Vanwege de insomnia is het rijden van lange stukken niet echt iets waar ik naar uitkijk momenteel.
Normaal is vakantie voor mij de auto pakken, voltanken en gaan. Vliegen heb ik niet heel veel ervaring mee.
Nu wil ik met mijn troonopvolger en de missus de Italiaanse roots van de missus gaan opzoeken in het zuiden van Sardinië.
Dat was prachtig geweest in de Evora, maar een fly-drive lijkt me in dit geval toch beter.
Nu zoek ik me gek in de opties en aanbieders om een betaalbare retourvlucht te vinden, maar ik krijg het gevoel dat het erger is dan een onderhoudsbezoek aan de BMW dealer, meer een soort mijnenveld met altijd prijs

1 voorbeeld: Op een site kan ik voor 3 volwassenen een retourvlucht boeken, maar op dezelfde datum geen retourvlucht voor 2 volwassenen en een 12 jarig kind. wtf zit daar nu achter? Het is een hartstikke lieve en beleefde jongen! 't is hetzelfde stoeltje toch?
Ook begreep ik dat het gunstiger is om dezelfde vlucht bijvoorbeeld in de nacht te boeken en ook niet vanaf een IOS device omdat het in beide gevallen iets met de prijs doet... (waarom in alle jezusnaam). Ik verdien er mijn boterham mee, maar de klant is vee in de luchtvaart als je het mij vraagt.
Kortom: Wie heeft er tips waar, hoe en wanneer je het beste een retourvlucht naar Sardinië kunt boeken (en tips voor autohuur zijn ook welkom)