Van jongs af aan al helemaal petrol head. Als klein jochie vooral veel bladen lezen en geïnteresseerd in alle auto's in de straat, merken herkennen aan geluid van (start)motor, etc. Later meer track time en driften. Recent zelf wat meer gaan sleutelen - ik snap de theorie van autotechniek goed maar praktisch heb ik nog te leren.
Ik vind zowat alle merken en types fantastsich. Zo smul ik van F1 techniek, maar kan ook blij worden van wat engineers hebben bedacht in een Multipla. Over het algemeen maakt mijn hart vooral een sprongetje van "Bratwursten und Jägermeister". Al zeg ik direct dat er veel merken zijn die ik nog niet echt heb geproefd.
Mijn huidig wagenpark loopt een beetje uit de hand:
- BMW M5 E61. Een praktische gezinsauto, met een V10. Wat wil je nog meer?!
- BMW 1 M Coupe. Fun car!
- BMW i3, vooral in gebruik door mijn vrouw maar ik mag er ook graag in rijden.
- BMW E46 330i, omgebouwd tot track en drift car.
- BMW M5 E60, was de gezinsauto maar nu 'over'. Gaat in de verkoop of een tijdje in de stalling. Ooit gekocht tijdens mijn zoektocht naar een E61 M5. Bij gebrek aan een goede E61 deze gekocht omdat hij simpelweg technisch té goed was om te laten staan, en wel direct die V10 kick gaf

Ja ik realiseer zelf ook dat dit nogal een krankzinnig wagenpark is. Ik heb overigens BMW nu wel een beetje 'uitgespeeld' vind ik. Moderner spul uit München word ik simpelweg minder blij van.
Auto's die ik vroeger heb gehad of anderszins veel in heb gereden: BMW Z3 M Coupe, BMW E38 750i, Skoda Yeti 4x4, Volvo V40, Volvo V70, Ford Thunderbird, Renault 5, Honda Civic Shuttle, Peugeot 207, meerdere BMW 1 series, VW Golf 6, Nissan Qashqai.