BBVW schreef:HANZ06 schreef:Moet je maar niet rechts in halen.
Anders had hij je misschien nog wel gematst.
Grtz,Hanz06
Goed punt Hans, ik denk dat je gelijk hebt.
Zeker goed punt.....
Ik werd laatst van de snelweg gehaald door een C klasse Combi met alle toeters en bellen op de wagen. Ik baal er nog van dat ik hem niet zag aankomen, ik dacht namelijk dat die lampen nog steeds van een oude Vectra waren die ik enige tijd geleden met minimaal snelheidsverschil in had gehaald. Je ziet alleen maar 2 groene lichtpuntjes met een rolgordijn voor de achterruit en aut. dimmende spiegels.
Maargoed....ineens zag ik ze op de gebruikelijke manier aandringen, ik liet ze voorbij en moest ze de snelweg af volgen.
Shitzooi dacht ik nog, m'n baas moest ik om 22:00 uur van Schiphol (Sheraton) halen, ik ik stond 10 minuten voor 10 dus met een stel agenten onderaan de afslag Leiderdorp.
Stapte gelijk uit, gaf gewoon toe dat ik te hard had gereden, maar dat ik een uitzondering had gemaakt ivm mijn werkzaamheden. 8)
Agent begreep mijn probleem, vroeg snel naar mijn rijbewijs...schreef iets op, zei nog....kijk maar uit...je zit in de gevarenzone om je rijbewijs kwijt te raken....en liet me na een vriendelijke groet weer verder gaan. Duurde in totaal nog geen 5 minuten voordat ik weer 150 verder kon gaan.
Gasten selecteren gewoon op je manier van rijden en communiceren. Offensief-tolerant rijgedrag is the magic word