Parijs voorbereidingen

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 20 mei 2007, 20:45

Dames :wink: , Heren,

kan iemand mij even wat tijdstippen doorgeven...waar en hoe laat vertrekken we vrijdag ?....wanneer is de eigenlijke tunnelrun (saturday at night ? ).....en maandag terug (hoe laat?)...ik moet namelijk nog het eea. afzeggen/verschuiven/uitnodigen...

Thx !

Tom

Bericht door Tom » 20 mei 2007, 21:05

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Wacht ook nog op een mailtje terug van Janny over het hotel.. wil ik het liefst morgen regelen namelijk.

Elmar

Bericht door Elmar » 20 mei 2007, 21:31

Cor zijn dochter Patty heeft vrijdag nog een examen, die om 15.30 uur is afgelopen. Denk dat er omstreeks 4 uur vanuit Vianen vertrokken wordt.

Corvette

Bericht door Corvette » 20 mei 2007, 22:19

Beste Parijs runners,

ik stel voor dat we vrijdag ergens tussen 16.00 en 17.00 vertrekken vanuit Hagestein ( Vianen ) en dat we onderweg ergens afspreken waar de rest kan aansluiten.

Vanuit Hagestein wordt het dan :

Cor en Janny.................Z06.... + hotel

Elmar en Doritha...........Viper... + hotel

Thom, Patty en Jacky....S600.... + hotel

Harry en An..................Viper... + hotel

Patrick en Nandor..........M5...... + hotel

Hans en Bram...............Z06......+ hotel zullen later aansluiten....waarschijnlijk ergens op de A16 >>> E19 / A1.... dus ergens ten zuiden van Breda.

Van een aantal mensen weet ik niet wat ze doen en/of wat ze inmiddels hebben geregeld.
Dat zijn dan.......Tomaz.......Eric......Peter......Dennis en Tom. Dus mannen wat doen jullie :?: :?: :?:
Van Peter weet ik dat hij alleen voor de run op en neer gaat en dat doen wellicht nog een paar van ons.
Van Dennis heb ik gehoord dat hij er een lang weekend van maakt en dat hij waarschijnlijk al eerder in Parijs is dan de groep.

Het Hotel is Mercure Parijs Gobelins ( details >>> Google )

Laten we met elkaar kontakt opnemen of mailen over de laatste details
Ik zal jullie een PB sturen i.v.m. de hotelreservering.

Vr. Gr.

Corvette

Oh ja Patrick ......... de run is op zaterdagavond en niet op zondagmorgen, maar de details ontvangen we nog van Peter.........hij heeft ook nog geen details op dit moment.

P.S. ik denk dat we om een uur of acht wel aan de wijn kunnen zitten op een terrasje in Parijs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 20 mei 2007, 22:49

Yo Cor,

Hans en Nandor zijn net weggereden hier na een super weekend in Luxemburg.

Vrijdag 17.00 uur is niet haalbaar voor ons, wij zaten te denken aan 19.00 uur bij jou...

Tomaz

Bericht door Tomaz » 20 mei 2007, 23:08

Ik weet nog niet zeker of ik meega. Dat hangt een beetje af van de deelname van mijn co-rijdster.

Als we gaan is dat alleen voor de run zelf. Dus op en neer naar Parijs in 1 nacht. :D Het idee is dan ook om ergens bij Breda (Hazeldonk weer?) bij de optocht aan te sluiten om vanuit daar mee te rijden naar Parijs met de groep NL´ers die op zaterdag vertrekken.

Tom

Bericht door Tom » 20 mei 2007, 23:44

Samenvoegen van topic lukt niet dus dit bericht van Cor moet er nog ff bij.
Cor Dame schreef:Ha die Brambo,

jou voorstel om pas om 19.00 weg te gaan is misschien nog wel beter i.v.m. de avondspits, dus ga er vanuit dat de rest dat ook goed vind.
Laten we de reacties en/of voorstellen van de anderen afwachten.

Oh ja Bram.........dan wordt dat wijntje pas om een uur of 10. :mrgreen:

Heb je een leuk weekend gehad of was het boooooooooooring :mrgreen:

Ik heb gehoord dat jullie zo'n ouwe wijven ritje gingen doen in de bergen of zo met een stelletje van die Japanse gebakkies. Dat geeft niet hoor dat doen wel meer mensen ( van 65+ ) en dat geeft helemaal niets. :mrgreen: Zo hebben we toch allemaal ons ding. :lol: Ik bedoel de 1 gaat cruisen en de ander gaat racen ( vandaag Assen vrij rijden Vijverberg trofee) 8)

Vr. Gr.

