Ik ben Martijn, 22jaar en kom uit Ouderkerk aan den IJssel. Ik ben nu ruim een jaar in het bezit van een Subaru Impreza GTT uit 2002!, een van de enige GTTs die zo jong zijn dus

Bij aankoop vorig jaar was de auto al aangepast, en had hij ±280pk. Na eerst het uiterlijk nog te veranderen moest dat toch wat meer worden. Eerst even met uitlaten gespeeld zodat het wel 290 RSM pk werd. Maar nog steeds wou ik meer. Er kwam een andere turbo, intercooler, en alles daaromheen zodat de auto nu volgens de roaddyno 355pk bij 0 graden celcius levert!
Maar genoeg geschreven, nu foto´s en alle mods!
[img:1024:768]http://www.speedcars.nl/forum/album_mod ... 50fd61.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.speedcars.nl/forum/album_mod ... b4ae7f.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.speedcars.nl/forum/album_mod ... f95d04.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.speedcars.nl/forum/album_mod ... 2c1dbb.jpg[/img]
De super16g
[img:1024:768]http://www.speedcars.nl/forum/album_mod ... 538583.jpg[/img]
En nog mooie foto´s van de D-F dag op CPZ
[img:800:533]http://www.jorritwellink.nl/foto/race/2 ... %20238.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.jorritwellink.nl/foto/race/2 ... %20047.jpg[/img]
[img:700:467]http://i81.photobucket.com/albums/j208/ ... _8326K.jpg[/img]
[img:1280:850]http://www.creativephotoart.nl/DF-CPZ-2 ... -fun02.jpg[/img]
[img:533:800]http://www.xs4all.nl/~kvermeer/Zandvoor ... 0C8498.jpg[/img]
En nog wat foto´s met de ultralites, gemaakt op een bijeenkomst van Speedcars.nl
[img:1000:665]http://www.janvanbroekhoven.nl/Diversen ... CT6758.jpg[/img]
[img:1000:665]http://www.janvanbroekhoven.nl/Diversen ... CT6760.jpg[/img]
[img:1000:665]http://www.janvanbroekhoven.nl/Diversen ... CT6763.jpg[/img]
Nu even de Spec´s
Motorisch:
TD05-super16g turbo
Muyol FMIC
Walbro brandstofpomp
Nismo 550cc injectoren
Apexi open luchtfilter
Samco intercooler slangen
Ecutek door mark verhoeven @ 1,35 bar
Bollen racing dumpvalve
Supersprint open downpipe 2,5inch
EPS open middenpijp 2,5inch
Prodrive open einddemper 2,5inch
EPS vlinderklep
Koudere NGK7B bougies
(goed voor ±355pk)
Aandrijving/onderstel:
STI shortshifter
Exedy koppeling
Stalen remleidingen
Aram´s rembeugel
4pods remmen met Tar-ox gegroefde schijven voor
Axxis blokken voor en achter
KW variant 1 schroefset
Exterieur:
Prodrive P1 lip
Impreza MY03 scoop
Dakluchthapper
STI achterlichten
STI v5 achterspoiler
12000k xenon
Witte zij + bumperknippers
Heldere stadslichten
mistlampen met xeno
Ultralite velgen, gepolijste rand; 18 inch met alu wielmoeren en 215/35x18 Falken banden
Alles is in kleur meegespoten 74f blauw
Achterruit + achterste zijruitjes geblindeerd
kofferbak gedebadged
STI roze I embleem
Gouden stickerset (snelle ed)
Interieur:
Stars 25 interieur
Apexi RSM
AFR, turbodruk en oliedruk meter boven op dashboard
nog te monteren:
-Apexi AVC-R
-PLX wideband AFR
Olietemperatuurmeter
(beiden in A-style houder)
Met de huidige set-up zijn de volgende tijden gezet;
0-100 4,7-4,8sec (word vast nog wel een keer verbeterd)(zuivere waarde dmv RSM)
80-120 2,70sec
0-200 nog niet officieel geklokt, maar ongeveer 16-17sec
Ik ben zeer tevreden met deze auto, rijd heerlijk!
Toch blijft er altijd een wil naar een nog betere auto, maar die zijn veelste duur.
Ik zou altijd nog graag een EVO VI RS2 of TM, audi RS4 of een R32(bi)turbo hebben.
gr. martijn