[8 augustus - CPZ] Marshalls/filmers/fotografen
- Peter Tunissen
[8 augustus - CPZ] Marshalls/filmers/fotografen
Heel simpel, zonder marshalls geen circuitdag en zonder filmers en fotografen alleen maar sterke verhalen achteraf en geen plaatjes en beelden om mee na te genieten.
Heb je wel zin om naar Zandvoort te komen, van de sfeer te proeven en een stuk of 40 DF'ers en gave auto's in actie te zien, maar kom je zelf om wat voor reden dan ook niet aan rijden toe, geef je dan hier even op voor een van deze taken.
Marshalls:
1. Macboy
2. Joost
3. Tomaz
4. Ralph
5. Jorrit
6. Ton
7. Michel
8. Andreas
Fotografen
1. Dexter
2. Mark Nauta
3.
4.
Filmers
1. Jeroen Watermulder
2. Opa
3. Wouter (mijn zwager die meegaat) + inboard
4. Aernoudt
Heb je wel zin om naar Zandvoort te komen, van de sfeer te proeven en een stuk of 40 DF'ers en gave auto's in actie te zien, maar kom je zelf om wat voor reden dan ook niet aan rijden toe, geef je dan hier even op voor een van deze taken.
Marshalls:
1. Macboy
2. Joost
3. Tomaz
4. Ralph
5. Jorrit
6. Ton
7. Michel
8. Andreas
Fotografen
1. Dexter
2. Mark Nauta
3.
4.
Filmers
1. Jeroen Watermulder
2. Opa
3. Wouter (mijn zwager die meegaat) + inboard
4. Aernoudt
Laatst gewijzigd door Peter Tunissen op 31 jul 2007, 10:14, 4 keer totaal gewijzigd.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
-
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ik neem mijn digitale video camera mee, heb een zuignap-statief van Mark dat ik kan gebruiken inboard. Wanneer ik niet rijdt zal ik ook buiten de auto paar kleine beelden schieten.
Heb nog erg veel beelden op stapel liggen om te verwerken maar heb daar weinig tijd voor en moet nog beetje uitvogelen hoe het werkt.
Heb nog erg veel beelden op stapel liggen om te verwerken maar heb daar weinig tijd voor en moet nog beetje uitvogelen hoe het werkt.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ik had gezegd dat ik wel interesse had voor marshallen... dat was echter in de situatie waarvan ik uitging dat ik nog geen werk zou hebben. Aangezien ik dat echter wél heb en een week later ook al 2 dagen vrij wil/moet vragen (WK rally in Trier) moet er nog even verder gezocht worden naar de vrijwilligers
.
Better luck next time

Better luck next time

- Jorrit
Luxe probleem...
6 aug, CPZ ivm maartenmemorial
8 aug, CPZ voor DF dag
10 aug, CPZ voor de www.bmwdriversclub.nl
11, 12, 13 en 14 aug naar de nurburgring...
hmmm.... Ondervoorbehoud dan maar beschikbaar voor vlaggen en uiteraard sleep ik dan de EOS 350D dan ook met me mee.
Edit, waar vind ik de tijden?
8 aug, CPZ voor DF dag
hmmm.... Ondervoorbehoud dan maar beschikbaar voor vlaggen en uiteraard sleep ik dan de EOS 350D dan ook met me mee.
- Peter Tunissen
- MX5T
omdat de tds even buiten gebruik is (moet nog wat plaatwerk om de motor heen gebouwd) geef ik me onder voorbehoud (ivm andere activiteiten die dag) op als marshall op 8)
ik heb dat vroeger al wel eens eerder gedaan, mijn vlagsignalen werden altijd perfect opgevolgd: niet opvolgen betekende de volgende ronde een steen richting voorruit, te langzaam rijden betekende een steen richting achterruit. Met 46 deelnemers hoef je je dan niet te vervelen, misschien nog wel leuker dan zelf rijden
ik heb dat vroeger al wel eens eerder gedaan, mijn vlagsignalen werden altijd perfect opgevolgd: niet opvolgen betekende de volgende ronde een steen richting voorruit, te langzaam rijden betekende een steen richting achterruit. Met 46 deelnemers hoef je je dan niet te vervelen, misschien nog wel leuker dan zelf rijden

- Peter Tunissen
Dieseltourist schreef:ik heb dat vroeger al wel eens eerder gedaan, mijn vlagsignalen werden altijd perfect opgevolgd: niet opvolgen betekende de volgende ronde een steen richting voorruit, te langzaam rijden betekende een steen richting achterruit. Met 46 deelnemers hoef je je dan niet te vervelen, misschien nog wel leuker dan zelf rijden

Ik zet je er in ieder geval even bij; mocht het niet lukken dan hoor ik het wel weer.

- EOS-shooter
- Tristan
LOLDieseltourist schreef: ik heb dat vroeger al wel eens eerder gedaan, mijn vlagsignalen werden altijd perfect opgevolgd: niet opvolgen betekende de volgende ronde een steen richting voorruit, te langzaam rijden betekende een steen richting achterruit. Met 46 deelnemers hoef je je dan niet te vervelen, misschien nog wel leuker dan zelf rijden

- InjectTheVenom
Ik wil best voor marshal spelen en mijn camera meenemen maar dan moet iemand me in een half uur van Nieuw-Bergen naar Zandvoort kunnen krijgen.. iemand een kennis met een bugatti veyron en genoeg geld om zich uit de boetes te kunnen kopenPeter Tunissen schreef:Klopt en we zoeken nog drie marshalls, dus heb je eventueel interesse, schroom dan niet om je hiervoor op te geven!Maik schreef:Het rijden is van 17:00 tot 19:00
Een lift met deze of gene richting Zandvoort behoort zeker ook tot de mogelijkheden.

- vipernl
6, 8 en 10 augustus ben ik er ook.......Jorrit schreef:Luxe probleem...
8 aug, CPZ voor DF dag
- vipernl
zorg dat je een beetje op tijd in rotterdam bent, kan je de rest meerijden......, ik weet toevallig dat je graag meerijd....InjectTheVenom schreef:Ik wil best voor marshal spelen en mijn camera meenemen maar dan moet iemand me in een half uur van Nieuw-Bergen naar Zandvoort kunnen krijgen.. iemand een kennis met een bugatti veyron en genoeg geld om zich uit de boetes te kunnen kopenPeter Tunissen schreef:Klopt en we zoeken nog drie marshalls, dus heb je eventueel interesse, schroom dan niet om je hiervoor op te geven!Maik schreef:Het rijden is van 17:00 tot 19:00
Een lift met deze of gene richting Zandvoort behoort zeker ook tot de mogelijkheden.?

- InjectTheVenom
Gaat een beetje moeilijk als ik om 16:30 klaar ben met werken anders had ik graag mee gegaan javipernl schreef:zorg dat je een beetje op tijd in rotterdam bent, kan je de rest meerijden......, ik weet toevallig dat je graag meerijd....InjectTheVenom schreef:Ik wil best voor marshal spelen en mijn camera meenemen maar dan moet iemand me in een half uur van Nieuw-Bergen naar Zandvoort kunnen krijgen.. iemand een kennis met een bugatti veyron en genoeg geld om zich uit de boetes te kunnen kopenPeter Tunissen schreef: Klopt en we zoeken nog drie marshalls, dus heb je eventueel interesse, schroom dan niet om je hiervoor op te geven!
Een lift met deze of gene richting Zandvoort behoort zeker ook tot de mogelijkheden.?