https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... entimeter/
Ik voel me aangesproken.
waarom is dat ding dan 150kg zwaarder?RS-Ron schreef: ↑04 okt 2024, 13:08 Mijn vrouw wil wel wat kleiner dan de Enyaq, dus even gewacht op deze Skoda. Is een kwestie van smaak, maar ze wordt er nu niet meteen hebberig van, ik eigenlijk ook niet. Komt ook bij dat een 77kw versie ruim boven de 2000kg weegt, dacht ik ergens gelezen te hebben. Met de komende 25% korting op een EV voor de wegenbelasting is dat ook een dingetje om mee te nemen. Dan is een Cupra Born of Id3 met 77 accu en 1865 kilo misschien net wat aantrekkelijker. Ze vind de Id3 een beetje oudbollig, maar die is wel wat leuker te maken.
Vind het best aan te gluren in vergelijk met de Elroq.
Gr Ron
Poeh, ik vind het nogal een aanslag op je beoordelingsvermogenRS-Ron schreef: ↑04 okt 2024, 13:08 Mijn vrouw wil wel wat kleiner dan de Enyaq, dus even gewacht op deze Skoda. Is een kwestie van smaak, maar ze wordt er nu niet meteen hebberig van, ik eigenlijk ook niet. Ze vind de Id3 een beetje oudbollig, maar die is wel wat leuker te maken.
Gr Ron
Maar is een R5 niet iets dan? Weliswaar 52kw maar wel energiezuinig. Echt een super leuke EV als je het mij vraagt. Anders een gebruikte Model 3? Er is zoveel beter spul te krijgen dan die ID's..RS-Ron schreef: ↑04 okt 2024, 13:08 Mijn vrouw wil wel wat kleiner dan de Enyaq, dus even gewacht op deze Skoda. Is een kwestie van smaak, maar ze wordt er nu niet meteen hebberig van, ik eigenlijk ook niet. Komt ook bij dat een 77kw versie ruim boven de 2000kg weegt, dacht ik ergens gelezen te hebben. Met de komende 25% korting op een EV voor de wegenbelasting is dat ook een dingetje om mee te nemen. Dan is een Cupra Born of Id3 met 77 accu en 1865 kilo misschien net wat aantrekkelijker. Ze vind de Id3 een beetje oudbollig, maar die is wel wat leuker te maken.
Sinds wanneer is een gebruikte Model 3 beter dan een ID? (Als je verder kijkt dan alleen de iPadEeuwe schreef: ↑04 okt 2024, 13:38Maar is een R5 niet iets dan? Weliswaar 52kw maar wel energiezuinig. Echt een super leuke EV als je het mij vraagt. Anders een gebruikte Model 3? Er is zoveel beter spul te krijgen dan die ID's..RS-Ron schreef: ↑04 okt 2024, 13:08 Mijn vrouw wil wel wat kleiner dan de Enyaq, dus even gewacht op deze Skoda. Is een kwestie van smaak, maar ze wordt er nu niet meteen hebberig van, ik eigenlijk ook niet. Komt ook bij dat een 77kw versie ruim boven de 2000kg weegt, dacht ik ergens gelezen te hebben. Met de komende 25% korting op een EV voor de wegenbelasting is dat ook een dingetje om mee te nemen. Dan is een Cupra Born of Id3 met 77 accu en 1865 kilo misschien net wat aantrekkelijker. Ze vind de Id3 een beetje oudbollig, maar die is wel wat leuker te maken.
Mijn vrouw is het volledig met jou eens Arthur…… Id3 = nope….Arthur schreef: ↑04 okt 2024, 13:32Poeh, ik vind het nogal een aanslag op je beoordelingsvermogenRS-Ron schreef: ↑04 okt 2024, 13:08 Mijn vrouw wil wel wat kleiner dan de Enyaq, dus even gewacht op deze Skoda. Is een kwestie van smaak, maar ze wordt er nu niet meteen hebberig van, ik eigenlijk ook niet. Ze vind de Id3 een beetje oudbollig, maar die is wel wat leuker te maken.
Gr RonVind die ID gevallen drie keer niks. Dan zie ik juist weer liever die Skoda. Voor zover je over liever kunt spreken
![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], MHJVS en 12 gasten