Martin.
-
Martin.
Ook maar even voorstellen dan.
Ben hier via S-O terecht gekomen en na een tijdje lezen besloten om me aan te melden hier.
Ben Martin, kom uit IJmuiden, en werk op Schiphol-centrum als vliegtuigonderhoudstechnicus.
Ik rij in een Seat Leon II Cupra in het Inferi zwart met een paar opties.
Verder is de auto op maat gechipt bij JD en zit er een volledig Supersprint systeem op vanaf de turbo, en een Forge DV.
Dit resulteerde bij JD op de bank, 329.9 pk en 444.3 nm aan de krukas, en 300.0 pk aan de wielen.
Zal deze week een paar foto's posten.
grt Martin
Ben hier via S-O terecht gekomen en na een tijdje lezen besloten om me aan te melden hier.
Ben Martin, kom uit IJmuiden, en werk op Schiphol-centrum als vliegtuigonderhoudstechnicus.
Ik rij in een Seat Leon II Cupra in het Inferi zwart met een paar opties.
Verder is de auto op maat gechipt bij JD en zit er een volledig Supersprint systeem op vanaf de turbo, en een Forge DV.
Dit resulteerde bij JD op de bank, 329.9 pk en 444.3 nm aan de krukas, en 300.0 pk aan de wielen.
Zal deze week een paar foto's posten.
grt Martin
- Michel P
Niks aan motor gedaan? geen andee turbo bijvoorbeeld of intercooler, of internals?Arthur schreef:Wat is hier niet exact aan?
Staat zelfs tot achter de komma.
Of bedoel je remmen onderstel etc.
Als dat zo is, dan ben ik benieuwd of dat heel blijft, bij het veelvuldig gebruiken van het vermogen.
Michel
- frank de jonge
- Luca
foto's foto's foto's
Welkom,
+300 pk
Ben heeeel erg benieuwd. Vooral na de uitlaat. Zou persoonlijk een wat zwaarder geluid (wel "normaal") willen. Tov een ST heeft de CUPRA II standaard een "saai" geluid. Vereist is wel hetzelfde ovale eindstuk! Wie weet in de toekomst. Chippen is voor mij nog niet van toepassing.
Ooit via EPS een een uitlaat laten bouwen (links en rechts) voor mijn GTS 3.2. Een SUPER geluid.
Wat is een forge dv????
In het blad auto&tuning, van juli, staat een leuk artikel over de CUPRA II

Welkom,
+300 pk

Ben heeeel erg benieuwd. Vooral na de uitlaat. Zou persoonlijk een wat zwaarder geluid (wel "normaal") willen. Tov een ST heeft de CUPRA II standaard een "saai" geluid. Vereist is wel hetzelfde ovale eindstuk! Wie weet in de toekomst. Chippen is voor mij nog niet van toepassing.
Ooit via EPS een een uitlaat laten bouwen (links en rechts) voor mijn GTS 3.2. Een SUPER geluid.
Wat is een forge dv????
In het blad auto&tuning, van juli, staat een leuk artikel over de CUPRA II
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Een dumpvalve dumpt het drukoverschot bij gesloten gasklep de atmosfeer in;standaard zit er een recirculatie-valve die de overtollige lucht omleidt weer terug na de Maf en de inlaat weer in.
Laatst gewijzigd door Pascal op 29 aug 2007, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.