Afgelopen vrijdag heb ik de velgjes van de Elise opgehaald, hiervan waren er 2 zichtbaar krom (1 voor en 1 achter), deze zijn beide gericht en daarna zijn ze alle 4 gestraald en gecoat. Tot zover ging het nog allemaal goed

De banden/velgen weer mee naar huis genomen en daar bleek het lood tegen m'n remklauwen aan te komen. Toen maar weer terug gegaan en daar zaten ze met de handen in haar, het kwam er op neer dat balanceren onmogelijk was, het lood kon nog wel op een andere plek maar dan moest de halve velg vol geplakt worden

Dit kon uiteraard niet de bedoeling zijn, ik ben toen maar weer huiswaarts gekeerd en heb meteen degene opgebeld die de velgen gericht heeft. Volgens hem zijn de 4 velgen netjes gericht en gecontroleerd nadat ze van de coater waren terug gekomen. Ik heb vrij veel vertrouwen in deze man, hij kwam ook erg kundig/eerlijk op me over dus ik zou graag het balanceren elders willen laten doen omdat ik er vanuit ga dat de richter z'n werk goed gedaan heeft.
Waar kan ik het beste heen gaan, wie heeft er goede ervaringen in of in de omgeving van Eindhoven.