Audi Modellen voor de volgende jaren
-
Audi Modellen voor de volgende jaren
2007 - Nieuwe A4
2008 - A3 flinke facelift, A3 cabrio, A4 avant, A5 cabrio, A6 facelift en de nieuwe Q5, TT-S
2009 - Nieuwe A1, A4 allroad, Nieuwe A7 coupe, Nieuwe A8, R8 spyder, TT-RS
2010 - Nieuwe A3, A5 sportback, Nieuwe A6, A7 cabrio, Nieuwe Q3
2011 - Nieuwe R4 coupe
2012 - Nieuwe Q1
2013 - Nieuwe Q7
2008 - A3 flinke facelift, A3 cabrio, A4 avant, A5 cabrio, A6 facelift en de nieuwe Q5, TT-S
2009 - Nieuwe A1, A4 allroad, Nieuwe A7 coupe, Nieuwe A8, R8 spyder, TT-RS
2010 - Nieuwe A3, A5 sportback, Nieuwe A6, A7 cabrio, Nieuwe Q3
2011 - Nieuwe R4 coupe
2012 - Nieuwe Q1
2013 - Nieuwe Q7
-
Rein schreef:Ik ben benieuwd naar die nieuwe A4/A4 avant!
IAA Frankfurt in september. En ik denk dat de nieuwe A4 er heel dik gaat uitzien.
Overigens knap dat Audi hun nieuwe modellen altijd zo lang stil kan houden, en uit het oog van de pers.
Maar op de IAA is hij in levende lijve te aanschouwen.
Fraaiste beurs om mee te maken. En ik zal er dit jaar zeer zeker ook weer heen gaan.
Ik las dat de stands van Mercedes meer dan 25 miljoen euro koste om te bouwen. Maar ook Volkswagen geeft een soortgelijk bedrag uit.
Niks is te gek. Roltrappen die aan een stuk nar de 4 verdieping gaan in een hal, of spiegels met watervallen erlangs en ingebouwde lichtshow's.
Complete trapeze-acts die iedere 2 uur opgevoerd worden.
Je kunt het zo gek niet verzinnen...
Kortom als je er nooit meer bent geweest de laatste 10 jaar, moet je er zeker eens heen gaan.
Mooiste spektakel op autogebied.
En integenstelling tot de waardeloze Auto-Rai, mag je hier werkelijk in ieder model zitten. Je kunt het zo gek niet verzinnen of ze zijn toegankelijk.
En als je die bewuste dag een vlot colbertje aantrekt, en niet met zakken folders gaat slepen als een tiener, dan zijn zelfs de Aston Martin's en Ferrari's toegankelijk zonder problemen.
Tevens sta je aan het einde van de dag stijf van de drank en de hapjes

So.....place to be........ IAA Frankfurt
- Joop
Zo gek is dat ook niet, de auto's worden iedere keer slechts marginaal gewijzigd dus dat valt ook nauwelijks opRebel schreef:Rein schreef:Ik ben benieuwd naar die nieuwe A4/A4 avant!
IAA Frankfurt in september. En ik denk dat de nieuwe A4 er heel dik gaat uitzien.
Overigens knap dat Audi hun nieuwe modellen altijd zo lang stil kan houden, en uit het oog van de pers.
...

Even serieus, Audi's zien blijven er gewoon goed uitzien ook al gaat het desbetreffende modeljaar al jaren mee. Maar zet een huidige A4 naast de laatste Audi 80 en je zult nog heel veel overeenkomsten zien. Iets wat je bijvoorbeeld bij BMW en Mercedes niet zien. Over BMW werd doorgaands altijd gesproken als behoudend merk met name qua vormgeving maar ik denk dat dit een paar Beierse plaatsen verderop nu het geval is namelijk in Ingolstadt.
Neemt niet weg dat Audi voor mij nog BMW en Porsche nog wel een van mijn favouriete merken blijft.
- RVV
Uit het zicht houden van de pers is geen kunst hoor. Heeft alles met strategie te maken. Audi laat test auto's met een oude koets rijden. Of zo zwaar in de camoflage dat het model niet herkenbaar is. Dat kan bv bmw ook doen maar die bewerkt zijn doelgroep heel anders maakt ze nieuwsgierig. audi rijders zijn veel behoudener die zitten niet zo op nieuwe modellen te wachten . Dus waarom die doelgroep onrustig maken?
-
- cooldragon
-
http://www.auto-motor-und-sport.de/foto ... xt_index=0
Nieuwe A3 , A3 Sportsback scoops.
Ziet er goed uit.
Nieuwe A3 , A3 Sportsback scoops.
Ziet er goed uit.
- RVV