ik heel de dag achter die V8 aan blijven rijden. Wat een gaaf geluid als je de berg opknalt naast elkaar. Ik hoorde echt niets van de BMW.

- Niels
- Berichten: 22502
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Paar fotootjes:
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/911.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/9113.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/AudiTVR.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/champ1.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/champ2.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/F16.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/Dre.JPG[/img]
[img=http:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/hek.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/911.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/9113.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/AudiTVR.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/champ1.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/champ2.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/F16.JPG[/img]
[img:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/Dre.JPG[/img]
[img=http:2048:1536]http://xs219.xs.to/xs219/07365/hek.JPG[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten