Advies gevraagd mbt Brian James trailer
-
OnlineMark 320iS
Advies gevraagd mbt Brian James trailer
Ik ben mij met de komst van de X3 alvast aan het orienteren op een auto ambulance en ik kwam deze Brian James tegen in Duitsland. Lijkt mij wel een mooi ding, vooral omdat ie zo laag is. Lijkt me wel goed geprijsd. Hij is alleen wel kort. Wat vinden de kenners hier ervan?
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 1-276-1891
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 1-276-1891
- Paskal
- Auto: meerdere
Re: Advies gevraagd mbt Brian James trailer
Bakmaat vind ik met 360 cm wat aan de korte kant mocht je eens wat groters mee willen nemen. Hieronder ter beeldvorming een fotootje van mijn ex-535 op mijn ambu met een baklengte van 400 cm.
Daarnaast vind ik 3.300€ nog wel serieus geld voor een 15 jaar oude BJ. Mijn advies: koop iets goeds want dan kun je er vele jaren plezier van hebben. Ik heb mijn kantelbare Eduard inmiddels 15 jaar en hij functioneert nog steeds probleemloos waarbij het wel scheelt dat hij altijd binnen of overdekt staat.
Ik zou liever iets meer geld uitgeven aan een nieuwe Anssems zoals Fabian heeft dan aan die Duitse BJ.
Daarnaast vind ik 3.300€ nog wel serieus geld voor een 15 jaar oude BJ. Mijn advies: koop iets goeds want dan kun je er vele jaren plezier van hebben. Ik heb mijn kantelbare Eduard inmiddels 15 jaar en hij functioneert nog steeds probleemloos waarbij het wel scheelt dat hij altijd binnen of overdekt staat.
Ik zou liever iets meer geld uitgeven aan een nieuwe Anssems zoals Fabian heeft dan aan die Duitse BJ.
Laatst gewijzigd door Paskal op 08 apr 2025, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineMark 320iS
Thanks! Die Anssems vind ik ook erg mooi, maar de binnenmaat is met 188cm erg smal. Mijn auto is op de vooras al circa 185cm breed . Dus dat is heel erg jammer. En een Anssems MSX is weer vrij hoog volgens mij.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Wellicht een te goedkope optie, maar ik vind de Temared Carkeeper een erg mooie kar voor het geld. Wielen buiten de bak is in theorie stabieler, maar je zit met rijden constant in de spiegels te kijken omdat je toch wel breder bent dan de auto.
Ik heb ook een aantal keer een Proline Silverstone 450 meegehad. Echt een topkar qua stabiliteit. Ik wil straks zelf ook een keer een kar maar 400cm is lang zat.
Ik heb ook een aantal keer een Proline Silverstone 450 meegehad. Echt een topkar qua stabiliteit. Ik wil straks zelf ook een keer een kar maar 400cm is lang zat.
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Vind het persoonlijk een hoop geld voor een aanhanger uit 2010. Heb vorig jaar een 4 jaar jonge Anssems voor dit geld gehaald (was een BTW aanhanger), ook nog een stuk zwaarder uitgevoerd. Misschien niet helemaal een terechte vergelijking maar zo heel veel maakt het kwalitatief ook weer niet uit.
- Luco
Het is maar net wat je moet vervoeren.
4 meter is lang genoeg voor een kleine hatch.
Maar voor de seat en een bandenkar was 6 meter krap
4 meter is lang genoeg voor een kleine hatch.
Maar voor de seat en een bandenkar was 6 meter krap
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
6 meter is echt overdreven lang voor alleen een auto. Op een 4m kar kun je alles t/m formaat 5 serie wel meenemen. Tis natuurlijk maar net wat je wil laden. Zo'n bandenkar is funest voor het laden omdat je dan ook geen oversteek meer kunt hebben boven de dissel.
