Reed vanmorgen van Waalwijk naar Tilburg op de linker baan,rustig,raampje open,bak in 6,100 per uur want weg staat vol met flitspalen,achter me een belg met nieuwe BMW 3,ook rustig want druk.
Ik naar rechts BMW komt naast me rijden,kijkt even naar binnen,en belg spuit weg,kom niet lezen wat er achterop staat.
Ik er achteraan,doe dit tegenwoordig eigenlijk zelden,maar deze keer toch maar wel,weet ook niet waarom,zal wel met het weer te maken hebben

Staan allebei op de linkerbaan achter elkaar voor een stoplicht,BMW op Pole en ik er achter,nu zie ik 335d staan

Groen,BMW vliegt weg,ik ook,zo wat gaat die BMW hard!!
Weg is nu snelweg geworden,zonder flitspalen,bij mij staat ondertussen 240 op de teller,en de BMW rijdt 500 meter voor m,en kan hem absoluut NIET bijhouden,jezus wat gaat zo'n ding voorruit.
Zijn in Tilburg aangekomen,rijden nog een km of 3 rustig achter elkaar in de stad,ik ga links hij rechtdoor.
Vrouw zit ernaast,maakt nog even een foto van me met haar GSM,man steekt nog effu een duimpje op,ik 2 duimen terug.
Was toch wel leuk

Overigens hele mooie BMW,zwart,mooie wielen en 2 uitlaatpijipen (heeft BMW ook van de Clio afgekeken

Heb al vaker een dubbelpijps 330d zien rijden,is dat staandaard ofzo,staat erg goed vindt ik.
Oja,aan de remlichten te zien toen we in de stad reden,was het nog een automaat ook!!

Verloren van een diesel automaat!!!!!!!
Thuis gelijk maar eve de specs opgezocht,286 pk en 580 ( :!: )NM.
Kom ik aan met 230 pk en 300 NM,nee dat gaat niet lukken.
Hij waarschijnlijk rustig een ander cd opzetten,misschien schuifdakje klein beetje sluiten,linker arm relaxt op het linker portier.
Ik plankgas door alle 6 versnellingen heen roerend,ramen stonden open,effu tjekken of de airco toch wel uitstond.(vermogen) 230+ begint de Clio zoekerig te worden,dus opperste concentratie.
BMW rijder houdt waarschijnlijk zeer onspannen alleen zijn binnenspiegel in de gaten

Een rookpluim uit de uitlaten? absoluut niet,niets van te zien.
Ik zeg,respect voor de BMW 335d!! Mooie snelle auto.