Corvette

P.S. Nou ben ik je bijna vergeten te vertellen wat ik heb meegemaakt dit weekend :shock: 8) :lol: :!: :roll: :shock: :D 8) :lol: :roll: :!:

Zaterdag ben ik bij Harry geweest en heb ik samen met zijn vaste crew een zeilwedstrijd mogen meemaken met een 50 stuks botters.
Nou moet je weten dat ik van mijn leven nog geen meter heb gezeild.
Wel heb ik vanaf mijn geboorte op het water gezeten door mijn vader, die was n.l. schipper op een diepzuiger en heeft zo'n 50 jaar in de baggerwereld gezeten en ik zelf ook een tijdje. Dus op het water is mij en Janny niet vreemd, maar dat je je helemaal de klere moet werken...........ja dat had ik niet verwacht.
Als je er vanuit gaat dat het een lekker dagje varen wordt met drankje, zonnetje, beetje ouwehoeren en lekker hangen...........ja dan kom je bedrogen uit. De hele reis loop je als een debiel over dat dek te sporten en aan touwen te rukken en dan ook nog op commando van ene Harry :twisted: :evil: :twisted: Er waren momenten bij dat ik hem over boord wilde pleuren, want hij bleef maar switchen. Beetje vieren .....beet halen...beetje zus ...beetje zo... :twisted: :evil: :twisted: maar ja je bent te gast he en dan gedraag je je maar :mrgreen:
Die Harry is zo sluw als een vos en weet als geen ander om vanaf de laatste startplaats naar de 1e plaats te racen. Harry kreeg n.l. een handicap omdat hij de dag ervoor ook 1e was geworden en dus achteraan moest starten. Kortom we hadden de dag van ons leven, omdat er voor mij een hele andere wereld openging met spanning en sensatie en strijd en een enorme kick als je het het met z'n allen hebt geklaard. Het is n.l. 100% teamwork en timing.
Super dag met geweldige mensen aan boord. Na afloop nog samen bij de prijsuitreiking de schitterende 1e prijs in ontvangst mogen nemen en later lekker nog wat gegeten en gedronken. Dit vergeet ik nooit meer.
Harry bedankt :!:

Tom

Bericht door Tom » 20 mei 2007, 23:48

Ik heb even wat berichten uit kalender forum hierheen gehaald.... dit omdat de engelse organisatie de datum niet openbaar wil hebben..... graag hier verder dus :)

Morgen ga ik het hotel regelen, zal even kijken of dat in hetzelfde hotel kan als jullie, is wel zo gezellig. Ik rijd niet mee omdat ik vrijdagavond nog dingen heb staan waar ik niet onderuit kan, dus het zal zaterdag worden dat ik vertrek.

Ik blijf denk ik t/m maandag.
Er gaat nog een maat van mij mee dus bespreek morgen ff details met hem, maar komt wel goed :)
Heb er echt zin in!

Corvette

Bericht door Corvette » 20 mei 2007, 23:55

Ha Tom,

heb je alle mobiele nummers van ons :?:

Zo niet ....laat het ff weten.

Vr. Gr.

Corvette

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 20 mei 2007, 23:55

Cor,

Believe me, ik heb nog nooit zo idioot hard lopen bulderen met dat apparaat. Kolere man, wat ging het hard :shock: Echt een fantastisch weekend, super geregeld en alles is prima verlopen. In de dorpjes gewoon netjes 40/50 per uur, daar buiten mja, echt veel te hard 8)

Regelmatig blauwe steekvlammen van een halve meter uit mijn auto, Hans moest daardoor soms z'n voorruit schoon poetsen :mrgreen:

De Z06 van Hans deed het overigens prima op de B wegen daar, ik had verwacht hem wel te kunnen lossen vanwege de vele bochten en het soms slechte asfalt, maar dat bleek een illusie :wink:

Zit nog vol adrenaline 8)

Corvette

Bericht door Corvette » 20 mei 2007, 23:58

Prachtig Bram

Dat zijn de weekends :mrgreen:

Gr.

Corvette

Tom

Bericht door Tom » 21 mei 2007, 00:02

Ja de nummers heb ik.

Cor andere vraag..
las dat er parkeerplaatsen bij het hotel zitten maar dat het er niet echt veel zijn... gaan jullie ervan uit dat er voldoende plek is of is er in de buurt een goede parkeergarage? Of kun je bij dat hotel een parkeerplaats erbij boeken?

Ik ga m'n auto niet in parijs op straat neer zetten.. wel gezien hoe dat gaat daar in parijs... ik betaal liever een paar tientjes dat ik zeker ben dat ie netjes in een normaal parkeervak staat...

Shakes

Bericht door Shakes » 21 mei 2007, 00:05

Was weer niet verkeerd. Heb er zin in!

