Ik ben Marvin, 33 jaar oud en kom uit Haarlem. Ik organiseer dance events van beroep en ben een aardige autofanaat.
Na veel vrij rijden en touristenfahrten op de ring met mijn daily (Forester STI) toch besloten het serieuzer aan te pakken. Wellicht een voor sommige bekende auto van het kanaal van Misha Charoudin:
Dus daily de deur uit en een normale gezinsauto + een dedicated trackday auto om het circuitrijden beter onder de knie te krijgen.
Nu voor het rijden een Opel Corsa C met 1.8 uit een GSI en laskooi gekocht om het veilig en onderaan de ladder te leren. Lekker lichte auto die niet al te snel is om het onder de knie te krijgen. Als timingapparatuur maar meteen een Racebox Mini gekocht en RaceChrono voor op mijn iPhone + juiste mounting apparatuur voor in de auto. Doel is gewoon lekker veel seat time op verschillende circuits tot ik tegen mijn plafond aan loop en dan coaching te nemen. Daarna wellicht kijken naar upgrade in auto.

Eerste trackday staat 30 januari gepland op Zandvoort en dat zal er 1 van velen zijn. (19-21 april overigens ook heel weekend Nurburgring).
Zie je me tijdens een trackday spreek me vooral aan. Kijk er naar uit om nieuwe gelijkgestemde mensen te ontmoeten en beter te leren sturen