Ik sta rechts bij een rood verkeerslicht, links van mij komt een auto, maar door het mooie weer had ik meer oog voor alles wat overstak. Halleluja!
Alleen, duurde dat oversteken allemaal wel lang. Dus ik kroop langzaam wat naar voren, dichter naar het verkeerslicht. Word nou groen!!! denk ik bij mezelf. Heb niet heel de dag de tijd, ook al lopen er leuke chickies.
De weg gaat van Delft naar Rijswijk, dus daar kun je meestal wel even goed doorknallen, alleen wordt het na 200 meter 1-baans.
Koppeling hield ik bij het aangrijppunt. Toeren nog gewoon laag, maar rechtervoet op scherp.
GROEN
BAM, weg was ik. Volgas. In mijn spiegel zie ik een dikke nieuwe 7 serie.
Ik trek door tot ver in het rood.
Schakelen van 1 naar 2
KUT POOK IN MIJN HANDEN
Net als afgelopen weekend tijdens mijn 'snelle' rondje op dat circuitje bij Spa. Toen schoot de pook (tijdelijk ding) ook los toen ik van 1 naar 2 schakelde na de start.

Die 7 serie, met heel groot 750i achterop, schiet me voorbij alsof ik stil sta. Hij had me dus zien kruipen en wilde kennelijk echt sprinten.... had ik dat geweten!?

Ik viel stil, moest ff zoeken naar het stukje aluminium wat nog uit het leer stak, op naar 2. En dan rustig met 80 km/u verder cruisen...
Komt er rechts uit de 'bosjes' een Politie Benz. Die voegt net in voor de 750i.
Holy fuck, wat een vette mazzel dat ik niet kan sprinten zeg! Anders waren we daar met z'n 2en denk ik VOL voorbij geblaft.
Gelukkig rijd ik komende 4 weken met een automaat, dat schakelen is niets voor mij. 8)