Nieuwe JDM Civic Type R
- Stéphane
Nieuwe JDM Civic Type R
Best Motoring met beelden van de JDM CTR. De 4-deurs versie en niet de 3-deurs die we hier hebben. Zoals altijd weer interessant om te zien dat de JDM weer iets beter is, zoniet veel beter:
http://www.gtchannel.com/content.php?cid=5830
http://www.gtchannel.com/content.php?cid=5830
- Erick
Elke type R heeft een LSD behalve de Euro Versie omdat het ook niet een echt Type R is maar een vereldelde VTI en gebouwd is voor de snelweg en niet voor de Touge.indobesar schreef:Een serieus mooie Civic. Schijnt ook met een mooi sperretje geleverd te worden itt 'onze' CTR.
Deze Type R mogen ze echt voor me deur zetten en dan zou ik hem vertroedelen tot en met.
- Jan Visser
- Roman
Ja meer het is niet alleen NL dat naast de pot pist dan. Waarom niet Europa?TopFuel schreef:Omdat we in NL wonen en hier altijd een stuk minder exclusieve auto's kunnen kopen dan menig buiterlander kan!Ik vindt het bijvoorbeeld ook zo jammer dat we geen Acura hebben in NL...
UK houden ook van pure auto's, ze zijn daar ook alleen via "grijze" import te krijgen...
Jammer.

- Remy
Emissie-eisen. Kan Honda niet aan voldoen. Heeft voor hen dus ook geen zin om een linksgestuurde versie te leveren.Roman schreef:Ja meer het is niet alleen NL dat naast de pot pist dan. Waarom niet Europa?TopFuel schreef:Omdat we in NL wonen en hier altijd een stuk minder exclusieve auto's kunnen kopen dan menig buiterlander kan!Ik vindt het bijvoorbeeld ook zo jammer dat we geen Acura hebben in NL...
UK houden ook van pure auto's, ze zijn daar ook alleen via "grijze" import te krijgen...
Jammer.