Mathieu, DS2500 gaat niet echt goed samen met standaard Audi A4 schijven kan ik uit ervaring vertellen. Binnen 30k zowel de blokken als de schijven (die waren nagelneu) weer moeten vervangen.
Geen probleem.Ik heb voor straatgebruik ds 2500 en voor een dagje ring ds 3000.De ds 3000 zijn remmen super en geen fading meer te bekennen.De ds 2500 kunnen ook wel op het circuit maar ik vind ds 3000 beter want die bijten wat harder.Tevens slijtens ze stukken sneller,kosten wat meer,haarscheurtjes in de originele schijven en ze vreten de lak op van de velgen en auto dus voor straatgebruik zou ik gewoon voor de ds 2500 gaan.
Mijn ervaringen:
- DS2500 is super.
- Ja het vreet de standaard Subbie baggerschijfjes op. Life sucks.
- Je remt er ook peperdure Tarox schijven mee krom.
- EBC greenstuff is troep.
En Hawk blokken? Ik hoor er veel positieve dingen over, maar weet eigenlijk niet of het i.c.m. bepaalde schijven zijn, of dat het ook met de std schijven goed gaat.
Ja daar ga ik binnenkort heen als mijn factuurtjes betaald zijn. Zal ik dan meteen even kijken of ik remblokjes nodig heb. Daar heb ik al een leverancier voor, maar nieuwe adressen zijn altijd welkom. Hoor goeie verhalen over Pitbox.
Je hebt ze al gekocht dus mijn reactie is te laat maar ik heb ook Hawk blokken op de 944 liggen.
Ze bevallen mij redelijk. Op zandvoort wel last van fading in de 3e heat (met RVS remleidingen en super DOT 4). Tijdens driftdagen geen centje pijn maar dat ik ook niet zo zwaar voor je remmen.
Ik heb nu een setje Pagid Blue thuis liggen, dat schat ik toch iets beter in.