Mijn lijstje van auto's waar ik een feel-good gevoel bij kreeg toen ik erin ging rijden en sommige een aantal maanden heb gehad:
*(lijstje is gewoon random)
Porsche 944 *(8-klepper met kooi gehad) vooral de Turbo II, waarom mega power met een een geweldige wegligging!!!!! in mijn ogen zwaar onderschat
Landcruiser 100, in 2004 op vakantie naar Italie, 4.2 diesel leeggewicht 2400kg op de teller heuvel af 210 en iedereen gaat voor je aan de kant! Als een X5 naast je staat en wil je aankijken kijkt ie behoorlijk omhoog, niet snel maar gewoon een mga brute bak.
Leuxs IS200, nooit een gevoel wat ga ik snel, want dat is ie ook niet maar de wegligging en belans is in mijn ogen helemaal perfect! 1 van de weinige auto's die ik heel lang gereden heb, geluid boven de 4500rpm is super 6-in-lijn weggedrag is gewoon zoooo goed. Dennis *(cav) heeft regelmatig met mij in dit ding gereden en was ook zooooo onder de indruk kwa handling. Eigenlijk de auto met de meeste fun momenten!
Toyota Aygo, wasbol op wielen....maar dankzij de 70pk 1000cc 3-cilinder in zn 2de versnelling naar 110......ik kan hier heel enthousiast van worden....sorry
Porsche Cayenne.....zooooo mooi, ooit een S-gereden heerlijke daily cruiser met sportieve inslag
Alfa Gulia Ti met 2.0 blok 1.3 bak.....snel, sensatie, geluid alles is goed hieraan...
Alfa 75, destijds een zwaar onderschatte wegligging, tordeerde wel lekker maar handling was super, ik kon er toen heel hard mee, mijn vader had een 1.8 ie en had net mijn rijbewijs

E46 M3, gewoon helemaal af...niets meer toe te voegen.
3-serie compact, ziet er niet uit maar een 325Ti rijdt gewoon 10x beter dan een sedan...
Wat is jullie 'foute' lijst?
Als ik heel eerlijk ben kan ik meer fun halen door met een Aygo rond te knallen dan ooit een keer 25min. in een 360 F1 want dat viel toen heel erg tegen....wellicht gevalletje verwachtingspatroon?"
Of ik ben rijp voor een cel