Cannonballrun 2007 het verslag

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Gesloten
RVV

Cannonballrun 2007 het verslag

Bericht door RVV » 23 apr 2007, 00:51

Eindelijk de dag der dagen was aangebroken, 22 april 2007, het zou het hoogtepunt van het jaar moeten worden, maar bijna werd het een dieptepunt, nee wacht...toch nog een hoogtepunt.. gelukkig maar..

's ochtends om 7.40 Sander opgehaald, lekker binnendoor weggetje naar de winkel gegaan om een zooitje pijnstillers te halen, want ik loop het hele weekend al rond met een ontsteking in mijn kaak :? Daarna Martijn opgepikt in Gru'n en richting die heimatt, via Stadskanaal bij Haren de grens over. We reden vrij rustig niet harder dan 160/170 en waren vrij vlot op de meetplek. Eerst even een broodje en een bak koffie gepakt en lekker relaxed gaan zitten wachten op het mooie spul.

Maar tot mijn geringe schrik stond er om 9.10 een groene Mercedes politieauto voor de winkel van de pomp. Karl Heinz, keek net iets te belangstellend naar de kentekenplaat van de M3 en ik had er al een minder gevoel over. Karl Heinz en Dieter reden weer weg en ik was weer wat gerustgesteld, afgetaaid voordat de meute binnen zou komen. ppphfff.

Maar tegen 9.40 toen we naar buiten liepen viel Martijn gelijk op dat er een Opel Cobra11 Omega langs reed, hij draaide de auto met de neus naar de pomp en stonden overduidelijk te posten. Toen wist ik al gelijk dat van het oorspronkelijke plan niks terecht zou komen. Met een aantal mensen besloten we gelijk al om de run per direct af te blazen. Dit zou zinloos worden. Ondertussen druppelden de DF'ers langzaam binnen, en bij iedere DF'er leek er wel een nieuwe Karl Heinz en Dieter aan vast te groeien. Op een gegeven moment kwamen ook motorHeinzen binnen En nog meer blauwe Karl Heinzen en Dieters. Het was net een of andere kloonmachine waar er steeds meer uitgepoept werden.

We werden aangesproken door de linkerhand van opper Karl Heinz, die ons (als groep) ter verantwoording riep, ze vroegen eerst naar de organisator maar die was natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen, tegen eind november komt ie trouwens weer met de boot uit Spanje met een zooi nieuwe zwarte pieten, kunnen we die de schuld geven :wink: Linkerhand van opper Karl Heinz was duidelijk niet gecharmeerd van een zooitje hollanders, Belgen en andere auslanders die hem paalde om deze zondagmiddag oppas te moeten spelen. We schoven onze beste troefkaart naar voren in de vorm van de joker, ookwel genaamd Dexter. Dexter die de pech heeft of in ons geval het geluk dat ie feilloos Karl Heinz taal spreekt, heeft al zijn charmes in de srtijd gegooid om de honden van Karl Heinz aangelijnd te houden. Ferme taal, op het niveau van Ausweis bitte en BEFEHL IST BEFEHL kwamen uit de mond van de linkerhand van opper Karl Heinz, De eerste die een scheet zou laten zou worden afgevoerd naar de Abu Ghraib gevangenis in die heimatt. Tenminste zoiets begreep ik eruit. De jas ging open van de linkerhand van opper Karl Heinz en hele lijsten, kaarten kwamen te voorschijn. Naam toenaam, GPS punten, de hele rimram was doorgespeeld.

Ja hoor, we hebben een mol op Driving Fun, iemand die niet wars is van Stasi praktijken en alles in het werk heeft gesteld om het plezier van een 100 tal petrolheads te vergallen. Zijn opa was vast en zeker NSB'er, want zoiets blijft gewoon in het bloed zitten. Mijn god wat een kleinzielig persoontje moet je zijn om zoiets laags te moeten uithalen denk ik dan, de snitch leest dit dus ik zal je bij deze gelijk even uit de droom helpen. Wat een voor jou ultiem wrok plannetje moest worden is volledig mislukt, maar daar kom ik in de loop van het verslag op terug.

Anyway opper Karl Heinz kwam naar voren, hij had speciaal voor deze dag al zijn sterren op de schouders gespeld, want een echte Duitser laat wel even zien wie de baas is natuurlijk. Zero tolerance op zijn Duits en dat is wel ff anders dan bij ons natuurlijk.

De boodschap was heel duidelijk, we waren vrij om ons te bewegen op de parkplatz, maar alles wat naar racen riekte werd automatisch binnen 5 seconden vernietigd. We mochten zelfs de snelweg op, en binnen de regels van de Duitse verkeerswet wilde en konde ze ook ons niks maken, dus 300 km/h ? Keine probleme. Heerlijk toch dat Duitsland.

Iedereen was duidelijk gewaarschuwd en als een stelletje gemuilkorfde honden dropen we af richting de auto's, dan maar een Macboy fapmeeting er van maken. En ineens BRRRBRRRBRRRR The Bird is in the sky, the Bird is in the sky, verduld het werd nog een spannend kwaai jongensverhaal. Ondertussen had onze joker een uitgebreid en verlichtend gesprek gehad met de Karl Heinzen en Dieters. Alle auto's werden bij het verlaten van de parking op de foto gezet, naam genoteerd, kenteken alles. Waarom ik nou weer de dans ben ontsprongen snap ik nog steeds niet ????

