Succes

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Jeroen

Succes

Bericht door Jeroen » 02 feb 2006, 13:04

Heren, succes met dit nieuwe forum. De meeste kennen me wel. Nog even in het kort:

- Jeroen
- 27 jaar
- In bezit van een E30 325i circuit/driftauto
- Sinds kort een Golf II Gti in orginele staat

Mijn autogeschiedenis is heel divers, door mijn werk heb ik veel nieuwe auto's gereden, altijd de nieuwste modellen ect, toch beleef ik het meeste plezier aan mijn eigen RWD 325i, er is niks leukers dan dit. De Golf II GTi is bedoeld als gewoon vervoer, en gekocht bij Edwin/Seat v/d Velden. Hopenlijk gaat de GTi me ook veel plezier geven in de vorm van 1 keer lift off oversteer a day, keeps the doctor away, of zoiets :wink:

Ik hoop dat dit forum vooral gaat bestaan uit goede, inhoudelijke discussies, over auto's en vooral autorijden. Dan voegt het iets extra's toe; autofora's hebben we al genoeg. Hoewel ik het niet altijd eens ben/was met de N3, kon ik altijd wel smakelijk lachen op de manier waarop zij het RWD rijden verkondigden, ik hoop ook dat ze dit op dezelfde wijze hier door gaan zettten :wink:

Michel P

Bericht door Michel P » 03 feb 2006, 11:33

Welkom,

Post ff over het hoofd gezien. Twee neo klassiekers uit de duitse keuken. Zeker de GTI is erg fraai, en lekker sober, en daarom prachtig in zijn originele staat. Verder heb ik een beetje een zwak voor de e30 ;-)

Miche

RVV

Re: Succes

Bericht door RVV » 03 feb 2006, 12:20

Jeroen schreef:
Ik hoop dat dit forum vooral gaat bestaan uit goede, inhoudelijke discussies, over auto's en vooral autorijden. Dan voegt het iets extra's toe; autofora's hebben we al genoeg. Hoewel ik het niet altijd eens ben/was met de N3, kon ik altijd wel smakelijk lachen op de manier waarop zij het RWD rijden verkondigden, ik hoop ook dat ze dit op dezelfde wijze hier door gaan zettten :wink:

Precies Jeroen dat is wat wij ook alleen maar willen. Ik hoop veel van je te lezen.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 03 feb 2006, 13:03

Michel, jij een zwak voor de E30? :D

Rico, dat er maar veel humor en leuk leesvoer mag zijn!

Jeroen05

Bericht door Jeroen05 » 03 feb 2006, 16:30

hier is nog een jeroen met een zwak voor Golf GTI's 1 en II GTI en voor E30's...heb er van alle 3 dan ook behoorlijk wat gehad!

Jeroen

Bericht door Jeroen » 03 feb 2006, 17:13

Haha, het was me idd al opgevallen op deze site dat je een zwak voor dit soort auto's hebt. Mij bevalt het ook meer dan goed, erg veel fun voor de centen!

Plaats reactie