Niels schreef: 16 aug 2024, 11:29
ErikS schreef: 16 aug 2024, 08:52
HarryC schreef: 16 aug 2024, 00:56
Ik heb m net naar een maatje van me gestuurd, hij is handelaar, maar voor 50k zou hij m niet willen kopen....te speciaal en te veel kilometers was zijn reactie....
Dat is precies wat ik dacht, eerlijk gezegd.
Ik zat v/d week bij de dealer, en zag een vergelijkbare X5 45e te koop in zijn 'inruil biedingen systeem'.
46K werd daar max op geboden. En dat was een auto die voor 62/65k de markt weer op komt.
Viel me héél erg tegen.
Mij niet. 10k is echt helemaal niets als je garantie moet geven en wordt door veel premium al gehanteerd als veilige marge bij auto’s met veel minder kilometers. Duitsers zijn ontworpen dat het tot 100.000ml mechanisch goed moet zijn en deze zit daar bijna op dus deze is gewoon een enorm commercieel risico.
Precies.
Ook steeds gemerkt als ik in ging ruilen, of via een bevriende verkoper eens een prijs opvroeg. 10k zit er, bij zulk soort auto's en prijzen, vaak wel tussen. Daarom noemde ik ook die 50k, max 55k. Maar wellicht alsnog te rooskleurig.
Bij inruil moet je gewoon wat mazzel hebben dat die verkoper wat weg te geven heeft, anders ben je overgedragen aan de grillen van de handel.
Heb via de beste man ook biedingen gekregen op m'n M340i touring ('22-42kkm). Hoogste was 53k, laagste 45k

Ding gaat dan voor ~60-65k het internet weer op. Bij BMW durven ze wss wel 67-69k aan...