Auris Powerrrrrrr
- duifjes.com
- duifjes.com
Ach persoonlijk zit er ook niet op te wachten doe maar maar de gewonen varianten daar zitten de verkoop aantallen in, al zou ik van zo'n ding een demo inzetten etc. dan hou je er niets aan over.... Ik denk dat het best een knap dingetje wordt alleen door de NL autobladen hoogst waarschijnlijk altijd afgezeken omdat het een Toyota is
-
-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
- duifjes.com
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Dat wordt helemaal niks. De nieuwe Yaris TS is ook al een slap aftreksel. Toyota wil persé dat suffe groene imago in stand houden waar ze zo langzaamaan bekend om worden (Prius) dus daar komt echt geen echte hot-hatch vandaan.
Echter, 98% van de weggebruikers bestaan uit grijze muizen die in grijze saaie auto's wil rijden dus het wordt vast een succes.
Echter, 98% van de weggebruikers bestaan uit grijze muizen die in grijze saaie auto's wil rijden dus het wordt vast een succes.

- MartijnGizmo
-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
- duifjes.com
Wouter, over de Yaris TS een heel helder verhaal, we zetten hem niet in de markt als gti-tje maar als meest luxe yaris model
da's dus anders.
ps. denk je nu echt dat Toyota geen mega strak sturende bak kan maken?????? google eens wat op snelle toyota's die zijn echt wel gemaakt, het draait alleen om aantallen en geld verdienen en dat doe je niet met niche auto's. *(Porsche uiteraard wel...... ) ik zou wel eens willen weten hoe rendabel een M3 is kwa productie? een I-M-gay etc.
Uiteraard is het wel mega doe mij ook maar een dikke snelle strak sturende bak, maar moet me helaas behelpen met een LC

ps. denk je nu echt dat Toyota geen mega strak sturende bak kan maken?????? google eens wat op snelle toyota's die zijn echt wel gemaakt, het draait alleen om aantallen en geld verdienen en dat doe je niet met niche auto's. *(Porsche uiteraard wel...... ) ik zou wel eens willen weten hoe rendabel een M3 is kwa productie? een I-M-gay etc.
Uiteraard is het wel mega doe mij ook maar een dikke snelle strak sturende bak, maar moet me helaas behelpen met een LC

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
duifjes.com schreef:Wouter, over de Yaris TS een heel helder verhaal, we zetten hem niet in de markt als gti-tje maar als meest luxe yaris modelda's dus anders.

Je hebt uiteraard gelijk, ook Toyota heeft een vrij rijke historie met sportieve auto's (Celica's enzo). Toch vind ik de ingeslagen groene weg niet bepaald opwindend, eerder vrij suf. Ik begrijp echter dat de heersende publieke opinie dat blijkbaar wel waardeert. Commercieel gezien ongetwijfeld slimmer dan een sportief imago en uiteindelijk draait het er natuurlijk om hoeveel van die dingen de showrooms uitrijden. Voor jou ook wel zo prettig.

Ik heb nooit goed begrepen wat Toyota in de F1 doet. Maar da's misschien meer iets voor de eeuwige strijd met/tegen aartsrivaal Honda.
- duifjes.com
Wouter, de reden van de F1 is om toch niet een heeeeeel saai imago te hebben
absoluut niet ivm. Honda, in de USA is het zeker een groter concurrent in over de gehele globe gezien weer niet.
ps. Kijk eens in de USA wat Toyota allemaal doet op race gebied dat is echt niet meer normaal elke klasse ongeveer doen ze mee, ook sponsering van allerlei sporten.

ps. Kijk eens in de USA wat Toyota allemaal doet op race gebied dat is echt niet meer normaal elke klasse ongeveer doen ze mee, ook sponsering van allerlei sporten.
- Stéphane
- MartijnGizmo
Hahaha!Stéphane schreef:Dit krijg je er van als je die Toyota's blijft verkopen:
http://uk.youtube.com/watch?v=Lulhpm7AeBo

- Hendrik Kinderman