- Bjeffindividual
- Auto: F90 M5 comp. / E46 WTCC rep
Ik ben van de anssems eco2000 naar een Bryan James gegaan. Ik ervaar juist kwalitatief een behoorlijk verschil. Die Brian James lijkt onverwoestbaar ook bij lomp gebruik. De anssems was ik al wat voorzichtig bij oprijden van hoge stoepranden.Eeuwe schreef: ↑08 apr 2025, 15:37 Vind het persoonlijk een hoop geld voor een aanhanger uit 2010. Heb vorig jaar een 4 jaar jonge Anssems voor dit geld gehaald (was een BTW aanhanger), ook nog een stuk zwaarder uitgevoerd. Misschien niet helemaal een terechte vergelijking maar zo heel veel maakt het kwalitatief ook weer niet uit.
Ik zou als ik jou was een vrije kale Bryan James zoeken maar wel nieuw. Ze schrijven haast niets af dus mocht je er afstand van gaan doen dan ben je hem snel kwijt. Je hebt ze in verschillende lengtes. Ik heb de 450cm;
-
OnlineMark 320iS
Dankjewel voor de tips allemaal. Ik was echt in de veronderstelling dat de BJT in Duitsland naar verhouding heel goedkoop was… zo zie je maar weer.
-
Onlinejos_br
Die BJ in DE is inderdaad niet duur, je vindt ze verder al nauwelijks te koop. Ik heb de kantelbare BJ, die wordt erg goed gebruikt en lijkt inderdaad onverwoestbaar. Staat altijd buiten, ziet er bepaald niet nieuw meer uit, maar is en blijft erg goed functioneren. Bij mij is de binnenmaat 1,93, die is tegenwoordig al krap, wil hem dan ook breder maken.Mark 320iS schreef: ↑09 apr 2025, 10:51 Dankjewel voor de tips allemaal. Ik was echt in de veronderstelling dat de BJT in Duitsland naar verhouding heel goedkoop was… zo zie je maar weer.
Jos.
- Djessey
Hier ook een BJT, zou hem nieuw halen, als je hem kan wegschrijven op de zaak helemaal mooi. Blijven erg waardevast en heerlijk in gebruik.
-
OnlineMark 320iS
Helaas geen eigen zaak, maar gewoon in loondienst. Die waardevastheid is volgens mij ook relatief, deze hierboven kost de helft van een nieuwe en jullie vinden hem bijna allemaal te duur.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Bjeffindividual
- Auto: F90 M5 comp. / E46 WTCC rep
Helaas dan geen btw voordeel. De bruto prijzen (als je geen of weinig accessoires kiest) vallen best mee.Mark 320iS schreef: ↑12 apr 2025, 09:45 Helaas geen eigen zaak, maar gewoon in loondienst. Die waardevastheid is volgens mij ook relatief, deze hierboven kost de helft van een nieuwe en jullie vinden hem bijna allemaal te duur.
https://www.brianjamestrailers.co.uk/up ... 022-nl.pdf
Ik vind een Engels omgekatte trailer van 15 jaar oud voor 3.300 best stevig geld. Je koopt voor 4.000,- een hele knappe nieuw.
Zelf weten :d
-
- Auto: BMW en Audi
Goedemorgen.
Ik heb nog een, voor de autosport zeer geschikte, ambulance te koop staan.
Is in zeer goede staat.
Mijn advertentie staat ook op deze site.
Ik kan nog wel wat zakken met de prijs.
Destijds heb ik hem nieuw gekocht. Ik doe hem weg aangezien ik nu een vrachtwagen heb waar hij in kan.
Als je wilt kan je mij appen voor meer info en kunnen wij onderhandelen over de prijs.
Met vriendelijke groeten,
Jan-Jaap van Dalen
0615088787
Ik heb nog een, voor de autosport zeer geschikte, ambulance te koop staan.
Is in zeer goede staat.
Mijn advertentie staat ook op deze site.
Ik kan nog wel wat zakken met de prijs.
Destijds heb ik hem nieuw gekocht. Ik doe hem weg aangezien ik nu een vrachtwagen heb waar hij in kan.
Als je wilt kan je mij appen voor meer info en kunnen wij onderhandelen over de prijs.
Met vriendelijke groeten,
Jan-Jaap van Dalen
0615088787
- Arthur
- Auto: Nr.51