Dexter sprak iedereen toe, (he's a leader) en legde nog eens duidelijk de spelregels uit, sommige dropen af en anderen gingen fappen. Iedereen bleef een beetje schuchter om zich heen kijken, wie durfde wie ging er voor..

En ineens, ineens stond onze eigen Wodan op, onverschrokken als een echte krijgsman stapte hij naar zijn lage brute ros. Zij haren wapperde stoer in de wind.....(fffffrp terugspoelen..) zijn staart wapperde stoer in de wind.. en daar ging hij, kreeg er bijna een brok in de keel van, zoveel heroriek, zoveel heldhaftigheid, zou hij de eerste controle post overleven was de grote vraag, toevallig had ik gisteren de TV serie Over There gezien, waar Amerikanen in Irak zitten, en bij een checkpoint hun M4’en leegschieten op naderende Irakezen.. Damn dat zou onze Elmar toch niet overkomen? Maar alles ging goed. Onder politiebegeleiding en door een joelende menigte, werd Elmar uitgezwaaid. Het eerste schaap was over de dam en toen hij terugkwam had ie zowaar een smile op zijn kop. Hij kwam hij zag en hij overwon.

De plaatselijke Hart van Duitsland TV reporter was ook ingelicht en legde al het moois op de gevoelige film vast. We waren ineens allemaal de beroemdste mensen van heel de parkplatz.
Langzamerhand werden de motoren gestart en als individu mocht iedereen rijden.
Ondertussen was de toch wel gespannen sfeer afgezakt tot een gemoedelijke sfeer en het werd zelfs erg gezellig nadat alle tranen waren opgedroogd. De politie bleef alom aanwezig, maar ze hadden eigenlijk niet zoveel werk. Iedereen gedroeg zich erg netjes en geen papiertje werd op de grond gegooid. De dag verstreek en ondertussen durfden meerdere mensen zelf te rijden, de een met wat meer reserve dan de ander. Maar uiteindelijk KON iedereen legitiem aan zijn trekken komen. 300 plus ging links en rechts over de parking en de politie leek het allemaal wel leuk te vinden, oke ze baalde wel een beetje, maar dit was ook wel weer leuk, want zoiets hadden ze naar hun eigen zeggen ook niet eerder meegemaakt. Uiteindelijk ging alles heel relaxed het is een fantastische dag geworden. Heel veel sfeer, prachtige auto’s relaxte mensen en heel veel lol, onze snitch heeft er uiteindelijk niet veel lol van gehad. Langzamerhand dunde de collectie Karl Heinzen ook uit en uiteindelijk bleef 4 sterren opper Karl Heinz met zijn secretaresse achter. Dexter liep naar hem toe en na een open gesprek werden we overladen met complimenten. Dus voor alle aanwezigen, we hebben allemaal een wit voetje gehaald bij opper Karl Heinz. Voor wat het waard is natuurlijk, maar in het begin van de dag zag het er toch minder rooskleurig uit. We hebben niet de auto’s onderling kunnen vergelijken, maar het plezier was er niet minder om. Volgend jaar zijn we weer van harte welkom, serieus, de snitch hoeft dan niet meer zijn best te doen want we nemen zelf wel even contact op met opper Karl Heinz de visite kaartjes zijn ondertussen uitgewisseld.

Mijn hoogtepunt van de dag was de enerverende rit mee in de Corvette van Hans, wat een geweld wat een power, daarna voelt de M3 gewoon langzaam. Slik. Dieptepunt van de dag was die stupide Klaus die zijn knaken VW Caddy gewoon pal achter mijn auto zet op het moment dat ik een half metertje naar achter wil steken om de draaicirkel te pakken. Een doffe 'boeff' was het gevolg, zelfs mijn parking distance controle was niet snel genoeg. Een lichte maar toch ergelijke schade was het gevolg, Die klote Klaus wilden we er ook helemaal niet bij hebben. Grrrr. Toen ik weer terugkwam op de parking was de vogel ook al snel gevlogen. Zal toch een een spuitschade zijn van een paar honderd euro. Sick nouja ik wil het ook weer snel vergeten de mooie dag maakt zoveel goed dat dit er ook nog wel bijkan.

Ik wil alle DF’ers die deze dag aanwezig zijn geweest hartelijk danken namens het feestcomité, zo'n voorbeeldig gedrag zie je alleen nog maar bij de Franciscanen in het klooster. Er is niet 1 bekeuring uitgedeeld en ze hadden er misschien wel tientallen kunnen uitschrijven. Ze hebben gelukkig geen Koos Spee als baas.
Een prachtige dag met heel veel lol en plezier, nieuwe kennis en nieuwe ervaringen opgedaan.
Hulde!

Wat er in de toekomst nog gaat gebeuren, deze groep kun je er altijd bij hebben.

Nu ga ik even BBQ’en.

Voor alle reacties

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... highlight=

Gesloten