Samen leven

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Samen leven

Bericht door Dennis Cavallino » 27 feb 2006, 18:43

Vanmiddag moesten we even weg. Kom bij de auto: helemaal vergrendeld en met geen mogelijkheid open te krijgen met de sleutel.

Grmbl dacht ik, dat is natuurlijk een dode accu. En ik zag mijn lichtschakelaar aan staan :cry: , zoiets gebeurt me echt nooit, zeker niet omdat de auto waarschuwt voor het uitstappen...

Motorkap zat dicht, kofferbak zat dicht. Marijke was zo slim om de rechter portier te openen, want die gaat nooit echt uit zichzelf dicht op de vergrendeling. En verdomd. Die opende, dus motorkap open. Deuren kreeg ik ook van binnenuit niet open!

Toen de eerste de beste auto aangehouden.. een dikke E46 M3! Altijd goed :lol:
Die jongen stelde zich netjes voor, had zowaar ongebruikte startkabels bij zich en even aangesloten op de + (zit geen accu voorin de auto) en de motor als min. Vanaf de rechter kant gestart.

Die jongen had een mooie opmerkingen: Ja, we horen elkaar te helpen als we samen leven.
Klonk best filosofisch en hij doelde denk ik een beetje op het feit dat hij donker getind was en ik blank ofzo.

Hij zei ook: het is dat je een BMW hebt, anders was ik doorgereden :lol:
Toen keek ie onder de kap. 'Zo een 3 en halve liter!'

Even vriendelijke bedankt voor de spontane hulp en toen kon ik via de rechter kant klauteren naar de bestuurders kant. Na een kleine honderd meter konden de deuren pas weer open.

De auto is nu dus volledig gereset. Klinkt misschien gek, maar Marijke en ik hadden het gevoel dat de auto anders, vooral soepeler, reed. Kan dat??

Knot

Bericht door Knot » 27 feb 2006, 19:48

Netjes dat ie jullie even wilde helpen zeg.

Na een reset rijdt ie altijd beter, dan zijn de omgevallen bitjes weer wakker ;)

Ik heb ook ooit zo'n actie gehad, maar toen kreeg ik hulp met de melding "Het is dat je geen.... anders had ik je niet geholpen".

M@rcel

Bericht door M@rcel » 27 feb 2006, 21:53

Dus die 535 wordt vanavond door z'n matties opgehaald. 8)

Knot

Bericht door Knot » 27 feb 2006, 21:55

Ik mis de knipoog ;)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 feb 2006, 10:18

@Marcel: die jongen zag er in casual kleding netter uit dan jij met stropdas! 8)

Type: stervoetballer, zeg maar . Of succesvol marketing/voetbal/artiesten manager. Zoiets.

Hele aardige vent. Maar ik vond zijn uitspraak wel opvallend, omdat ik helemaal geen gevoel had van: hoe komt zo iemand aan zo'n auto.
Komt misschien omdat we veel mensen kennen met een M3, of er 1 gehad hebben.

We waren in ieder geval erg blij dat we met dit soort aardige mensen samen leven inderdaad, dankzij zijn behulpzaamheid konden we toch nog op tijd op onze afspraak komen.

Plaats reactie