Vanochtend werd ik ingehaald door een Zwarte Leon VT20, ik reed net de snelweg op, maakte meer snelheid en reed in een treintje op de linker baan achter de Leon dit met 140 km/h ofzo dit ging een tijdje door toen ging de Leon naar rechts. Ik moest weer afremmen voor een voorligger en de Leon zat vlak achter me. mmmhh dacht ik misschien wil die even spelen, even terug naar 3e versnelling en ik ging met een kleine vertraging op het gas om te kijken of de Leon achter me aan ging, en ja hoor ik zag hem naar mij toe rijden, toen het gas geheel gevloerd en vol naar de 7000 toeren doorjensen. De leon deed zijn best om me bij te houden maar het gat werd rap groter en de leon kleiner in de spiegel. Ondertussen als 2x 110 ervoor dus even weer rustig aan en terug naar 2 x 80. De leon bleef op gepaste afstand hangen.
Dit was blijkbaar geen gechipte want dan had ie me veel beter moeten kunnen bijhouden. Het was niet zozeer als Leon pesten bedoeld, maar omdat ik zelf een A3 met 180pk heb gehad wilde ik wel eens weten hoe groot het verschil was tussen deze auto's. Nou groot dus