Gewoon wifi op verbinding "KPN" klikken en dan zou er een portal moeten openen war je op akkoord moet klikken en je hebt internet.
Op de Iphone werkt het perfect, op de Iphone en laptop van mijn buurman werkt het ook perfect, alleen op mijn laptop opent er geen portal waar ik op akkoord moet klikken.
KPN Hotspot hotline al gebeld (totaal 1.18 uur aan de telefoon gehangen waarvan 1.10 uur in de wacht)
De hotline gooit em na een minuut of 10 door naar de normale klantenservice, daar weten ze te weinig en verbinden ze je met de Hotspot hotline.
Tot 3x toe dit verhaaltje gehad waarna ik medewerker nummer 4 aan de telefoon kreeg die doodleuk zegt dat doorverbinden naar de Hotspot hotline sinds Januari 2023 niet meer mogelijk is en alle medewerkers dit zouden moeten weten.
Zijn advies: gewoon de Hotspot Hotline blijven bellen totdat je ook een echte Hotspot medewerker aan de lijn krijgt.
Krijg je een standaard klantenservice medewerker aan de lijn dan moet ik gewoon ophangen en tot vervelens toe blijven bellen met het Hotspot nummer tot ik een echte Hotspot medewerker aan de telefoon heb...
Om heel dat verhaal morgen weer te moeten herhalen hebben we niet zo heel veel zin, dus als er hier iemand is die nog tips heeft waarmee ik wel geholpen zou kunnen worden, dan graag.
DNS servers heb ik al van automatisch op handmatig gezet IPV4 op 8.8.8.8 enz, maar het heeft allemaal geen nut gehad.
Oftewel; Help....nog 19 dagen Netflix enz op de bundel van de Iphone wordt iets teveel van het goede..