Off Road forum revival met wat foto's

Van een Lada Niva in de grote stad tot Parijs-Dakar. Op veler verzoek is er dan eindelijk ook een echt off road forum!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurriaan
Berichten: 1267
Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
Locatie: Rotterdam

Off Road forum revival met wat foto's

Bericht door Jurriaan » 13 aug 2007, 00:19

Tijd geleden dat hier voor't laatst gepost is.

Hier wat foto's van een evenement van de Land Rover Club Holland waar ik vandaag aan't spelen was met de auto van een vriend van me. De mijne staat helaas nog op Engels kenteken en kon ik daarom niet meenemen....

http://2007-0812lrchlandsard.fotopic.net/c1346210.html

Locatie: Landsard, naast Eindhoven Airport.

PS: Gaat het nog wat worden met de off-road meeting trouwens?

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 13 sep 2007, 15:20

@ps: Ik hoop het wel! Vandaag met de Niva naar Gilze geweest, maar kon zo snel geen leuke terreinen vinden. Lijkt me wel leuk om even in de modder of zand te spelen.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 13 sep 2007, 15:23

Zou graag willen, maar tis een uurtje of 30-35 rijden als er niets stuk gaat :roll:

26 uur al een keer gedaan, kom je niet echt verfrissend uit :lol:

Gebruikersavatar
Jurriaan
Berichten: 1267
Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Jurriaan » 13 sep 2007, 23:58

Dennis Cavallino schreef:@ps: Ik hoop het wel! Vandaag met de Niva naar Gilze geweest, maar kon zo snel geen leuke terreinen vinden. Lijkt me wel leuk om even in de modder of zand te spelen.
Stukje greenlanen is ook wel leuk hoor. Weet wel wat roadbooks te liggen die daar in de omgeving de landweggentjes allemaal gebruiken. Van mild SUV-like tot best wel pittig voor een standaard-auto :)

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 14 sep 2007, 12:19

Prima, plan maar in :)

Gebruikersavatar
Jurriaan
Berichten: 1267
Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Jurriaan » 14 sep 2007, 13:04

Eerst even het off-road speeltje voor de APK vandaag....

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39964
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Bericht door Arthur » 17 sep 2007, 13:56

Jurriaan, dit weekend nog naar een LaRo-treffen geweest?
Ergens bij Breukelen geloof ik.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 21 sep 2007, 14:20

Ff off topic: Want klinkt die RR van jou gaaf zeg Jurriaan. Ik ging er helaas bij het verkeerde wokrestaurant af, anders had ik er langer van kunnen genieten. Toen jij 'seinde', kon ik trouwens zo snel geen alarmlichten vinden en vandaag heb ik nog eens gekeken, maar ik zie ze echt niet op de Niva. :D

Gebruikersavatar
Jurriaan
Berichten: 1267
Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Jurriaan » 22 sep 2007, 02:21

@ Dennis: Heb op onze oude RR ook geen alarmlichten ;) Leuk als 'ie er eens op een totaal achterlijk moment mee ophoudt...

Vind 'm zelf wat TE sportief klinken voor het mooie, volgens mij is de middendemper slechts de uitlaatpijp met daaromheen een sierdoosje gelast. M'n pa *eigenlijk eigenaar van de auto maar maakt veel minder kilometers dan ik ermee* vind 'm ook iets TE, maar tot die tijd geniet ik maar lekker van die sound door 'm af&toe eens op z'n staartje te trappen.

Auto is overigens motorisch geheel standaard. Met Impco LPG, katloze uitlaat en K&N filter. Binnenkort maar eens goed af laten stellen en gaan shoppen naar een setje spaghetti-spruitstukken.

Overigens klinkt zo'n V8 met een andere nokkenas nog veel leuker, deze wordt nu wat moe dus wie weet komt er nog wel eens wat leukers in.

@ Arthur: Posting even gemist, maar afgelopen weekend niet geweest in omgeving Breukelen helaas. De week ervoor wel, toen waren we in Naarden met een grote onderdelenbeurs. Heel weiland vol Land Rovers trok wel bekijks langs de snelweg ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten