5 weken terug nieuw gekregen nog geen tijd gehad op te posten druk druk druk

Volvo FH 440 euro 5 automaat bevalt prima

Tis elke maandagmorgen wel weer ff wennen vanuit de M3
Maar wel een echte 6 in lijn
Baas wilde geen auto's met minder dan 300 pkOpa schreef:340 pk met een enkel-asser?![]()
Moest je vaak de bergen in of zo?
De bak die er bij mij onder zit schakelde in 't begin ook niet helemaal lekker, vooral als ie koud was, maar nadat ie ervoor bij de garage geweest is heb ik geen last meer.......volgens mij hebben ze toen andere olie erin gekiept.
Geen ervaring met beide maar wel met de voorlopers van die modellen. Prima auto's!Remy schreef:Die Volvo van je mag er wel zijn he! DAF 105 is niks. Scania R500.... tsja beter word het niet
Ook de bakwagens onderling hebben andere software.....ik spreek redelijk wat jongens die ook met dezelfde bak rijden met een bakwagen, die toch weer anders doet dan degene waar ik mee rij.Nick Laarman schreef:Dat wist ik niet misschien dat het verschil zit in de aandrijflijn en dat de mijne trekker oplegger is en de jouwe bakwagen
René schreef:Baas wilde geen auto's met minder dan 300 pkOpa schreef:340 pk met een enkel-asser?![]()
Moest je vaak de bergen in of zo?
De bak die er bij mij onder zit schakelde in 't begin ook niet helemaal lekker, vooral als ie koud was, maar nadat ie ervoor bij de garage geweest is heb ik geen last meer.......volgens mij hebben ze toen andere olie erin gekiept.
Hoefde bijna nooit de bergen in, wel een paar maanden op Belgie gereden met een auto vol zure haring (Aldi). Als ik Luik uitreed was het toch wel fijn dat ik wat pk's over had, hoefde geen versnelling terug![]()
Voor de rest bijna altijd met hangend vlees gereden.