Ik ben hem in duitsland gaan ophalen, het is een ex ringrental, dus heeft al een mooi leven achter de rug

Uiteraard kapot, start niet. Verder niet naar gekeken ter plekken, zorg voor later.
Fotos bij blackfish aan het begin van de inzet bij Nurblife

Later ging hij zo door het leven

Bij ophalen am ring

Er is al vanalles aan gedaan om hem rental proof te maken natuurlijk
- ST schroefset
- DS2500 remblokken rondom
- Autec wizzards met NS2R
- Wiechers rolkooi
- Spruitstuk zonder enorme kat, sportkat en uitlaat systeem
- Sport stuurtje
Ik heb de auto overgenomen zonder de stoelen en gordels.
Ik heb er wat andere plannen mee, vooral bezigheids therapie natuurlijk want met een twingo ben je nooit de snelste

Maar denk wel dat er op veel plekken wat te halen valt, kwa onderstel, remmen, en vooral gewicht.
Wat doen je dan als je zo een auto koop, juist kaal maken en beginnen naar je eigen zin te maken

Laskooi biesheuvel, gekozen voor een niet fia spec kooi, its just for fun voor mij. Gewicht speelt wel een rol, dus voor chromoly gekozen.

Oeps ernaa moet het natuurlijk gespoten worden, HELP!! wit? antreciet?? of toch auto kleur??

Eerst maar eens in de epoxy primer zetten,....ernaa kleur kiezen.

Toch maar voor de exterieur kleur van de auto gegaan

Dashboad ondertussen laten flocken

Kleine lithium accu gekocht, een vriend die handig is met zijn 3d printer een houder laten maken, ook weer flink wat kilo's bespaard.

Nog het twijfel of de airco werkt? en erin blijft, dus enkel voor de 3 achter ramen lexaan gekocht

Setje deurpanelen van de welbekende trackcardoorcards, geen knopjes voor spiegel, komen natuurlijk handbediende spiegels in van de basic twingo 1.2 met 0 opties

Toen was het tijd om eens te kijken waarom ie niet start, overal stroom, vonk, benzine, geen foutcodes, maar startmotor komt niet verder dan 1 klik.
Motor wou ik er toch uithalen om de driem en koppeling te wisselen en alle pakkingen/keeringen enz.
Je komt nog eens wat tegen dan

Weet nog niet wat ik ga doen, met deze motor verder of toch kijken voor een ander blokje?