Een WITTE Lancia delta evo 1
68k KM In Perfecte staat (geen roest)

Compleet met boekjes
Foto's heb ik nog niet ga hem volgende week halen.Ben wel helemal happy.Weer een droom uitgekomen.
*doet applaus* Hulde voor mensen die hun dromen waarmaken!leonard schreef:Weer een droom uitgekomen.
véééééét!!!!!! 2 liter 16v Turbo uit 1991 met 220PK zonder catalisator??leonard schreef:Net gekocht
68k KM In Perfecte staat (geen roest)![]()
Compleet met boekjes
Foto's heb ik nog niet ga hem volgende week halen.Ben wel helemal happy.Weer een droom uitgekomen.
véééééét!!!!!!!!!!! blablablabladibladibladngfdjasnflnacasjcjas ???????hugo schreef:véééééét!!!!!! 2 liter 16v Turbo uit 1991 met 220PK zonder catalisator??leonard schreef:Net gekocht
Compleet met boekjes
Yephugo schreef:véééééét!!!!!! 2 liter 16v Turbo uit 1991 met 220PK zonder catalisator??leonard schreef:Net gekocht
Compleet met boekjes
Hoe is het eigenlijk met de betrouwbaarheid van deze beestjes gesteld. En hoe zijn de kosten van onderdelen en onderhoud???leonard schreef:Rico v Velzen schreef:Macboy zal wel weer over de zeik gaan
Haha interieur ziet er eigenlijk niet uit en zitpositie is ronduit beroerd maar ja italiaans hé. Dan mag het
het is gewoon rijden en fixen, rijden en fixen, rijden en fixenMark Nauta schreef:Hoe is het eigenlijk met de betrouwbaarheid van deze beestjes gesteld. En hoe zijn de kosten van onderdelen en onderhoud???leonard schreef:Rico v Velzen schreef:Macboy zal wel weer over de zeik gaan
Haha interieur ziet er eigenlijk niet uit en zitpositie is ronduit beroerd maar ja italiaans hé. Dan mag het
Voor iemand als ik (2 linker handjes) niet super geschikt dus......Sander Spoolder schreef:het is gewoon rijden en fixen, rijden en fixen, rijden en fixenMark Nauta schreef:Hoe is het eigenlijk met de betrouwbaarheid van deze beestjes gesteld. En hoe zijn de kosten van onderdelen en onderhoud???leonard schreef:
nee, maar ze staan er wel om bekend dat ze weleens een nokkenas lusten, en er weinig problemen mee hebben om regelmatig van koppeling te wisselen
Nee, niet aan beginnen. Dat je niet kan sleutelen is niet erg, het zijn de garagebedragen. Heb genoeg verhalen gehoord van mensen die er bijna falliet op gegaan zijn, mede door hun eigen stomme gedrag. Als het goed is, is de Evo van Leonard net aan zijn 2e setje nokkenassen begonnen daar ze elke 60K vervangen moeten worden. Verder is het wel waanzinnig gaaf rijden !Mark Nauta schreef:Voor iemand als ik (2 linker handjes) niet super geschikt dus......Sander Spoolder schreef:het is gewoon rijden en fixen, rijden en fixen, rijden en fixenMark Nauta schreef: Hoe is het eigenlijk met de betrouwbaarheid van deze beestjes gesteld. En hoe zijn de kosten van onderdelen en onderhoud???
nee, maar ze staan er wel om bekend dat ze weleens een nokkenas lusten, en er weinig problemen mee hebben om regelmatig van koppeling te wisselen
leonard schreef:Net gekocht
Compleet met boekjes
Gebruikers op dit forum: turborabbit2 en 6 gasten