Tussendoor nog een beetje werken deze week :)

Cor, als Patty er niet uitkomt even een belletje. Zal ik kijken wat ik kan doen hehehe

N.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 mei 2007, 00:22

Cor, weekend in luxemburg was niks.

Allemaal subaru`s die in de weg reden.

Gelukkig hebben we volgende week dat probleeem niet.

Grtz,Hanz06

Wel weer nieuwe vriend(in)en gemaakt

Corvette

Bericht door Corvette » 21 mei 2007, 00:37

Hans,

ik had toch al tegen je gezegd dat als die gebakkies gaan toeren je dan makkelijk een uurtje later kan vertrekken. :mrgreen:

Rijden die prutsers je ook niet in de weg.....ik ken dat wel....is net een soort file rijden met die jongens...gas...remmen...gas...remmen...gas...remmen :mrgreen:

Vr. Gr.

Corvette

P.S. Ik heb ook nieuwe mensen leren kennen afgelopen zaterdag bij Harry aan boord. Geweldig.
Laatst gewijzigd door Corvette op 21 mei 2007, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 21 mei 2007, 00:45

Prachtig verhaal over die boot :lol:

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 21 mei 2007, 21:49

Dames :lol: , Heren,

moet mij helaas tot zaterdag en zondag beperken....maar dat mag de pret niet drukken....ik zie jullie in Parijs ruim op tijd voor een burnout op de Champs Elysee :mrgreen:

@Nandor: mijn kamer is van vrijdag op zaterdag vrij, dus je kan een francaise meeslepen..... :mrgreen:

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 21 mei 2007, 21:49

(dubbel)

Tomaz

Bericht door Tomaz » 22 mei 2007, 13:53

Hey Cor, ik heb je geprobeerd te bellen op je 06!

Zal het vanavond nog eens proberen. :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 22 mei 2007, 15:24

Cor Dame schreef:
Dat zijn dan.......Tomaz.......Eric......Peter......Dennis en Tom. Dus mannen wat doen jullie :?: :?: :?:
Van Peter weet ik dat hij alleen voor de run op en neer gaat en dat doen wellicht nog een paar van ons.
Van Dennis heb ik gehoord dat hij er een lang weekend van maakt en dat hij waarschijnlijk al eerder in Parijs is dan de groep.
@Cor: Helaas zijn onze plannen gewijzigd ivm gezondheid van mijn pa. We gaan wel een lang weekend weg, maar nu naar Drenthe, hopelijk met mijn ouders erbij. Heb daar een huisje gehuurd. Ook leuk, maar was liever naar Parijs gegaan natuurlijk. Weekendje Parijs komt wel weer een keer.

Corvette

Bericht door Corvette » 22 mei 2007, 23:35

Dennis Parijs zal er altijd zijn. :)

Je familie is nu veel belangrijker.

Je pa veel gezondheid toegewenst.

Fijn weekend met de familie.

Vriendelijke groet

Corvette

Sander S.

Bericht door Sander S. » 23 mei 2007, 00:03

Aan iedereen die naar Parijs gaat.

Alvast heel veel plezier gewenst!
Mooie plaatjes schieten en veillig thuiskomen.

Tomaz

Bericht door Tomaz » 24 mei 2007, 00:32

Heeft iemand van de NL-Tunnelrunners toevallig de eerste meeting-point op een google-map staan? Is voor mij wat makkelijker om de route te plannen.

Tom

Bericht door Tom » 24 mei 2007, 00:49

Ik er toevallig net mee bezig, om even een overzichtje te maken.. snap er ook de ballen van, die omschrijving is wel erg vaag.

Peter,
Kun je anders even een document maken met alle belangrijke informatie?
- Deelnemerslijst van PistonHeads
- Deelnemerslijst van DF (naam/nick, auto, telefoonnummer)
- Locatie eerste meetingpoint (met adres zodat het in TomTom is in te geven?)
- Regels/must know

Er staat hier drie topics over Parijs verdeeld over twee forums, ik heb nog een aantal mailtjes met losse aanvullingen, etc..even een duidelijk overzicht zou dus welkom zijn.
Dan kan ik 1 ding uitprinten en dan weet ik zeker dat ik alles bij me heb :)

Tomaz

Bericht door Tomaz » 24 mei 2007, 01:02

Goed idee van Tom.

Eerste meeting-point, zie link & kaartje. Als iemand kan bevestigen dat zij ook die plek gevonden hebben ben ik tevreden.

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q= ... iwloc=addr

[img:642:400]http://img527.imageshack.us/img527/7896/afrit11my4.jpg[/img]

Die informatie als deelnemerslijsten e.d. kunnen we denk ik het beste in een e-mail met kaartjes naar de tunnelrunners sturen. D-F/restricted is in de praktijk namelijk niet erg restricted getuige de laatste cannonballrun. :?

Gesloten