Het is een facelift 325i uit 2004 met 250k op de klok. Boekjes volledig afgestempeld, heeft wel zijn gebruikkerssporen maar dat is ook wel logisch. 1 klein beginnend roestplekje aan de wielkast rechts achter die ga ik binnenkort nog aanpakken.
Mooi half leer sportinterieur, 5 traps automaat die echt heerlijk smooth schakelt, leer bekleed stuurwiel die niet versleten is, mooie bmw business radio met cd speler, cd wisselaar en waar normaal de asbak zit daar zit een achteraf gebouwde navigatie met afstandsbediening. LEUK! laat ik zitten stukje nostalgie.

speakers + tweeters + sub die werken fantastisch en geen gekraak in de speakers.
En dan die 6 cilinder he, wat een geluid komt eruit zeg!

Er zijn nieuwe draagarmen gemonteerd recent want ze zijn nog zilver en remslangen rondom en remblokken achter. Dus dat scheelt ook weer wat!
Heb ik er dan ook wat aan gedaan? Ja natuurlijk!
Ik heb en beurtje gegeven, schijven + blokken + remvloeistof + 1 kapotte klauw rechts voor vervangen en de handrem afgesteld
olie level sensor vervangen.
De automaat wil ik nog wel een oliewissel geven, heb de filterset en olie al klaar liggen.
Embleem op de motorkap vervangen
de achterlicht units in de kofferklep heb ik gisteren binnen gekregen die ga ik nog vervangen, koplampen nog een keer polijsten en dat was t wel.
Tot nu toe t enige gekke wat ik heb is dat de klok niet ingesteld blijft en dat de dagteller telkens op 0 springt als ik t contact weer aan zet. Dus die 2 dingen blijft ie niet onthouden. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
En de carterpan pakking zweet een beetje en dat is eigenlijk t enige wat nattig is onder de auto.