Knot, thx! Het project begint er goed uit te zien, maar toch is er nog veel werk om hem echt volledig naar mijn wens om te bouwen.
Momenteel kan ik uitpakken met de volgende specs, sommigen wat belangrijker dan anderen:
- M20B25 geswapt door M50B25
- E24 635 CSI velgen
- Zwarte M5 sideskirts
- M5 interieur (halfleder, middenste gedeelte stof met de kleurtjes van ///M, echt schitterend!)
- M-Technic II stuur + lederen versnellingspook
- M5 nummerplaathouder
- Interieur lichtpakket
- IR-afstandsbediening (nu nog aan het werken krijgen)
- Rode M5 wijzertjes in de tellercombi
- Manueel zonnescherm voor de achterruit
- M5 gordels (grijs met zwarte rand, zachter en dikker dan originele)
Dat is het zo ongeveer. De auto heeft af fabriek al een electrisch open dak en 4 electrische ruiten dus ze begint er compleet uit te zien. Op het verlanglijstje staat nu nog Clima en originele M5 velgen(stern oder turbinen). De kans zit er ook in dat ik in de toekomst bjorn's M5 achterbumper koop en een M5 voorbumper zoek omdat dit er nu eenmaal een pak dikker uitziet. Ik heb altijd gezegd: Het is geen ///M, dus ik ga er ook geen ///M van maken, maar ik ben toch al goed op weg haha.
Ik ga straks wat foto's proberen te hosten en hier te plaatsen.
Dennis, momenteel hebben we nog geen beschikking over een fatsoenlijke camera dus we zullen nog even geduld moeten oefenen

kheb een paar leuke ideeen in mijn hoofd dus ik denk wel dat het mooi gaat worden