Foto's Delta en een paar van de M3
-
Foto's Delta en een paar van de M3
Zoals beloofd foto's van de Delta.
Enkele gegevens: Delta EVO1 van 1991. Het is een italiaanse auto dus zonder kat(220 pk).De auto is in nieuwstaat!!
Er komen nog witte 17'' compomotive wielen onder en ik overweeg om de auto te chippen i.c.m een spaghetti spruitstuk,andere uitlaat (grotere diameter) en een ander turbo moet de auto dan ca. 300 pk leveren.
EDIT MACBOY
Enkele gegevens: Delta EVO1 van 1991. Het is een italiaanse auto dus zonder kat(220 pk).De auto is in nieuwstaat!!
Er komen nog witte 17'' compomotive wielen onder en ik overweeg om de auto te chippen i.c.m een spaghetti spruitstuk,andere uitlaat (grotere diameter) en een ander turbo moet de auto dan ca. 300 pk leveren.
EDIT MACBOY
- Dennis van der Schoot
-
delta vs bmw
mooie wagens maar als ie dan 300pk heeft gaat ie dan sneller dan een m5?:)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Tommy
- GTRene
voor mij elke keer de E30 M3 en ik heb beide gehad, 4x een lancia delta in alle maten, de turbo, de turbo 8v, de turbo 16v en de evo, maar ook vele M3 en die vind ik toch echt beter en mooier, alhoewel ik de Intergrale wel qua looks aan de buitenkant mooi vind maar onder de kap en intererieur vooral dat lelijke dashbord dan zeg ik nee...die niet weer maar een e30 M3 komt nog wel een keer terug(wel met een dikke motor natuurlijk
)

-
Knappe auto Leonard.
Chippen kan en een dikkere uitlaat en een grotere turbo ook, maar dan moet je ook je koppakking aanpassen (een versterkte pakking met snijringen) en de druk van de benzinepomp opschroeven.
Ik heb je een PB'tje gestuurd met het tel.nr van 's lands grootste Deltafanaat die precies weet wat je voor chip zou kunnen gebruiken. (hij levert hem ook dacht ik...)
Dat komt namelijk heel nauw kijken!
Overigens: Dit is waarom ik een Delta zo speciaal vind...en dan vooral het laatste deel van het filmpje!
Chippen kan en een dikkere uitlaat en een grotere turbo ook, maar dan moet je ook je koppakking aanpassen (een versterkte pakking met snijringen) en de druk van de benzinepomp opschroeven.
Ik heb je een PB'tje gestuurd met het tel.nr van 's lands grootste Deltafanaat die precies weet wat je voor chip zou kunnen gebruiken. (hij levert hem ook dacht ik...)
Dat komt namelijk heel nauw kijken!
Overigens: Dit is waarom ik een Delta zo speciaal vind...en dan vooral het laatste deel van het filmpje!

-
Leonard,
Magnifiek!! (met hoofdletter M
)
Echt een fantastisch stel auto's.
Ben sinds een maand ook redelijk actief opzoek naar een Integrale.
T moet een Evo worden (vind ik mooier), en hij moet wit of geel zijn, wil geen auto's met 2 dezelfde kleuren in de garage.
Geniet ervan, Superauto
Joep
PS http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... =evolution
Magnifiek!! (met hoofdletter M

Echt een fantastisch stel auto's.
Ben sinds een maand ook redelijk actief opzoek naar een Integrale.
T moet een Evo worden (vind ik mooier), en hij moet wit of geel zijn, wil geen auto's met 2 dezelfde kleuren in de garage.
Geniet ervan, Superauto

Joep
PS http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... =evolution
-
-
Dank voor alle positieve reactie's
Naar macboy heb ik alle originele foto's gemaild,als het goed is zet hij ze erop.
De Delta is veel leuker om te rijden omdat er een lekker voelbare turboschop inzit.De M3 en de delta hebben allebei een Eibch onderstel.Met de M3 heb ik al wel vol gereden maar de delta nog niet dus kan nog even niet goed beoordelen wat een betere rijdersauto is.
Naar macboy heb ik alle originele foto's gemaild,als het goed is zet hij ze erop.
allen schreef:Ik heb geen flauw idee welke van de twee de betere rijderswagen zou zijn maar als ik er maar eentje mocht hebben... Absoluut die Delta. Wat een heerlijk gevoel krijg je daar al van puur als je er naar kijkt!
De Delta is veel leuker om te rijden omdat er een lekker voelbare turboschop inzit.De M3 en de delta hebben allebei een Eibch onderstel.Met de M3 heb ik al wel vol gereden maar de delta nog niet dus kan nog even niet goed beoordelen wat een betere rijdersauto is.